ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/17/2017 11:02 PM

Sarah
Tijdens PA heb ik eigenlijk niet veel gedaan. Alleen maar gekletst. Na de les was de dag voorbij. Al snel had ik alle spullen gepakt en liep ik naar buiten waar ik de limo al zag staan. Ik stapte in en zag dat de enige andere in de limo Darren was. Stil ging ik zitten en nam mijn telefoon erbij om hem niet aan te hoeven kijken. Het was awkward tussen ons sinds hij was veranderd. Ik beet op mijn lip als we begonnen met rijden. 

Levi
Doordat we stoned waren zijn we nooit bij de les aangekomen. 'Ik moet echt gaan, anders krijg ik thuis commentaar dat ik niks heb laten weten. Als het ze interesseert.' zei ik lachend en liep naar de voorkant waar normaal de limo zou staan. Zuchtend keek ik rond. Jarvis was vast al met iedereen vertrokken omdat ik te laat was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/17/2017 11:20 PM

Rosie
Ik kwam over tijd bij de voorkant van de school aan en zag Levi staan. Ik keek om me heen maar zag de limo nergens. Ik was niet van plan om met Levi te praten en belde Dylan op om me te komen halen.

Darren
Ik keek naar buiten en zei niks ookal wist ik dat er zoveel aan de hand was. Waarom nou Levi Sarah?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/17/2017 11:29 PM

Levi
Ik keek kort op als Rosie naast me komt staan. Ik grinnikte kort en keek vervolgens op mijn horloge. Tijd zat. 'Betere dick gevonden? Of iets wat nog meer verboden is dan dat wij deden? Ik zou bijna de vervelende planken van het congierge hok prikkend in mijn rug gaan missen.' zei ik tegen haar met een grijnsje en zorgde voor een nieuwe limousine door een bericht te versturen. Ik ging op het muurtje zitten en sloot kort mijn ogen.

Sarah
Kort keek ik op en glimlachte zwak. 'Bedankt voor vanmiddag. Die meid weet niet waar ze over praat.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik weet niet hoe maar blijkbaar wist Rosie het al. Misschien was dit wel het bewijs dat Darren van niks wist. Misschien maar beter ook. Rosie was al irritant genoeg.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/18/2017 07:15 AM

Rosie
"Zins jij het leuk vind om beide nichtjes te neuken.. heb ik inderdaad iets beters gevonden." Zei ik zonder genade "ik kan er ook niks aan doen dat je de spanning zo graag opzoekt.. en dan bij familie bij mij ga je het niet meer krijgen." Zei ik tegen hem terwijl Dylan al aan kwam gereden in zijn cabrio "en denk maar niet dat het me intresseeerd als je ouders er achter komen.. want ik geef namelijk niks om je dan behalve de seks." Ik sloeg mijn haren over mijn schouder en liep op de cabriolet af.

Darren
"Ik weet het al" zei ik simpel tegen haar terwijl ik haar niet aankeek." Je bent niet de enige in de familie die met hem naar bed gaat" ik nam diep adem. Terwijl ik alleen maar uit was op revenge ik haten mijn broer zo erg.. dat ik zelfs oorlog met hem zou kunnen beginnen. Ik was niet meeer dat kind van vroever die alles over zich heen liet lopen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/18/2017 04:51 PM

Levi
Ik grijnsde tijdens haar hele verhaal. 'Denk ik ook niet. Ik zie ook niks meer in je dan seks. Misschien is Dylan wel goed voor je. Die kan je tenminste een vaste kleffe lange relatie geven.' zei ik met een glimlachje. 'Hey, veel plezier hè. Doe het veilig.' zei ik met een gniffel en liep terug de school in aangezien het begon te betrekken buiten. 

Sarah
Als hij zegt dat hij het weet beet ik op mijn lip. 'Het betekende niks. We waren beide knetter stoned en straal bezopen.' zei ik schouder ophalend en zuchtte kort. Ik haalde een hand door mijn haar en hoorde dat het langzaam begon te regenen door de druppels die knetterden op het dak.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/18/2017 06:03 PM

Rosie
Ik luisterde niet eens naar zijn onzin verhaal. En wist sowieso dat Levi geen stap verder in het leven kwam zonder mij aan zijn zijde. Vandaag at ik bij de familie dus moest ik verplicht naar het Lincoln huis. Als Levi me tot het randje wilde pushen zou ik me mond ook niet houden vanavond. Ik gaf niks om hun welzijn. Je kon me de vrouw van de duivel noemen.

Darren
"En dat zegt iemand die gevoelens heeft voor een playboy die je toch alleen maar gaat gebruiken voor seks." Zei ik tegen haar "Levi is een monster om uit te kotsen en dat zeg ik je nu als de normale Darren dit is de laatste keer dat je me zo normaal tegen over je gaat zien." Terwijl ik nu niet van plan was om de waarheid te vertellen wat ik voor haar voel. De limousine stopte terwijl ik algauw uitstapte. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/18/2017 06:16 PM

Levi
Na een kwartier kwam de limousine aan. Ik stapte in en haalde een envelopje uit mijn broekzak. Ik legde de cocaïne neer op de minikoelkast in 3 verschillende lijntjes en snoof ze op. Ik ging ontspannen onderuit hangen en wachtte tot ik thuis aan kwam.

Sarah
Als hij dat zei beet ik op mijn lip. Wat hij zei zou best kunnen kloppen. Hij rende altijd al naar Rosie en nu zou hij opeens mij goed genoeg vinden? Ik haalde diep adem en keek Darren na. Ik veegde een verdwaalde traan van mijn wang en stapte na een tijdje ook de limo uit. Ik liep naar binnen en liep naar mijn kamer waar ik mezelf bekeek in de spiegel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/18/2017 06:26 PM

Rosie
We zaten allemaal aan tafel terwijl Levi's ogen zo wat uitpuilde. Zoals gewoonlijk had hij weer is gebruikt dat kon je zien.

Darren
Ik keek geïrriteerd naar Levi "laat me raden 10 kilo cocaïne naar binnen gesnoven?" Zei ik fel tegen hem terwijl ik geen zin had in hem en zijn verwaande gedrag.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/18/2017 06:46 PM

Levi
Ik keek op naar Darren. 'Zou je ook eens moeten proberen. Vrolijk je misschien van op. Chagrijn.' zei ik en at wat van mijn eten. Op dit moment kon er nog niet veel in. Meestal kreeg ik pas op het einde van de high een vreet kick. Ik haalde diep adem en dronk nog wat van het water.

Sarah
Ik hield me stil. Ik had tegen niemand wat te zeggen. Er kwam een dag dan was ik weg hier van die onzin.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/18/2017 07:03 PM

Darren 
"Bek dicht Junk." Zei ik verveelt terwijl ik overeind kwam." You are disguisting" zei ik super op mijn teentjes getrapt. Ik verliet de woonkamer en plofte op de bank ik stak een joint op en nam diep adem.

Rosie
Ik grinnikte zacht om Darren en kwam overeind ik was wel klaar met eten. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum