ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/25/2017 10:18 PM

Levi
Ik keek Rosie in haar ogen en zag dat ik haar pijn had gedaan door te zeggen wat ik zei. Ik zuchtte en knikte waarna ze me losliet en weg liep. Ik gleed met een hand geïrriteerd door mijn haar en ging op het houten bankje liggen. Het is kansloos Lev. Vergeet het.

Sarah
Ik ontving het hele goedje in mijn mond en slikte het door. Ik kwam onder de tafel vandaan. 'Als je me nu zegt dat je daar niet van hebt genoten weet ik het ook niet meer.' zei ik en veegde langs mijn mondhoeken de restjes van zijn sperm weg.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/25/2017 10:51 PM

Darren
De hele familie zat in de troonzaal inclusief Sarah. Terwijl mijn vader zoals gewoonlijk Levi de lucht inprees met zijn werk en zo. Ik rolde mijn ogen terwijl mijn moeder het opmerkte ''hoe gaat het met school Dar?'' Vroeg ze glimlachend ''heeft Levi je dat niet verteld?'' Vroeg ik terwijl mijn cijfers zo goed als slecht waren.'' Maar even ter zaken familie'' begon mijn vader ''voordat u begint moet ik iets bekennen.'' Zei ik terwijl ik Levi aankeek mijn moeder keek me fronsend aan terwijl ik overeind ging staan ''jullie kennen allemaal mijn geweldige broer Levi Bonasis die mijn bruid onzuiver heeft gemaakt..'' Ik keek naar Sarah en aan haar blik kon ik zien dat ze het totaal niet eens was met mijn confession ''maar niet alleen da..'' Mijn vader onderbrak me ''DARREN!'' Zei hij terwijl hij op de tafel sloeg ''wanneer stop je met het zwart maken van Levi he is your brother.'' ''half-brother zijn vader ligt onder de grond.'' Zei ik satanische voor ik het wist gaf mijn moeder me een klap in mijn gezicht. Ik voelde het brande maar kon me inhouden ''aagezien het zo een probleem voor j is dat je met Sarah moet trouwen neemt Levi die plek wel voor je in.'' Zei mijn moeder ''je hebt geen recht meer op de troon'' als mijn moeder dat zegt buig ik ''dan heb ik hier ook niks te zoeken,'' ik keek Sarah nog kort aan en verliet de troonzaal. Ik wilde die troon toch niet stelletje schijnheilen. 

Rosie
Als Darren dat op tafel gooit deins ik terug Darren had eigenlijk wel gelijk Levi heeft inderdaad Sarah's maagdelijkheid voor het huwelijk gehad. Volgens de wet was het als ''als een verwant van de koning zijn vrouwe als 1st neukt voordat de koning uberhaupt zijn vrouwe kan aanraken is er kans op schandaal.. dat de hele hell weet dat de nieuwe koningin een bloedhoer zal zijn en er onevenheden zullen ontstaan tussen de koning en zijn verwant.'' En ik denk dat Darren dat probeert te vermijden om Sarah te beschermen tegen de volle laag haat en afwijzing die ze van het volk zou krijgen wanneer ze met Darren trouwt. Ik sloot mijn ogen maar hij verpeste het weer voor mij want nu had ik nog 1 reden om Sarah uit de weg te ruimen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/25/2017 11:08 PM

Sarah
Wanneer we in de troonzaal zitten keek ik de familie Bonasis/Lincoln aan en beet op mijn lip. Ondanks dat tante Jennifer mij wel thuis probeerde te laten voelen, voelde ik me altijd een buitenbeentje bij dit soort gelegenheden. Als Darren zijn mond open trekt en de bom dropt over Levi en mij werden mijn ogen groot. Ik beet mijn kaken op elkaar en keek het hele tafereel aan. Wetend dat Ik er niks tegen in te brengen had. Ik keek naar Levi die eigenlijk al direct opstond en protesteerde.

Levi
'Moeder, we hebben het hier al over gehad. Ik wil de troon niet en ik ben er niet voor geschikt.' zei ik om het voor Darren op te nemen, ondanks dat hij dat niet verdiende door zijn schokkende nieuws. 'Op dit moment heb je niks te willen Levi. Dit is hoe ik het nu beslis en mijn wil is wet.' siste mijn moeder. Ik keek naar Sarah die nog net niet de tranen in haar ogen had staan en vervolgens naar Rosie. Het enige meisje waar ik wel wat om geef. Ik verliet de troonzaal. 'Levi kom nu terug!' riep mijn moeder. Ik negeerde haar en liep door richting de tuinen voor frisse lucht.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/25/2017 11:17 PM

Darren
Ik pakte mijn tas in klaar om huizen Lincoln te verlaten. Ondetussen stak ik een joint op. En telde ik mijn losgeld nog even snel ik was niet gemaakt om volgens de wetten van mijn familie te leven. Ik wilde vrij zijn ik wilde niet al op mijn 19e heersen over de hell en kinderen maken. Ik wilde niet dat Sarah een bloedhoer zou worden. En al helemaal niet mijn familie nog verder ten schande zetten ik zou de verloren zoon van dit gezin worden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 12:01 AM

Sarah
Ik zuchtte en beet op mijn lip. Ik stond op uit mijn stoel en verliet de zaal net als Darren en Levi. Ik liep naar mijn slaapkamer waar ik in huilen uitbarstte en schreeuwde uit frustratie. Waarom kon ik nou niet gewoon eens een keer bepalen hoe mijn leven ging verlopen. Ik ging op bed liggen en maakte mezelf klein.

Levi
Toen ik bij de bloesembomen stond beet ik mijn kaken samen. Alles was weer verpest. Ik mocht Sarah, maar niet om mijn hele leven mee te spenderen. Om erfgenamen te maken. Zuchtend staarde ik naar de lucht en stak ik mijn handen in mijn broekzakken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 12:14 AM

Darren
Één jaar was voorbij gegaan ik had mijn eigen kasteel terwijl er veel coruptie in de hell was. Niet dat ik er last van had ik was namelijk de reden dat er corruptie was. Met een wijnglas liep ik naar het raam van mijn kamer. Terwijl het sletje die ik van de straat had opgepikt nog in mij bed sliep. Ik was in een 2 strijd met mijn familie vooral hoe ik weigerde om terug naar huis te komen en mijn moeder 3 keer heb moeten wegsturen. Mijn vader nam niet eens de moeite om me te overtuigen dat ik fout bezig was. Zolang Sarah met Levi was.. zou er niks aan de hand zijn. Het deed me al in pijn in mijn hart om daar aan te denken. Maar ze hebben het er zelf na gemaakt dat hele gezeik om die troon. Rosie woonde weer bij haar vader maar het was een eind geleden dat ik iets van mijn nichtje had gehoord.

Rosie
Ik had mijn 3e fles wodka op terwijl ik zo dronken als ik was zat te feesten. Drugs,feest, seks en alcohol dat was het enige wat ik nodig had om te kunnen overleven. Zins Levi en Sarah het aangenaam goed konden vinden was ik weg gegaan. Ik kon het niet aanzien vooral omdat ik nooit zou toegeven dat ik van Levi hou en hij iets voor me betekend. Nee ik was weg gerend like a coward. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 12:41 AM

Levi
Ik lag in bed en stak me een joint op terwijl Sarah naakt het bed uit stapte. Ik nam een diepe hijs en hoorde hoe de douche aanging. Ik nam mijn telefoon erbij. Nog steeds geen enkel bericht van Darren noch Rosie. Natuurlijk had ik het fijn met Sarah, maar het was niet zoals het moest zijn. We wisten beide dat we niet van elkaar hielden, maar durfden het elkaar niet recht in het gezicht te zeggen. Ook ik kwam uit bed en keek in de spiegel. Ik wreef over mijn stoppelbaardje en keek nogmaals op mijn telefoon. Ze moesten eens weten hoeveel ik op dat ding keek, wachtend op een bericht van hun.

Sarah
Onder de douche spoelde ik alles van me af. We hadden lol samen, maar het was niet zoals het hoorde. Iedere dag dacht ik aan Darren. De eikel. Me mishandelen, verkrachten, manupileren en alsnog geef ik om hem. Ik kwam na een tijdje de douche ook weer uit en droogde me af. Met een handdoek om mijn lichaam liep ik de kamer in en keek naar Levi. Ik legde mijn armen om hem heen en drukte een kusje tegen zijn rug. 'Je moet je klaarmaken. We hebben zometeen een meeting met je ouders over de troon.' zei ik zacht. Hij knikte en draaide zich om. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en verdween in de badkamer.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 12:59 AM

Darren
Ik zat in mijn limo terwijl ik zaken had te doen in de stad. Maar als mijn limo bijna volop een meisje aan rijd kijk ik op.'' Bentley wat is er aan de hand?'' Ik stapte uit en zag Rosie schaars gekleed en met uitgelekte mascara ik herkende haar bijna niet.'' Ro'' zei ik geschokt ze keek me diep aan en rende er vervolgens vandoor. Ik keek haar verbijsterd na ''we komen nog te laat.'' Horde ik mijn zakenpartner zeggen die nog in de limo zat ik wist ze naam niet eens maar we hadden een deal en dat moest uitgepraat worden. Ik zou later wel een bezoekje brengen aan Rosie. Het leek me sterk dat ze net pas in die fasé was. We kwamen aan in de stad waar het plein al vol stond met mensen. Mensen die hun echte koning nodig hadden. Een zwarte koets ree over het plein richting het Lincoln kasteel terwijl ik net nog mijn tante kon zien met een man tegenover haar. Ik keek de koets na.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 01:13 AM

Sarah
Ondertussen deed ik mijn make-up en kleedde ik me aan in een nette strakke paarse jurk tot net boven de knie. Ik deed er een statische ketting op en stak mijn haar op. Wanneer Levi de douche uit kwam en zich ook klaar maakte beet ik op mijn lip. 'Waar denk je dat het deze keer over gaat?' vroeg ik hem. Hij haalde zijn schouders op. 'Geen idee.' zei hij terwijl hij zijn haren naar achter kamde en zich vervolgens bezig hield met zijn stropdas.

Levi
'Wie weet wat de hersenspinsels van Seth en mijn moeder weer bedacht hebben.' zuchtte ik en keek geïrriteerd naar de stropdas. Sarah liep naar me toe en bond mijn stropdas goed vast. Ze keek in mijn ogen. Ik glimlachte zwakjes en keek op wanneer Jarvis klopte en vermeldde dat we werden verwacht in de troonzaal.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 01:25 AM

Rosie
Het was allemaal Darren zijn schuld maar ook dat van Levi. Ik zakte bij mijn moeders graf ''hi mom i brought you a bottle of whiskey.'' Zei ik terwijl ik naar de steen keek waar Violet Lincoln in stond gekerfd.'' Niet het typische verjaardags cadeau'' Ik nam een slok en goot wat over het graf terwijl ik naar de lucht keek. Ik besefte nu hoe deprimerend mijn leven was het was letterlijk leeg.

Darren

''Dames en heren hier is jullie rechtvaardige troonopvolger.'' Ik kwam het podium opgestapt en liep grijnzend naar de microfoon ''hallo iedereen, het is me een eer dat jullie hier allemaal zijn jullie voelen net als de warme.. familie.. die ik nooit heb gehad.'' Ik snoof kort en nam diep adem ''kill that bastaard!!'' Riep iemand uit ''en die bloedzuiger!''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum