ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/21/2017 02:25 PM

Sarah
Wanneer ik buiten kwam hoorde ik het Darren zeggen. Ik draaide me om en zag de man buiten komen. Ik beet op mijn lip en likte er vervolgens langs. Ik seinde hem naar het steegje waar hij me al snel tegen de muur pinde. 'Opgeilster dat je bent.' zei hij terwijl hij zijn lippen in mijn nek wou planten. In mijn vampiersnelheid draaide ik de rollen om. Hij stond tegen de muur en kon geen kant op. Mijn ogen werden rood en mijn aders er rond omheen duidelijker. Je zag de angst in zijn ogen. 'Any last words?' vroeg ik en zette mijn tanden in zijn nek.

Levi
Wanneer ze mijn naam uitschreeuwt bereikte ik toch snel mijn hoogtepunt en kwam in haar klaar. Kort hijgend liet ik me op haar rusten en haalde na een tijdje mijn vriend er pas uit. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/21/2017 04:06 PM

Darren
"Babe where are your manners?" Ik haalde een zakdoekje uit mijn  jas terwijl de man begon te bibberen "wie zijn jullie!" Ik glimlachte zwak "use this." Ik zette het zakdoekjes tussen haar borsten. Terwijl mijn ogen kort rood flikkerde Sarah zou mijn ergste creatie worden net als hoe de joker zijn Harley Quinn had.

Rosie
Ik hijgde even en keek hem aan "well dat voelde goed." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/21/2017 04:13 PM

Sarah
Ik rolde kort mijn ogen en haalde mijn tanden uit zijn nek. Ik deed een stapje naar achter en nam het zakdoekje tussen mijn borsten uit. Ik veegde mijn mondhoeken schoon en keek vervolgens naar Darren. De man hield zijn hand bij zijn nek tegen het bloed wat er nog uit liep. Ik grijnsde breed. 'Sorry babe, maar hij smaakte echt heel lekker.' Zei ik nep beteuterd.

Levi
'Dat was me toch een goede privé les.' zei ik tegen haar en kwam overeind. Ik trok mijn broek aan en veegde kort langs mijn voorhoofd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/21/2017 05:00 PM

Darren
"I can see that." Zei ik tegen haar terwijl ik grijnsde en het werk voor haar afmaakte. Ik dronk hem leeg en gooide hem weg bij het vuilnis. Ik grijnsde breed "did you killed before?" Vroeg ik grijnzend.

Rosie
"Zeg dat wel." Ik kwam overeind en trok mijn lingerie en jurkje weer aan. Terwijl ik mijn haar in staart wikkelde en vanaf mijn ooghoek naar Levi keek. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/21/2017 05:17 PM

Sarah
Ik beet op mijn lip wanneer hij de man afmaakte. Als hij me vraagd of ik iemand van te voren vermoord had schudde ik mijn hoofd. 'Technisch gezien heb ik hem ook niet vermoord. Dat deed jij.' zei ik zelfverdedigend. Ik bekeek zijn levenloze lichaam. Aan de ene kant voelde ik me schuldig en het vrat aan me. Ik heb wel eens gehoord dat vampiers gewoon hun humanity uitzetten. Dan hebben ze nergens last van. Maar ik weet niet hoe ik ben zonder gevoelens dus dat is niet de slimste keuze lijkt me.

Levi
Ik trok mijn schoenen aan en trok vervolgens Rosie tegen me aan en drukte mijn lippen tegen de hare. Kort bekeek ik haar en liep vervolgens het tuinhuisje uit. Ik liep naar de vijver en keek naar de vissen die er vredig zwommen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/21/2017 06:06 PM

Rosie
Ik kuste kort met hem mee en schrok van zijn eigen doen. Ik slikte en sloot mijn ogen even. Het was zeker gewoon als afscheid bedoelt.

Darren
Ik grinnikte "je hebt nooit iemand vermoord." Zei ik terwijl ik mijn mondhoeken schoonveegde. En we de steeg verlieten richting mijn auto "ik dacht dat de grammery's daar bekend om stonden." Zei ik sluw. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/21/2017 06:11 PM

Sarah
'Merendeels van de familie interesseert zich ook niet in de gevolgen.' zei ik tegen hem. 'Tuurlijk, ik vraag me af hoe het is om iemands leven in mijn handen te hebben, maar het brengt veel te veel met zich mee.' zei ik en stapte de auto in. 'Mijn familie vraagt zich überhaupt al af of ik een grammery ben.'

Levi
Als we intiem bleven doen kon niemand het weten. Het zou slecht uitpakken. Niet alleen voor mij maar ook voor Roos. Ik keek terug naar het tuinhuisje waar ik Rosie achterliet. Plus ik wou niemands hart gebroken. Dat van mij niet, en dat van haar al helemaal niet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/21/2017 07:28 PM

Darren
 "Ben je ook." Zei  ik tegen Sarah "alleen heb je de smaak niet meteen te pakken." Zei ik duivels terwijl ik naar huis racete. Ik parkeerde mijn auto op de oprit en zag Levi zitten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/21/2017 09:05 PM

Sarah
Ik grinnikte en keek op als we al snel thuis zijn. Ik stapte uit en zag Levi zitten. 'Jullie zien er satisfied uit.' zei hij. Ik haalde nonchalant mijn schouders op en liep langs hem gewoon naar binnen. 'Onze zaken gaan je niks aan.' zei ik en liep door naar boven waar ik me al snel op mijn eigen kamer ontdeed van de jurk.

Levi
Fronsend keek ik Sarah na en keek vervolgens naar Darren. 'Wat heb je met haar gedaan?' vroeg ik verbaasd. Ze leek opeens heel anders ingesteld. Ach, wat maakte het mij ook uit. Ik stak een joint op waar ik meteen een flinke hijs van nam.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/21/2017 09:19 PM

Darren 
"Well ze heeft goeie oren." Zei ik tegen hem terwijl ik grijnzend een joint opstak en naar binnen liep. Ik kwam in mijn kamer aan en kraste de naam Fernando Deli af. Jammer genoeg heeft hij me maar 500 euro opgeleverd. Ik trok mijn shirt en broek uit en ging liggen in bed. Morgen was weer een nieuwe dag en natuurlijk school. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum