ORPG//: Noah

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  42  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:49 PM

Fayena
als hij het bijna zegt trek ik m’n wenkbrauw op en schiet dan in de lach “ ja dat dacht ik ook “ grijns ik als hij z’n zin niet afmaakt. “ geef jou ideeen maar, ik ken je nog niet zo heel goed dus eerlijk gezegd is het best moeilijk om wat voor je te bedenken “ grinnik ik “ misschien kan ik er een eigen draai van maken “ knik ik en luister dan weer naar wat hij te vertellen heeft en knik “ oké dan is het goed maar niet te veel doen he “ knik ik.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 01:53 PM

Jason
Ik lach zacht als ze in de lach schiet en schud mijn hoofd. "Nee, je moet gewoon wat harder nadenken, ik ga niks zeggen" zeg ik grijnzend. Ik knik en zeg "Ik zal mijn best doen" zeg ik lachend. "Wat wil je nou doen in je pauze? Straks gaan we gewoon weer verder en dan heb je alleen een beetje zitten kletsen met mij" zeg ik en kijk haar aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 01:57 PM

FAYena
Ik schud lachend m’n hoofd “ Ah doe niet zo gemeen “ lach ik “ kom op vertel het gewoon “ zeg ik en pruil even met puppy ogen naar hem. Geen idee of het werkt maar proberen kon hey altijd. “ Ja als het te veel is blazen we dit gewoon af hoor “ knik ik en haal mijn schouders op “ ik vind het wel gezellig zo, en ik hoef er niet bij na te denken “ glimlach ik klein en ga rechtop zitten terwijl ik ene hand door mn blonde lokken heen haal en kijk snel even op me mobiel die ik gelijk weer terug leg aangezien er niks bijzonders was.

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 02:01 PM

Jason
Ik lach zacht en schud weer mijn hoofd "Nee, ik ga niks vertellen en puppy ogen helpen al helemaal niet" zeg ik lachend als ik haar aankijk. Ik knik "Het is echt niet te veel hoor, ik doe het graag" zeg ik glimlachend. Ik kijk naar haar en knik. "Dat is waar, maar je zult wel na moeten denken over een manier om het goed te maken, anders zal ik je nooit vergeven" zeg ik grijnzend. Ik bijt kort op mijn lip als ze op haar mobiel kijkt, maar ze legt hem weer terug en ik glimlach even.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 02:07 PM

FAYena
“ Oh je bent echt gemeen hoor meneer “ lach ik zacht. “ hm helaas, eerder vandaag hielp het wel maar jij wordt wel steeds bijdehandsr hoor “ lach ik naar hem. “ geef me minimaal een paar hints, alsjeblieft? “ vraag ik lieg aan hem ik knik als hij het graag doet, mooi dan hoefde ik ook niemand anders te vinden. Jason was een aangenaam gezelschap. Ik knik weer “ jaja maar als jij nou hints geeft gaat het wel makkelijker “ knik ik. “ sorry mobiel verslaafd “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 02:09 PM

Jason
Ik lach zacht en knik "Daar heb je gelijk in." zeg ik lachend. Ik kijk haar aan en zeg met een knipoog "Ik heb je wel door" Ik schud hard mijn hoofd "Nee, dat ga ik echt niet doen, je moet het helemaal zelf bedenken en snel ook" zeg ik grijnzend. Ik glimlach en zeg "Geen probleem, ben ik ook"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 02:16 PM

Fayena
Ik knik grijnzend “ ik ham altijd gelijk “ knik ik glimlachend. Ik vond het altijd leuk om te zeggen, zelf wist ik ook wel dat ik niet altijd gelijk had. “ je hebt mij door? Weet wat? “ lach ik zacht “ je bent echt vervelend Jason echt waar, zo kan ik nooit geven wat je echt wil “ zucht ik en laat me zuchtend achterover vallen en zucht nog een keer overdreven dramatisch hard “ zo gemeen “

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 02:21 PM

Jason
Ik schud hard mijn hoofd en zeg lachend "Echt niet" Ik knik en zeg "Ja, ik heb jou door" ik lach zacht en schud weer mijn hoofd "Ik? Vervelend? Echt niet! Jij bent vervelend" zeg ik grijnzend. Ik kijk naar haar als ze gaat liggen en schiet in de lach om haar dramatische zucht. Ik grijns en zeg "Zeker"

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/02/2018 02:25 PM

Fayena
“ echt wel dat ik altijd gelijk heb “ grijns ik naar hem en kom weer omhoog “ wat heb je door dan? “ vraag ik nieuwschierig aan hem. “ nee jij bent vervelend “ “ jij wilt me nergens mee helpen “ zeg ik en ik draai me om met mijn rug naar hem toe “ nu ben ik echt boos, jij bent zo gemeen “ zucht ik diep en probeer een beetje boos te klinken en sla m’n armen over elkaar

Reply

Noah

-, female

  Level 11

Posts: 246

Re: ORPG//: Noah

from Noah on 01/02/2018 02:34 PM

Jason
Ik lach zacht en schud weer mijn hoofd. Ik kijk naar haar als ze weer omhoog komt en ik zeg "Dat jij alles voor elkaar wilt krijgen met puppy ogen" Ik trek mijn wenkbrauwen op en vraag "Nergens mee helpen? Volgens mij ben ik jou de hele dag al aan het helpen!" Ik lach zacht als ze zich met haar rug naar me toe draait. Ik leg mijn armen om haar middel en zeg zacht lachend "Sorry"

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  42  |  »  |  Last

« Back to forum