ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 03:47 PM

Fayena
Ik moet zacht lachen en knik “ ja wel een beetje “ grap ik. “ nee het is nu al eenmaal gebeurd “ knik ik en als hij me nog bijles wilt geven glimlach ik “ gelukkig want ik heb echt je hulp nodig “ glimlach ik lachend. Ik luister eventjes naar hem en schud m’n hoofd “ in het begin niet, tot gister avond dat ik gelet echt mee kreeg, het is wel een goed veranderd “ knik ik “ je bent best zorgzaam “ grijns ik eventjes. “ en jij? Dat ik binnen liep gisteren? “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 03:53 PM

Jason
Ik lach zacht en schud even mijn hoofd. Ik knik en zeg "Klopt" Ik lach zacht en vraag "Heb je het al zelf geprobeerd dan?" Ik luister naar haar en knik. "Hoezo zorgzaam? Ik heb iemand doodgeschoten" vraag ik fronsend. "Een beetje" zeg ik als ze vraagt of mijn beeld is verander. "Ik vind het apart dat je dan compleet iemand anders bent" zeg ik en glimlach even.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 03:56 PM

Fayena
Ik knik lachend “ ja raar maar waar, ik heb het geprobeerd vandaag, m’n afspraak belde af dus ik had tijd maar ja veel is er niet van gekomen “ knik ik. “ Ja oké, dat was meer zelfverdediging maar je hent mij beschermd “ knik ik glimlachend “ Naja Ashley “ grijns ik eventjes. Als hij zegt dat z’n beeld een beetje is veranderd klinkt het niet echt positief. “ Hm ja dat moet ook wel met dit beroep net als met die van jou “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 04:03 PM

Jason
Ik lach zacht en zeg "Nou, dan gaan we daar morgen wel weer mee verder" Ik knik en kijk haar aan. Als ik Ashley niet had beschermt, was Fayena er nu niet meer. Ik ben geen fan van Ashley. "Ik moet er gewoon aan wennen denk ik" zeg ik als ik merk dat mijn beeld van haar niet bepaald positief is veranderd.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 04:08 PM

Fayena
Ik knik en kijk via het raam naar binnen en merk dat het al best laat is. “ Wil je blijven? Het is best laat al “ vraag ik voorzichtig aan hem. Ik knik als hij zegt dat hij er nog aan moet wennen “ als het goed is kom je Ashley niet meer tegen “ lach ik zacht. Ik sta op en veeg m’n kont af “ dus wat doe je? Ik ga in iedergeval naar binnen aangezien het niet een van de warmste avonden is “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 04:15 PM

Jason
Ik frons even als ze vraagt of ik wil blijven. "Bedoel je blijven slapen?" vraag ik zacht lachend. Ik knik en kijk haar aan als ze zegt dat ik Ashley waarschijnlijk niet meer tegen kom. Ik sta op als zij dat ook doet en veeg ook snel mijn kont af. "Als jij het oke vindt, wil ik best blijven slapen, maar als jij het niet wilt, kan ik ook gewoon naar huis gaan. Ik ben toch met de auto." zeg ik en lach zacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 04:21 PM

Fayena
Ik knik “ ja je mag ook de hele nacht wakker blijven, dat is aan jou “ grinnik ik en open de deur. “ Ja tuurlijk anders stel ik het toch niet voor “ lach ik “kom “ zeg ik en loop zacht naar boven toe naar m’n kamer. Uit laat m’n badjas vallen en trek even een hemdje aan met een kort broekje en laat me op bed vallen. “ als je morgen toch komt blijf je zo heen en weer gaan “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 04:25 PM

Jason
Ik lach zacht en schud mijn hoofd. "Liever niet" zeg ik lachend en loop achter haar aan naar binnen. "Dan is het goed" zeg ik en loop mee naar haar kamer. Als ze zich omkleed bijt ik even op mijn lip en kijk naar haar. Ik knik "Dat is waar" zeg ik en ik weet al wat ze hierop gaat antwoorden.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 04:29 PM

Fayena
Ik glimlach naar en moet zacht lachen om hij daar staat. “ Ik wilde zeggen, ik heb altijd gelijk maar ik weet dat je dat niet leuk vind om te horen “ grijns ik eventjes naar hem en klop op bed “‘ ik bijt niet hoor “ glimlach ik “ dit is net z’n slaap partijtje “ grap ik en kijk eben naar z’n kleding “ ik heb een pyjama van m’n vader voor je maar ik denk niet dat je die wilt?

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/04/2018 04:33 PM

Jason
Ik lach zacht en vraag "Valt er wat te lachen?" Ik knik en zeg "Die zag ik aankomen" Ik ga naast haar op bed zitten als ze op het bed klopt en lach zacht "Dat hoop ik dan maar" zeg ik zacht lachend. Ik schud even mijn hoofd en zeg overdreven blij "Ja, leuk! gaan we dan ook een kussengevecht houden?" Ik kijk even naar mijn kleding schud even lachend mijn hoofd "Ik denk ook niet dat jou vader het leuk vindt als ik zijn pyjama leen." zeg ik lachend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum