ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/25/2017 12:33 AM

Sarah
Wanneer we na de les dag klaar waren liep ik naar buiten waar de limo al stond. Ik stapte in de limo en keek naar Darren als hij dat zegt. Ik keek hem aan en knipperde langzaam met mijn ogen terwijl ik hem verleidelijk aankeek. 'Ik zou niet weten waarom niet.' zei ik terwijl ik op mijn lip beet. Het voelde geweldig om hem zo geil te maken.

Levi
Toen de lessen voorbij waren liep ik naar een gewoon leslokaal waar ik achter de desk ging zitten met mijn computer. Ik begon aan de voorbereidingen van de lessen de dag erna en begon ook met het opstellen van de praktijk opdrachten en de theorie toetsen. Waarschijnlijk was ik nog de enige in de school. Tenminste wel rustig.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/25/2017 12:43 AM

Rosie
"Dat kan wel zo zijn." Zei hij tegen me terwijl ik grijnsde. En hij onder de indruk van mijn flirtkunsten leek. Tevreden liep ik over de gang naar mijn kluis terwijl ik mijn boeken er in gooide. En die Ivo misschien een betere afleiding voor de komende dagen zou worden. Ik liep naar buiten en zocht mijn rover op.

Darren
Ik barste in lachen uit. En keek naar haar "dat is het grappigste wat je tot nu toe ooit heb gezegd.. meestal is het ik haat je Darren loop naar hel Darren als ik die vriendin van jou ook maar aanraakte." Zei ik "dus ben ik ook niet van plan om jou te pleasen wanneer je dat wilt Sarah." Terwijl ik haar spelletje door had." Ik please je zodra ik je dingen zie doen die ik je opdraag" zei ik duivels.
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/25/2017 12:48 AM

Sarah
Ik grijnsde breed naar hem. 'Dan zul je me ook niet meer lastigvallen zeker.' zei ik en sloeg een been over het ander terwijl ik mijn hand onder mijn kin legde en hem aankeek met een grijnsje. Ik kwam overeind en liep naar de minikoelkast waar ik een bloodbag uit haalde. Mijn kont stak ik naar Darren toe, maar na een tijdje ging ik terug zitten en nam slokken van de AB positief.

Levi
Na een tijdje was ik klaar en pakte ik al mijn spullen in. Ik liep de gang op en kwam Ivo tegen. 'Nog zo laat hier?' vroeg ik. Hij knikte. 'Veel werk liggen, maar hey tot morgen.' zei hij. Ik grijnsde en liep naar buiten waar ik de Range Rover van Rosie nog zag staan en haar zag instappen. Ik fronsde en liep vervolgens richting de poorten van de entree van de school.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/25/2017 12:59 AM

Darren
"O lastig vallen zal ik altijd blijven doen babe." Zei ik duivels. Eenmaal thuis zat de hele familie aan tafel. Maar dit keer was het stiller dan ooit. Rosie zat de heletijd op haar telefoon Levi zat er zoals gewoonlijk lomp bij naar Rosie te staren. En Sarah die had een opdracht onder de tafel. Aangezien Rosie en Levi helemaal aan het einde zaten konden ze Sarah dus ook niet zien."use your hands" zei ik in een grommetje.

Rosie
Ik keek glimlachend naar mijn telefoon terwijl ik al klaar was met eten. En overeind kwam ik zette mijn mobiel in mijn zak en verliet de eetzaal. Dit waren eigenlijk momenten dat we aten en niks tegen elkaar zeide omdat iedereen zijn eigen ding met elkaar had. Zoals ik met Levi ik liep naar de "open" sauna en kleden me uit.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/25/2017 01:07 AM

Sarah
Ik beet op mijn lip wanneer hij dat zei en grijnsde. Ik liet mijn handen zoeken naar zijn vriend. Ik maakte zijn broek open en toverde hem onder de tafel tevoorschijn. Met mijn hand begon ik hem af te trekken terwijl ik met de andere van mijn eten at. Kort keek ik op wanneer Rosie de tafel verliet, maar besteedde er niet teveel tijd aan. Ik focuste me meer op het stuk vlees dat ik in mijn handen had.

Levi
Ik at gewoon zoals altijd terwijl iedereen stil was. Heerlijk aan de ene kant. Ik beet op mijn lip en keek op wanneer Rosie opstond van de tafel. Wat is er toch mis met dat kind. Ik zuchtte en at de laatste happen van mijn bord en stond vervolgens ook op van tafel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/25/2017 01:20 AM

Rosie
Ik genoot van de hitte van de sauna. Ik kon er nog steeds niet mee leven dat hij me had geëxposed aan Sarah en Darren dat we elkaar doen. Net alsof het niks betekende. Do you know how much he meant to me when where Kids. 

Darren
Als iedereen oprot kijk ik Sarah aan "je mag nu wel dat mondje van je gebruiken aangezien dat echt is wat je wil." Zei ik met een glimlachje "en daarna neem ik je mee op een reisje.. naar nooit gedacht land." Zei ik met rode ogen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/25/2017 09:32 PM

Sarah
Ik grijnsde wanneer hij dat zei. Nou willen... Dit was gewoon beter dan gedwongen worden. Ik kroop onder de tafel en nam zijn vriend in mijn mond. Ik zoog eraan als een echte pro en liet mijn handen ook nog een beetje helpen. Vooral omdat ik niet veel ruimte had om mijn hoofd te bewegen.

Levi
Zuchtend liep ik naar mijn kamer waar ik me uitkleedde en alleen een handdoek omsloeg. Even naar de Sauna. Ik fronste als ik hoorde dat hij aanstond. Dit was eigenlijk het punt dat ik me zou moeten omdraaien, maar dit is mijn huis dus ik ging niet wijken voor Rosie. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/25/2017 09:43 PM

Rosie
Ik kwam naakt de sauna uit en sloeg mijn natte haren naar 1 kant van mijn schouder. Terwijl ik een badjas aandeed als ik Levi zie staan. Besluit mijn brein hem toch te confronteren ''waarom heb je het Sarah en Darren verteld.. over onze.. meetings'' zei ik verveelt ''Darren maakt niet uit maar Sarah.. kidding me?''

Darren
Ik at rustig verder terwijl haar mond geweldig werk leverde beter dan eerst. Toen ik haar nog bijna moest laten stikken in mijn dick.'''God'' zei ik grommend en verlekkerd.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/25/2017 10:01 PM

Levi
Ik bekeek haar van top tot teen wanneer ze de sauna uitgelopen kwam. Ik haalde mijn schouders op. 'Wat boeit jou Sarah. Je mag haar niet eens meer om een of andere mysterieuze reden.' zei ik tegen haar en liep al in de richting van de sauna. 'Alsof het jou boeit dat we iets doen. Het betekend verder niks voor je.' zei ik nog en stapte de sauna in.

Sarah
Als ik hem hoor grommen grijnsde ik zacht en zoog op zijn topje. Het gevoeligste deel. Ik deed hard mijn best en hoopte dat zijn zaad snel kwam opborrelen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/25/2017 10:12 PM

Rosie 
Ik greep zijn pols vast mijn adem stokte in mijn keel ik kon niet zeggen dat ik van hem hou en ik het liefst elke dag in zijn armen sliep net zoals vroeger.'' Pas op voor Darren'' zei ik alleen terwijl ik de sauna verliet en zijn pols losliet. Als hij zo graag wilt doen wat hij wilt moest hij dat vooral doen. Voor hem betekende het toch niks meer tussen ons.

Darren
Ik kwam na een tijdje klaar in haar mond terwijl ik net het laatste hapje doorslikte.'' Nu snap ik waarom Levi je 2 keer heeft gedaan'' zei ik mompelend terwijl ik mijn broek weer goed zetten. En mijn ouders precies over één uur thuis zouden zijn. Ik had nog veel te bespreken. Over de zaak rond de troon. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum