ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/18/2017 07:45 PM

Levi
'Kun je niet tegen de waarheid kleintje?' vroeg ik met een grijns en kwam overeind. Ik liep richting buiten waar ik in het gras ging liggen en naar de wolken ging staren. Er gebeurde van alles door die coke. Ik reikte met mijn handen naar de lucht en probeerde de wolken te vangen.

Sarah
Zuchtend kwam ik overeind en rolde mijn ogen. Lekkere sfeer weer hier in huis. Ik liep naar boven waar ik op mijn bed ging liggen en dacht aan wat Darren had gezegd in de limo.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/18/2017 09:04 PM

Rosie
"Je raakt nog is je broertje kwijt zo." Zei ik tegen Levi terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg." Hij is erger dan jou dat kan ik je nu al vertellen" zei ik met een lachje terwijl ik naar zijn zotten kop keek was geen aanzicht zo. Vroeger had ik gehouden van Levi alsof ik mijn leven voor hem zou geven maar nu is alles in stof op gegaan.
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/18/2017 11:40 PM

Levi
'En dat boeit iemand omdat? Hij ziet me sws al niet als broer dus zijn wens komt alleen maar uit. Moet jij niet huisvrouwtje gaan spelen bij Dylan.' vroeg ik terwijl ik overeind kwam en achter haar alles een beetje zag draaien.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/19/2017 07:21 AM

Rosie
Ik grinnikte "jij neemt dat Dylan gebeuren wel al te sirieus." Ik stak een sigaret op en nam een flink hijsje." Ik geef om geen enkele jongen waar ik seks mee heb" zei ik tegen hem terwijl ik naar de lucht keek. Zins de dood van mijn moeder blaimde ik mijn vader." Ik ben een duivel ik gebruik mensen."

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/19/2017 07:09 PM

Levi
'voel je niet gevleid. Ik vind het bijna zielig voor de jongen.' zei ik tegen haar en ging op het bankje onderuit zitten en merkte dat de cocaïne wel een beetje aan het uitwerken was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/19/2017 07:47 PM

Rosie
"Ja hè" zei ik met een lachje terwijl ik naar hem keek." Ik kan me nog herinneren dat je zo verliefd op me was dat je al je kleren uitdeed als ik vroeg of je me kan neuken."  Zei ik met een gemeen lachje "wat was je toch schattig toen je 13 was en ik je maagdelijkheid ontnam.." 

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/20/2017 06:05 PM

Levi
'Ik weet dat ik schattig was hoef je me niet te vertellen. Maar ik was ook dom dat ik daar ooit aan begonnen was.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ach, zo speciaal was het toch niet.' zei ik met een lichtelijk grijnsje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/20/2017 06:11 PM

Rosie
"Ach ja je kan er toch niks aan doen dat een oogverblindend meisje zoals ik met jou überhaupt naar bed wilde." Zei ik tegen hem "Sarah topt mij niet dat weten we beide ook wel." Ik liep weer terg naar binnen en vroeg me af wanneer hij me weer als een boos hondje kwam bespringen.. omdat ik zo brutaal was.

Darren
Ik keek naar Sarah die televisie zat te kijken en beet op mijn onderlip." Wanneer ga je weer naar huis?" Vroeg ik terwijl ik haar liever hier niet meer had met Levi en zo in de buurt..Levi zou haar sowieso voor seks gebruiken nu zijn prinsesje hem niet meer wilde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/20/2017 06:16 PM

Levi
Ik schudde grijnzend mijn hoofd en keek haar na wanneer ze naar binnen liep. Ze deed me niks. In iedergeval niet meer genoeg om nog als een schoothondje achter haar aan te lopen. Daar was ik nu wel klaar mee. 

Sarah
Ik zapte van zender naar zender en keek niet eens op wanneer ik Darren hoorde. 'Als je me weg wilt hebben kun je het ook gewoon zeggen Darren.' zei ik en legde de afstandbediening naast me op de bank wanneer ik een russische soap tegen kwam. 'Mijn ouders zijn nog steeds weg en ze vinden het niks dat ik alleen ben dus tot die tijd ben ik hier. Denk maar niet dat ik het een pleziertje vind hier hoor.' zei ik terwijl ik gefocust naar de tv keek.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/20/2017 06:39 PM

Darren
Ik rolde mijn ogen "het is gewoon denk ik beter als je niet in Levi's buurt bent." Zei ik tegen haar terwijl ik haar nog steeds had verteld over de verloving. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum