ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/09/2017 01:16 AM

Levi
Wanneer ze bij Finn ging zitten balde ik onder de tafel mijn handen tot vuisten. 'Ik moet een les voorbereiden.' zei ik als smoes om de kantine te kunnen verlaten. Ik had geen zin om hier tegen aan te kijken. Ik liep naar de sportzaal waar ik het rek neer zet waar ik me aan kon optrekken. Ik trok mijn shirt uit en begon met optrekken.

Sarah
Wanneer ik de stem van Darren hoor vergaat me het lachen. Ik draaide me om en voelde mijn mondhoeken weer zakken naar standje dood ongelukkig. Wanneer hij vraagt of Jeremy en Claire meegaan besloot Jeremy zijn mond open te trekken. 'Ja ik ga wel mee.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ga je niet.' zei ik tegen hem en keek hem doordringend aan dat hij zich er niet mee moest bemoeien. Ik wou niet dat Darren hem ook maar iets aan deed.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/13/2017 10:42 PM

Darren
''Sarah.'' Zei ik glimlachend ''we hebben nog maar één kwartier.'' Zei ik doordringend alsof ik er elk moment iets aan kon doen. Ik keek naar Claire die kort Sarah aankeek en zich toch maar overgaf ''ik heb honger Saar kom nou gewoon mee.'' Ik glimlachte tevreden ''helemaal mee eens.''

Rosie
Als ik Levi zie vertrekken bijt ik op mijn onderlip. Hij kon ook nergens tegen. Ik kwam overeind '' bel me.'' Zei ik tegen Finn terwijl ik naar Levi's les lokaal liep ''als je zin hebt wacht ik in het concerge hok.'' Zei ik snel tegen hem terwijl ik er 100 procent zeker van was dat hij inderdaad zou komen alleen al om het feit dat ik hem geweldig kon pijpen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/14/2017 12:23 AM

Sarah
Kort keek ik nog naar Claire en Jeremy. Ik haalde een hand door me haar en liep met Darren mee. Ik wist niet hoe lang ik dit nog kon verdragen. Iedere dag dat misbruik.

Levi
Ik kreeg al een glinsterend laagje zweet over mijn lichaam en liet de paal los waardoor ik op de grond terecht kwam toen ik Rosie binnen zag komen. Wanneer ze dar zegt keek ik haar na en grijnsde breed. Waar was Finn nu? Hè. Ik liep richting het congierge hok.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/14/2017 12:37 AM

Darren
Eenmaal in de kantine zaten Claire en Jersey alvast aan een tafel. Terwijl Sarah met mee liep om lunch te halen." Nou prinses kies maar uit" zei ik terwijl ik een pets op haar bil gaf en er 1 keer in kneep. Ze was mijn speelpoppp. 

Rosie
Ik trok hem mee en sloot de deur achter hem." Je bent echt een docent van niks." Ik nam hem aan zijn stropdas vast en liet hem op de grond zakken terwijl ik mijn string ergens gooide. En mijn  rechter been over zijn schouder deed en hem zo onder mijn rokje liet verdwijnen. Terwijl ik de schoonmaak kast vastnam "please me." Ik was altijd al dominant en ik denk dat Levi daarvan sowieso onder de indruk van was. Soms laat ik hem dominant zijn maar alleen als ik vrolijk ben.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/14/2017 09:01 PM

Sarah
Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer ik de pets op mijn bil voelde en nam een salade en een bloodbag O-neg. Ik glimlachte klein naar de kantine dame en keek naar de bloodbag terwijl mijn ogen roodkleurden van de dorst.

Levi
Ik grijnsde breed terwijl ik onder haar rok verdween en de verdwelmende verleidelijke geur van haar vriendin al rook. Ik legde mijn mond ertegen en begon haar genotsknobbeltje te stimuleren met mijn tong. Als we werden betrapt werd ik sowieso ontslagen en ook nog eens het gevang in gegooid. Al maakte die gedachte het wel alleen maar spannender.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/14/2017 10:24 PM

Rosie
Een kreuntje verliet mijn lippen terwijl het alleen maar erger werd. Door de geweldige sensatie die door me heen ging door zijn soepele tong. Als mijn vader en zijn ouders dit zouden weten was zijn leven voorbij aangezien hij ouder was. Ik gebruikte Levi daar was ik heel eerlijk in hij was mijn speelpop net als hoe Sarah het voor Darren was. Alleen kan ik Levi makkelijk er in luizen en werkt hij mee. Ik hoefde niks van hem behalve seks want affectie ken ik niet. Zins mijn  moeder overleden was en hij het met me verbrak.

Darren 
"Door maar 3 van die O-neg's." Zei ik tegen de kantine dame terwijl ik het geld opinde en een extra in Sarah's tas stopte." Voor het geval dat je handjes niet thuis kan laten" zei ik met een knipoog terwijl ik die van mij openrukte en al gulzig opdronk. Ik liep naar haar vrienden en ging zitten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/15/2017 02:22 PM

Sarah
Fronsend keek ik naar Darren. Wat is zijn plan nu weer? Wanneer ik zag dat hij bij Claire en Jeremy ging zitten liep ik langzaam erachteraan en zag Claire met een verbaasde blik naar mij opkijken. Ik haalde mijn schouders op en ging zitten. Ik trok mijn bloodbag open en dronk ervan waarna ik hapjes van de salade nam. 'Dus...' zei Jeremy die zijn best deed niet vijandig te kijken.

Levi
Ik likte Rosie haar vriendin op het best dat ik kon. Plagend om haar orgasme uit te stellen. Ondertussen nam ik haar vast bij haar heupen voor een betere grip. Dit miste ik wel van vroeger. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/15/2017 02:48 PM

Rosie
Ik kreeg het langzaam benauwd en probeerde mijn kreunen zo erg in te houden." Levi.." Ik legde mijn hoofd in mijn nek en voelde mijn orgasme komen  al zeg ik het zelf Levi zou voor altijd de beste in beffen blijven. 

Darren
"Dus Sarah ga je me nog voorstellen aan je vrienden?" Zei ik terwijl ik haar verveelt aankeek. En ze maar moest hopen dat ik niet geirriteerd raak. Want soms had ik momenten en die momenten kende ze momenteel wel. Ik zat te denken om eigenlijk een feest te geven gewoon om haar te kwelken en Levi te laten zien dat ik doe wat ik wil met haar. Ik kon haar zelfs voor me laten strippen als ik wilde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/15/2017 03:04 PM

Sarah
Zuchtend legde ik mijn vork neer. 'Jeremy en Claire ken je wel. Dat is Ivy, ernaast zit Paige en daarnaast zit Mason. Jongens dit is mijn neefje Darren.' zei ik en dronk derest van de bloodbag leeg. Ivy glimlachte naar Darren. Ze wist niet hoe hij was. Derest heeft de verhalen wel gehoord wat hij soms met mensen kon doen. Al wisten ze niet dat hij mijn leven ook vergalde.

Levi
Als ik haar zo hoorde kreunen grijnsde ik breed en werkte haar op naar haar Orgasme. Wanneer ze dan ook klaarkomt lik ik alles schoon en kwam onder haar rokje vandaan. Ik drukte mijn lippen tegen die van haar en liet mijn tong spelletjes spelen met de hare zodat ze zichzelf goed kon proeven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/15/2017 05:12 PM

Rosie
Ik zoende met hem mee en proefde mezelf terwijl ik zijn riem open trok en zijn broek al snel op de grond lag. Ik ging zitten op 1 van de de vuilnisbakken en trok hem aan zijn stropdas naar me toe." Neem me" zei ik over geil.

Darren
"Nice to meet you all" zei ik fake "ik nodig jullie allemaal officieel uit voor mijn Birthday bash 3 februari." Zei ik tegen ze terwijl ik naar Sarah keek "dat zouden wij Lincolns heel leuk vinden." Zei ik fake glimlachend terwijl mijn hand langs Sarah's been glee op naar boven onder de tafel. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum