ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/14/2017 09:52 PM

Levi
'Ja, wat ik zeg. Jaloers dus. Wat maakt het uit dat ik een feestje geef dat tegelijkertijd met haar verjaardag valt? Het is echt niet perse voor haar hoor.' zei ik en sloeg mijn kluisje dicht. 'Ik moet naar mijn laatste les. Ik zie je erna wel weer.' zei ik tegen haar en liep richting het lokaal.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/14/2017 10:02 PM

Ts
Rosie
"Ik ga niet naar dat stom feest van Levi" zei ik verveelt tegen Darren terwijl ik in hun eigen salonzaal mijn voeten liet pedicure. En hij ready to go was "probeer alsjeblieft geen ruzie te zoeken met Levi wanneer je stoned bent." Waarschuwde ik Darren nog "maak je geen zorgen high gaat iedereen wel zijn."

Darren
Ik was aangekomen op het feest terwijl het in teken stond van Sarah dat kon ik zien aan de soort mensen die uitegenodigd waren." Die.. klootzak" ik liep gewoon binnen maar zag Sarah nog nergens ik zag Levi wel en pakte hem bij zijn schouder vast "liegen tegen Rosie is niet aardig van je." Zei ik grijnzend tegen hem "dus wat ga je haar geven voor haar verjaardag?" Vroeg ik  hem uit te testen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/14/2017 10:13 PM

Levi
Wanneer ik aan me schouder word getrokken draaide ik me om en keek naar Darren. 'Wat doe je hier? Dit is niet jouw soort feestje Darren. Dit is 18+' zei ik tegen hem en keek hem recht in zijn ogen aan. Als hij over liegen begint tegen Rosie schudde ik mijn hoofd en gniffelde kort. 'Ik lieg helemaal niet tegen Rosie?' vroeg ik. 'Een kettinkje, een doodnormaal kettinkje.' zei ik en zuchtte kort. Als er gefloten werd keek ik op en zag Sarah in een mooie jurk in de opening van de lift staan.

Sarah
Zuchtend stapte ik de lift in. Om 12 uur was ik jarig. Eindelijk volwassen. Niet dat dit feest voor mij was. Het was gewoon fijn om het met me vrienden te kunnen vieren. Plus er was genoeg drank en waarschijnlijk drugs om Levi te beïnvloeden. Ik haalde een hand nog kort door mijn haar en keek op als de liftdeuren open gingen bij het panthouse. Iedereen fluisterde en ik hoorde gejoel en gefluit. Kort boog ik door mijn knieën en lachte om mijn eigen overdreven gedoe terwijl ik de kamer binnen stapte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/14/2017 10:32 PM

Darren
Als ik Sarah zie binnen lopen bijt ik mijn kaken opelkaar ze zag er prachtig uit." Je houd je in" waarschuwde ik Levi terwijl ik een joint van iemand overnam.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/14/2017 11:35 PM

Levi
Ik rolde mijn ogen naar Darren en liep vervolgens naar Sarah. 'Je ziet er goed uit.' zei ik tegen haar en gaf haar het kleine doosje waar het kettinkje met een echte 35 karaat diamant in zat. Wanneer ze het opende glinsterde haar ogen van blijdschap. 'Het is niet zo veel, maar het gaat om het gebaar.' zei ik en glimlachte.

Sarah
Ik bekeek de ketting en omhelsde Levi. 'Hou op gek dit is geweldig, dankjewel.' zei ik en vloog hem om zijn nek. Ik vroeg hem om hem om te doen en maakte mijn hals vrij van haar. Ik voelde hoe dichtbij hij stond. Zijn adem gleed langs mijn nek dat me lichtelijk opwond. Wanneer ik het kettinkje om had draaide ik me om. 'Nou, waar is de drank?' vroeg ik en liep recht naar de tafel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/15/2017 06:42 PM

Darren
Ik rolde mijn ogen waneer Levi een dure ketting geeft." Uitslover" ik voelde woede in me maar door dat ik stoned was boeide me het niet. Ik liep tussen de mensen heen naar de vip en plofte neer. Ik wilde Sarah ook iets geven maar dat was veel te spectaculair aangezien we geen relatie hadden. Ik nam het doosje in me zak vast en keek naar de ring nog beter dan dat stomme kettinkje van Levi 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/15/2017 07:46 PM

Sarah
Ik vulde een rode beker met een mix van vodka en tonic met een schijfje citroen. Ik nam een slokje en voelde hoe de beat van de muziek me al snel mee nam. Net als Jeremy die me meenam naar de dansvloer waar iedereen echt los ging. Ik sloot mijn ogen en danste alles van me af. Gewoon even lol voor 1 avond geen drama.

Levi
Ik keek hoe Sarah mee werd getrokken op de dansvloer en glimlachte. Zelf liep ik ook naar beneden waar ik een paar shotjes deed met vrienden en vervolgens ook even ging dansen. Na een tijdje had ik wel genoeg en liep ik met Andrew naar een aparte kamer. Hij haalde de envelopjes uit zijn zak en legde de lijntjes neer. Ik glimlachte. 'Je weet zeker dat dit het goeie spul is?'vroeg ik hem. Hij knikte. 'Ik heb er flink voor betaald. Ik weet dat mijn mannetje betrouwbaar is.' zei hij. Ik nam een biljet van 100 en rolde die op zodat ik de lijn kon opsnuiven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/15/2017 09:20 PM

Darren
Het feest verliep goed iedereen was zat stoned of high. Ik had vooral veel gesmoked maar drugs had ik nog niet gedaan. Ik kende mijn grensen. Aangezien ik hier niks meer te zoeken had en ik te high was om opzoek te gaan naar Sarah. Verliet ik uiteindelijk het feest. Ik kwam thuis en zag Rosie televisie kijken ze was te arrogant om maar even haar gezicht te showen op dat feest wat voor Sarah was georganizeerd en niet te vergeten ze was 16 net als ik. En had al seks met Levi.

Rosie
Ik keek naar catfish en zag Darren binnen komen helemaal stoned. Ik rolde mijn ogen en keek gewoon verder.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/16/2017 11:05 AM

Levi
Ik was nog nooit zo knetter stoned geweest en het voelde heerlijk. Ik ging los op de dansvloer en kwam uiteindelijk Sarah weer tegen. Zo te zien had ze ook genoeg gehad. Ik begon met haar te dansen. 'Over 5 minuten, master bedroom, ik ruk dat mooie jurkje van je lijf' zei ik in haar oor en liep vervolgens richting de master bedroom. 

Sarah
Als ik opeens met Levi sta te dansen grijnsde ik breed. Alles draaide maar dat kwam waarschijnlijk door dat pilletje in combi met alcohol. Als hij me verteld dat hij de kleren van mijn lijf ging rukken voelde ik een gezonde rilling door mijn lichaam gaan. De kriebels schoten nu al door mijn onderbuik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/16/2017 11:49 AM

Rosie
"Zo te zien was het feest niks aan. " ik drukte de tv uit en keek op naar Darren." Ik denk toch maar dat je een kijkje moet gaan nemen" zei Darren verveelt terwijl ik fronste." Hoezo.. het is toch gewoon een gewoonlijk Levi feest." Zei ik verveelt terwijl ik mijn armen overelkaar heen sloeg "ja en daarom geeft hij Sarah een ketting van 35 karaat diamant." Als hij dat zegt kom ik overeind "well het zou me niet verbazen als Levi haar vanavond gaat neuken." Ik sloeg mijn lange haren over mijn rug "ik neuk hem toch alleen als ik me verveel."

Darren
Aan Rosie haar reactie te zien kon ik zien dat ze geen fuck om Levi gaf. Ik kon nooit vertellen of ze wel of niet van Levi hield. Al was hij obsessed met haar geweest als klein kind. Ze had gelijk en dan wat als hij Sarah neukt.. hij was een zielige bastaard. Ik grinnikte zacht terwijl mijn ogen rood werden." Hey Ro zou je niet is een keer met mij naar bed willen als je verveelt" zei ik met een lachje "doe niet zo raar Dar je word koning incest tussen ons zou je alleen maar meer problemen bezorgen."

Reply Edited on 09/16/2017 05:54 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum