ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/30/2017 12:43 AM

Sarah
Ik draaide me om. 'Het gaat me niet eens om Levi. We hielden niet van elkaar. We leefden een grote leugen voor een heel jaar, dat komt allemaal door jou. Ik ben een lopende schandpaal, door jou! Ik verlies godverdomme alle vrije keuzes in mijn leven, door die kut familie van je EN DOOR JOU!' riep ik boos terwijl ik de fles naar zijn hoofd gooi en de tranen me al in de ogen staan.

Levi
Wanneer ik op het adres was aangekomen werd ik door een of andere hulp naar een zaal gewezen. Ik ging zitten aan de tafel en stak een joint op terwijl ik wachtte op Rosie. Als ik haar de zaal binnen zie komen houd ik mijn mond. Als ze realiseerd wie ze eigenlijk voor zich heeft zitten en haar glas laat vallen keek ik haar aan. 'Ik neem aan dat je het nieuws al van je geliefde Darren gehoord hebt?' zei ik en nam een hijs van mijn joint.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/30/2017 12:56 AM

Rosie 
"Ja dat heb ik" zei ik tegen hem "wat kom je nu troost zoeken bij mij.. want dan ben je bij de verkeerde Levi." Zei ik tegen hem terwijl ik geen tijd had voor dit Levi was in het verleden.

Darren
Ik ving de fles op." Ben je klaar?" Vroeg ik verveelt " zo ja..  ik weet dat het door mij komt ik weet dat je een speelpop voor mij en broer bent geweest.. ik weet het allemaal al maar dat betekend niet dat ik niks voor je gevoelt heb." Ik zakte bij haar neer en nam haar hand vast ik legde het kettinkje die ze ooit voor me gemaakt had in haar handen we waren toen 10 ofzo. En ik was jarig en ze vond dat het persoonlijk moest zijn omdat ik het was. Toen ze me het gaf had ik haar haar eerste kus bezorgd." Ik denk dat ik deze niet meer nodig heb" ik kwam overeind en liep weer terug naar het kasteel. Het kettinkje was mijn  hoop.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/30/2017 01:05 AM

Sarah
Ik veegde mijn traan weg en zuchtte geïrriteerd. Wanneer hij naast me kwam zitten fronste ik naar hem en keek naar mijn hand waar hij het kettinkje in legde. Godverdomme Darren. Waarom wist hij precies wat te doen om me te beïnvloeden op mijn gevoelens. Ik keek hem na en staarde vervolgens naar het Kettinkje.

Levi
'Voor wat moet ik troost zoeken?' lachtte ik en maakte mijn joint uit. 'Het enige wat ik zoek is jou. En ik heb je gevonden. Of tenminste dat wat van je over is. Zal niet veel zijn.' zei ik en kwam overeind. 'Ik ben hier om je leven weer op de rails te zetten.' zei ik en keek haar recht in haar ogen aan. Het zag er leeg uit.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/30/2017 01:22 PM

Rosie
Ik keek hek arrogant aan "laat me niet lachen mijn leven is prima zonder jou er in Levi." Zei ik bitter tegen hem "ik ben geen 2e keus weet je wel" zei ik terwijl ik alweer van plan was om naar mijn kamer te gaan en alweer onder te zuipen. Ik had hem niet nodig wat dacht hij wel niet

Darren
Ik stond in de kamer die eerst toe behoorde aan Levi en Sarah en nam diep adem. Ik liep weer terug naar mijn eigen en zocht mijn doos met sigaren voor als het weer is tegen zat.

Reply Edited on 07/30/2017 04:40 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/30/2017 10:06 PM

Levi
'Dat merk ik. Die 10 tallen legen flessen bij de opslag achter het huis en die heerlijke alcohollucht wat hier rond hangt. Schreeuwt naar het beste leven ooit.' zei ik tegen haar en liep naar haar toe. 'Je bent nooit tweede keus geweest Rosie. Ik was altijd gewoon bang wat andere mensen wel niet van me zouden denken als ik gevoelens zou hebben voor mijn bloed eigen nichtje.' zei ik tegen haar. 'Ik heb een appartement gehuurd voor nu is het voor alleen een maand. Ik weet niet of ik langer blijf. Mijn nummer is niet veranderd. Denk er vandaag over na en bel me dan. Als je me niet belt sta ik morgen weer hier op de stoep. Ik geef ons niet op Roos.' zei ik en liep met mijn koffer vervolgens hun huis uit.

Sarah
Ik nam de fles drank die Darren op de grond had achtergelaten mee en liep langzaam terug naar het kasteel. Ik legde me er bij deze bij neer. Ik zou niet gelukkig worden en dat maakte niet uit. Wanneer het me te zwaar werd maakte ik me gewoon van kant. Een staak recht door het hart moet voldoen. Wanneer ik terug ben bij het kasteel liep ik binnen en liep ik naar de kamer waar Levi en ik in geslapen hadden. Ik zag de halve kledingkast leeg geplunderd en de koffer van Levi die weg was. Ik zuchtte en ploftte maar op het bed.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/30/2017 10:50 PM

Rosie
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip. Hoe wist ik nou zeker of hij het meende. Want van wat ik horde is dat hij seks met Sarah had hij had gevochten voor de troon. In 1 jaar heeft hij nooit maar ook 1 keer naar me opgekeken en nu kwam hij ineens uit het niets. Zeggen dat hij "ons" niet opgeeft.

Darren
De volgende morgen zat ik in de eetzaal met Sarah tegenover me. Dit keer was het alleen zij en ik. Ik snee mijn  omelet in stukjes en besteden geen aandacht aan haar. Jarvis schonk me wat thee in terwijl ik rustig was geworden. In de tijd dat Sarah met Levi was had ik me duivel leren beheersen. Ik had door gekregen dat ik te gevaarlijk voor Sarah werd en ik had space nodig ik moest al mijn woede ergens kwijt. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/30/2017 10:58 PM

Sarah
Het was stil. Te stil. Ik prutste wat met mijn eten, maar vertikte het om ook maar iets in mijn mond te stoppen. Mijn normale eetlust was totaal weg. 'Miss Grammery, kopje thee?' vroeg Jarvis toen hij in de gaten had dat ik niks at. Ik schudde mijn hoofd met een klein glimlachje en keek kort op de klok.

Levi
Ik liep door de stad en kwam uiteindelijk bij het appartementen complex. Helemaal bovenin was het Penthouse dat zo over heel parijs uit keek. Ik kwam binnen no time binnen en laadde al mijn spullen uit. Ik hoopte dat Rosie me uit zichzelf belde. Dan was er op zijn minst nog een beetje hoop.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/30/2017 11:08 PM

Rosie
Ik klopte kort op Levi's deur als hij open doet. Sla ik mijn haar arogant naar achter en loop ik straight naar binnen." Jij je zin.. Je krijgt je familie bonding time" ik stak een joint op en plofte neer op zijn sofa. Terwijl Ingrid mijn koffer in de hal plaatste en er weer vandoor ging "we zijn tenslotte familie toch?" Ik keek hem aan met de Rosie die hem nu alleen als familie zag en niets meer.

Darren
Als ik zie dat Sarah moeilijk doet met eten "ik weet dat je het van mij niet graag hoort maar je kan beter  eten voor je straks flauw valt." Zei ik terwijl ik klaar was met eten en mijn stropdas wat losser trok. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/30/2017 11:36 PM

Levi
Als er op de deur word geklopt zie ik al snel Rosie mijn penthouse binnen trappelen. Kort grijnsde ik waarna ik me met een serieus gezicht omdraai. 'Best mijn allerliefste nichtje.' zei ik. Ik nam alle flessen drank die al aanwezig waren en stopte dat in een kast waar ik een slot aan hing. De sleutel stak ik in mijn boxershorts. Als ze het zo wou spelen kon ze het zo krijgen. 

Sarah
Ik beet mijn kaken kort op elkaar. 'Wees gerust ik heb voldoende bloed in mijn systeem om recht overeind te blijven staan.' zei ik en haalde eens diep adem. Ik keek hem voor het eerst weer aan en slikte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/30/2017 11:49 PM

Rosie
Ik volgde zijn beweging en zag de sleutels in zijn boxer verdwijnen." Wauw" zei ik tegen hem "niet eens een kastje of box maar precies daar." Ik keek hem aan en kwam overeind "dit lichaam krijg je niet zo snel in je handen." Ik deed mijn jas uit en had een strak zwart pak aan waar je mijn curves goed in kon zien. Ik ging zitten aan zijn bar en schonk mezelf wat appelsap in "dus ga je me vertellen waarom je niet bij je zwarte schaap bent maar bij mij?" 

Darren
"I dont think so." Ik knikte naar Mildred die haar polsen opensneed eN  richting Sarah liep "drink my Queen." Zei Mildred emotieloos terwijl ik Sarah aankeek "mij hou je niet voor de gek." Ik glee met mijn hand langs haar wang en zag haar hoektanden al verschijnen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum