ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 09:03 PM

Dakota
Ik beet op mijn lip. 'Hoe kom je daarbij? Daar zit trouwens een ander verhaal aan vast, maar dat weet jij denk ik ook.'zei ik tegen hem en sloeg het boek boos dicht en zette het terug op de plank. Als hij eist om Charlene terug te nemen fronste ik. 'Waarom zou ik haar terug nemen? Hoort ze niet bij jou loser clique?' vroeg ik hem en nam een ander boek. 'Ik laat me niet zomaar chanteren, Ron. Als ik het bij een iemand toelaat wordt ik steeds chantabeler.'zei ik en zuchtte.

Joshua
Ik keek Scott na als hij wegliep en keek vervolgens naar Emilia. 'Wil je er op in gaan?' vroeg ik haar. 'Ik neem aan dat je liever met je vriend gaat?' vroeg ik haar. 'Fuck Ron, ik wil niet meer in geheim met je leven.' zei ik tegen haar en nam haar hand vast. 'Ga met mij mee naar het bal.' zei ik haar en glimlachte zwakjes.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 09:47 PM

Emilia

Als hij dat zegt en ik zijn stiefvader achter hem zie mee kijken trek ik mijn hand los ´en Charlene dan..´ Zei ik toen tegen hem ´je zei dat je nooit echt verliefd bent geweest.. is that a lie.´ Ik keek naar de grond en had me nog nooit zo jaloers gevoelt om het feit dat hij haar zwanger had gemaakt in het verleden.

Ron
Ik rolde mijn ogen ´ik ben niet uit op je macht.. want als ik dat wilde had ik het zo voor mekaar gekregen.´ Ik kwam nu achter de shelf vandaan en keek haar recht aan ´i protected you from being blackmailed.´ Ik keek haar recht aan ´de dag van de opstand heb ik Oscar en Lissa gezegd dat ze beter hun  jasjes kunnen inleveren dan dat ze Rosilia alleen tegen jou te keer laten gaan.. ze was van plan om jou plus je broer aan de schandpaal te nagelen en je vader zou je killen,, because the truth is that you are a lincoln.´ Het ging me precies over de detail dat zij en joshua het hadden gedaan mijn vader zou me nooit zomaar naar zo een miserabele school sturen ´ik weet niet wat onze connectie is en hoe we zijn verbonden maar er zijn mensen die jou en je broer dood willen hebben.. wat je hier hebt opgebouwd is nog niet eens de helft van de buitenwereld Dakota.. i know it because i live in a world where demons become angels and angels become devils.´ Ik nam haar kin vast en keek haar met rode ogen aan ´your secret is the curse that lives on our family.´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 09:56 PM

Dakota
Ik luisterde fronsend naar zijn verhaal. Ik geloofd mijn oren niet. 'Je hebt de verkeerde sibling voor je. Ik ben geen Lincoln. Ik weet dat Joshua niet mijn volbloed broer is. Hij is een kind van jullie vader en mijn moeder, maar ik ben geen Lincoln.' zei ik tegen hem. Ik was helemaal in de war. Zei hij dit nu puur om met me te fucken? Mijn vader zou me niet zo verraden. Het was al erg genoeg dat mijn ouders Joshua zo verraden. Ik slikte als hij mijn gezicht vastnam en voelde het kippenvel over mijn huid lopen. 'I've heard of the curse. Onze seks had daar niets mee te maken. Jullie worden verliefd. Dat van ons was niet zo.' zei ik en probeerde weg te kijken maar zijn grip op mijn kin was sterker dan dat.

Joshua
Ik schudde mijn hoofd. 'Het was geen leugen. Het is pas een leugen als je de waarheid weet en deze verdraait. Ik heb nooit gerealiseerd hoeveel ik van haar hield. Er is veel gebeurd tussen Charlene en mij, maar ik heb geen gevoelens meer Emi.' zei ik tegen haar en haalde diep adem. 'Je hoeft niet jaloers te zijn.' zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 10:51 PM

Ron

´Ik en Emilia zijn nooit verliefd geworden we hebben het geprobeert althans ik maar ze moet niks van me.´ Zei ik terwijl ik fronste als ze zegt dat hij de productie is van mijn vader kijk ik haar met grote ogen aan ´dus hij weet dat onze vader zijn vader is.. i didn´t even know that thrash is my brother,´Zei ik tegen haar dat was nog 1 reden om Emilia bij hem vandaan te houden ´how did you new.´Vroeg ik. 

Emilia
Als hij dat zegt wil ik iets zeggen ´Joshua kan ik je even spreken.´ Charlene kwam tussen ons beide ´ if you don´t mind ofcourse.´Ik keek haar maar dwong mezelf te glimlachen ´ga je gang.´Ik liep vervolgens weg en was stik jaloers ik wist dat hij nog van haar hield. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 10:56 PM

Dakota
Als hij vertelde dat hij niet wist dat ik het niet was maar Joshua haalde ik diep adem. 'Nee, hij weet het niet. Mijn moeder heeft het van jongs af aan duidelijk gemaakt. Ik mocht en mag nu nog altijd niets vertellen. Mijn moeder vertelde dat jou moeder niet wil dat jou vader het weet.' zei ik tegen hem. Ik haalde zijn hand van mijn kin. 'Dus de volgende keer als je me wilt bedreigen om iets bekend te maken, get your information from a reliable source.' zei ik tegen hem en legde het boek wat ik in mijn handen had terug.

Joshua
Als ik de stem van Charlene hoor wou ik eigenlijk meteen zeggen dat het nu niet uit kwam, maar Emilia antwoordde al voor ons. 'Emilia wacht!' riep ik, maar zag haar vertrekken. 'Wat is er?' vroeg ik aan Charlene en wreef even over mijn voorhoofd, niet meer weten wat te doen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 11:16 PM

Charlene


Ik keek Emilia na en richtte me vervolgens op Joshua ´is dat je nieuwe slachtoffer,´Vroeg ik ´je hoeft het niet eens te proberen haar broer maakt je af en voor dat je weer in de aanval gaat.´Begon ik ´She is your sister´ zei ik vals ´je wilde altijd al weten wie je vader is en je vader heet Dylan Lincoln.. Thank me later.´ Ik gaf hem de papieren van zijn geboorte akte die waren vervalst en liep toen weg deze jongen zo in no time in mijn armen rennen.


Ron

Ik greep haar arm vast ´vertel hem niks.´Zei ik ´it will destroy him´ ik vreesde vooral voor mijn zusje als hij het zou weten dan zou de hell losbreken. Vooral omdat ik ergens al wist dat hij de uitverkorene moet zijn en mijn zusje verliefd op hem is. Scott kwam de bieb in gerend ´Charlene.. ik weet niet wat ze zei tegen Josh maar hij.. is weer terug met haar,´Ik fronste ´hoe en waarom zo snel.´ Ik keek Dakota vragend aan. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 12:53 AM

Dakota
Ik beet op mijn lip en keek naar Ron. 'Tuurlijk niet, als ik het nu vertel weet hij dat ik het verzweeg. Dat maakt hem pas kapot.'zei ik tegen hem en keek op als Scott aan kwam gelopen. Ik fronste als ik de "paniek"in zijn ogen zag. Wanneer hij dat vertelde schudde ik mijn hoofd. 'Oh hell no!' zei ik boos en liep de bibliotheek uit op zoek naar Joshua.

Joshua
Als Charlene begint te praten fronste ik. 'Je weet niet waar je het over hebt.'zei ik en keek naar de papieren die ze me in mijn handen had gedrukt. Ik keek haar na en slikte. Ik voelde me woedend en besloot om mijn "vader" maar een bezoekje te brengen. Als ik bij het kantoor van hem sta opende ik de deur ruw. 'Was je ooit van plan om het me te vertellen? Je moet er vast om hebben staan springen. Je hebt me sowieso al nooit als familie gezien, laat staan een zoon.' zei ik boos terwijl ik de papieren naar hem smeet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 09:17 AM

Nicko
Als Joshua mijn kantoor komt binnen gelopen en zijn geboorte akte voor me gooit. Neem ik niet eens de tijd om ze door te gaan “who gave you this?” Vroeg ik. Ik kwam overeimd “een wanhopig vriendinnetje Joshua?” Ik liep dichter naar hem toe “dit is niet je geboorte akte die ligt thuis samen met die van je zus.. de eerst volgende keer dat je weer zo brutaal mijn kantoor inloopt schors ik je.” Zei ik met rode ogen “en als je toch zo mijn kantoor binnenloopt stuur Charlene naar mijn kantoor.’ Ik zag Emilia al bij de deuropening staan “Emilia net op tijd, je vader heeft gebeld.’ Zei ik.

Emilia
Ik keelklier naar Joshua en de papieren “zeg hem dat ik naar huis wil.” Zei ik zonder emotie “komt voor mekaar.” Ik liep vervolgens rustig weg en liet dit aan Ron over.. hij wist wel hoe hij haar moest uitschakelen ik was te zwak om iets te doen.. het was nog niet de tijd voor mij en Joshi.

Ron
Ik kwam Chrlene tegen zoals afgesproken “ik gaf hem de papieren wat nu?” Vroeg ze “je zorgt gewoon dat hij terug in je broek kruipt.. dat is waarom zijn vader je toch betaald.. to drive Emilia and Joshua apart.” Ze knikte “vanavond is de nightwatch ik neem aan dat je zusje daar niet aan mee doet.” Ik knikte “my sister is to dumb to know anything about this.” Ik verliet de bieb en zag Emilia lopen “waar ga jij heen?” Vroeg ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 12:49 PM

Joshua
Ik beet mijn kaken samen en snapte er officieel niks meer van. 'Als je echt mijn vader bent, ben je een verdomd slechte.'siste ik hem nog toe en liep langs Emilia zijn kantoor uit. Op dit moment kon mij even niets schelen. Als ik over de gang liep en Charlene zag staan liep ik straal langs haar. 'De directeur wilt je zien.' zei ik en liep vervolgens naar mijn dorm. Ik haalde uit mijn beschadigde nachtkastje van mijn vorige uitbarsting een zakje cocaïne en legde een paar lijntjes neer op het kastje.

Dakota
Als ik Joshua uiteindelijk over de gang zag lopen en de woede en verwarring in zijn ogen kon zien beet ik op mijn lip. Ik zou hem maar laten. Als ik dan Ron en Charlene uit de bieb zag komen liep ik op Ron af. 'Was dit je plan?!'vroeg ik hem en gaf hem een duw tegen zijn borstkas. 'Je verpest zijn hele leven! Hij gaat me haten, dat ik het heb verzwegen en dan gebruik je die vieze hoer om het hem te vertellen!' riep ik overstuur en gaf hem nog een duw. Mijn ogen waren bloedrood en er gleed een traan over mijn wang. Joshua was mijn zwakke plek en dat wisten niet veel mensen. Natuurlijk wisten ze dat ik van hem hield, maar niet dat hij degene was waar ik echt om gaf wat hij dacht van mij.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 01:21 PM

Emilia

Als Dakota zo tegen Ron uitvalt kijk ik geschrokken naar de 2 ´waar heeft ze het over.´ Zei ik tegen Ron terwijl hij me niet aankeek hij greep Dakota´s pols vast en duwde haar tegen de muur ik keek haar met rode ogen aan ´we both have something to protect.´ Zei ik tegen haar ´i can´t give your brother Emilia.´ Fluisterde ik zacht in haar oor ik schoof een briefje in haar jaszak en nam Emilia vervolgens aan haar pols mee de gang uit. 


/ My sister is hiding something i am sorry that i put your brother to all this.. but or family is complicated allot of lies keeps us standing.. and i need to figure out wat my parents are hiding from us. 

stond er netjes geschreven. Ik duwde Emilia op mijn bed en keek haar met rode ogen aan ´wat hebben jij en Niko Heaven afgesproken.´Zei ik tegen haar terwijl ze me met grote ogen aankeek en ze geen kant op kon. ´Zij bloed in ruil voor mijn zwijgen´ zei ze toen ´wat moet je verzwijgen Emilia.´ Zei ik toen ´waarom denk je dat wij hier zitten Ron..´Begon ze ´we zouden Joshua niet eens ontmoeten.. maar dankzij zijn vader kan ik lopen.. ik moest verzwijgen dat Dakota onze achter nicht is en Joshua onze broer.´ Zei ze toen ´i knew it..´ zei ik terwijl ik aan Dakota kon ruiken dat ze ook vast familie moest zijn aangezien ze machtiger dan mij is ze kwam van een generatie voor ons ´blijf zwijgen Emilia je gaat naar huis ik regel het hier.´ 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum