ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/21/2017 09:30 PM

Sarah
De volgende dag had ik me al klaargemaakt voor school. Wat er gister was gebeurd bleef in mijn hoofd rondspoken. Niet met walging maar met fascinatie. Ik liep naar beneden waar ik aan de ontbijt tafel schuif. Vandaag was ik als eerste. Wat best wel verbazend was. Ik nam wat te eten en nam mijn telefoon erbij. Ik appte een beetje met Jeremy en Claire terwijl ik ondertussen de maid hierheen haalde en mijn tanden in haar pols zette.

Levi
Langzaam werd ik wakker van het geluid van mijn wekker. Kreunend kwam ik overeind. Ik had helemaal geen zin. Gelukkig hoefde ik vandaag niet zo heel veel lessen te geven. Ik kwam overeind sprong onder de douche en had me daarna al snel omgekleed. Ik haalde een hand door mijn haar en keek kort in de spiegel. Ik zag er, als altijd, weer aantrekkelijk uit.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/21/2017 10:13 PM

Rosie
Ik liep in mijn cheerleader pakje en mijn haar netjes gekamt in een staart de eetzaal binnen. En zag Sarah zitten "het lijkt er op dat de Bonasis broers nog niet zijn gearriveerd." Zei ik oogrollend terwijl ik arogant aan tafel ging zitten en door mijn telefoon scrolde.

Darren
Ik werd langzaam wakker en maakte me klaar voor school unifom aan haar in de gel en als laatste mijn stropdas. Maar die zette ik altijd scheef. Ik liep naar beneden en zag dat mijn nichtjes er al waren." Goofmorning fam" zei ik terwijl ik dit keer iets minder geïrriteerd was ik ging zitten aan tafel en keek op naar Sarah." Heb je goed geslapen?" Vroeg ik richting Sarah.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/21/2017 10:17 PM

Sarah
Ik keek op wanneer Rosie binnen kwam en gniffede sarcastisch. 'Ik weet nu niet wie ik erger vind.' zei ik en keek haar kort vals aan. Weet niet wat haar bezielde maar goed. Wanneer Darren binnen kwam glimlachte ik en knikte. 'Als een roosje.'zei ik en keek naar het chagrijnige gezicht van Roos.

Levi
Ik kwam beneden en zag dat de gezichten van Sarah en Roos naar elkaar op oorlog stonden. Voor de hookups tussen Sarah en mij waren die twee nog close. Ik ging zitten. 'Goedemorgen.' zei ik en begon maar meteen met eten zonder ook maar een opmerking over de twee te maken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/21/2017 10:56 PM

Darren
Ik gniffelde en zag dat Levi ook gearriveerd was. Ik glimlachte vrolijk en stak een morning joint op ik nam een diepe hijs. Ik voelde de spanning tussen Sarah en Rosie. En boog me voor over "het lijkt er op dat je een vendetta tussen de 2 dames heb gecreëerd Levi." Ik grijnsde vals en kwam overeind.

Rosie
"O.. now you are Darren's whore?" Zei ik duivels terwijl ik overeind kwam "watch your mouth Sarah ik ben erger dan Darren als ik geïrriteerd raak." Zei ik grijnzend terwijl ik de zaal verliet en vandaag op mijn hagje naar school ging. Ik had geen tijd voor familie vandaag.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/21/2017 11:01 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen. 'Beter gewild van beide kanten dan hopeloos achter iemand aanlopen die je niet wilt Rosie.' riep ik haar na doelend op Levi. Alsof ik nu bang moest zijn. Voor Darren ben ik bang als hij zich gedraagd zoals voor gister avond. Rosie voelde totaal niet als bedreiging. Mijn blik gleed naar Levi die zich blijkbaar nergens mee wou bemoeien.

Levi
Ik rolde mijn ogen. Normaal gesproken vond ik het wel leuk als de dames om me vechtte. Maar niet wanneer het mijn nichtjes waren. Of eigenlijk nichtje en Sarah. Ik keek naar Darren en haalde mijn schouders op. 'Niet mijn zaak.' zei ik en propte nog een broodje in mijn mond.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/21/2017 11:34 PM

Rosie
"Good for you jij bent de gene die verloofd is." Zei ik nog met een lachje terwijl ik mijn autosleutels te voorschijn haalde en mijn  rover nam richting school. Ik zette keihard muziek op en deed mijn zonnebril op the bitch of the family is returning.


 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/21/2017 11:39 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen. 'Leuk hoor. Zo was ik ook op die leeftijd.' zei ik kleinerend tegen de jongens over Rosie. Ik liep naar boven waar ik mijn spullen voor school pakte en vervolgens weer beneden kwam. In de hal wachtte ik op de rest zodat we konden gaan en nam ik ondertussen mijn telefoon weer erbij. -Ben er binnen een half uur-  stuurde ik naar Claire.

Levi
Ik perstte mijn lippen samen en probeerde een lachje te onderdrukken. 'Nou Darren, volgens mij word het tijd om te gaan.' zei ik terwijl ik overeind kwam en de joint tussen zijn lippen haalde om er een hijs van te nemen. Vervolgens gaf ik hem terug aan hem en nam mijn spullen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/22/2017 12:03 AM

Darren
"Dont laugh brother" zei ik tegen hem "voor je het weer munten ze het op jou." Ik liep naar beneden terwijl we konden gaan de limo was er al terwijl ik instapte." Schiet op Sarah ik heb niet alle tijd" zei ik verveelt terwijl ik Rosie er vandoor zag gaan. Ik hield wel van oorlogje spelen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/22/2017 12:08 AM

Sarah
'Ja ja, ik kom al.' zei ik en liep naar de limo. Ik stapte in en nam uit de mini fridge een bloodbag. Als Levi ook is ingestapt begon de limo te rijden. Ik zuchtte kort. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in school. Eigenlijk wou ik gewoon de hele dag bij het zwembad zitten. Of nog zo een avontuur beleven met Darren als gisteravond.

Levi
Ik haalde mijn schouders zuchtend op. Ik liep achter ze aan naar de limo waar ik in stapte. 'Sarah heeft van jou een omgangs verbod gekregen en ik paal Rosie dus ik zie ze niet snel tegen me keren.' zei ik op mijn gemakje. 'Wees daar niet zo zeker van eikel.' beet Sarah me toe. Ik grinnikte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/22/2017 12:17 AM

Darren
Ik keek Levi emotieloos aan "dat zal dan wel" zei ik glimlachend. Terwijl ik uit het raam keek. Ik liet geen enkel motief achter. Het enige wat ik wist was dat ik mijn familie gebruikte als pawns. En ik het gevoel van macht fijner dan ooit vond.

Rosie
Ik kwam aan op school en liep naar binnen waar ik mijn vriendinnen al zag staan." Hey Roos" zeiden tegelijken tijd terwijl ik mijn handtasje bitchy vasthield "hey bitches klaar voor een nieuw slachtoffer?" Vroeg ik terwijl ik ze 1 voor 1 bekeek en vals grijnsde.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum