ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 01:27 PM

Dakota
Ik haalde diep adem en kalmeerde wanneer hij me tegen de muur duwde en mijn polsen vast hield zodat ik niets meer kon doen. Ik keek naar de twee wanneer ze wegliepen en zakte tegen de muur aan naar beneden tot de grond. Ik veegde mijn tranen van mijn wangen en voelde in mijn zak een briefje. Ik las het en fronste. Ik keek terug in de richting waar de twee net verdwenen en slikte. Ik vermande me snel weer, voor iemand me kon zien en liep naar mijn dorm. Ik ging op het bed zitten en staarde voor me uit.

Joshua
Na dat ik alle lijntjes had gesnoven ging ik op bed liggen. Het effect begon al snel en ik kon eindelijk even mijn gedachtes leeg maken van alle ellende wat zojuist gebeurde. Ik wist niet of ik mijn vader wel moest geloven. Hij heeft me nooit behandeld alsof ik een zoon van hem was. Hij was altijd afstandelijk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 01:44 PM

Ron


2 weken waren voorbij gevlogen Emilia was naar huis de elite achter me net alsof er niks was gebeurt. Behalve dan Charlene terug was met Joshua dat was snel. Ik keek vanaf mijn ooghoek naar Dakota die zich sterk hield op de 1 of andere mannier vertrouwde ze me want ze had blijkbaar niks tegen haar broer gezegd over Emilia. Hij wist nu wel dat mijn vader misschien zijn vader was ik had niemand voor het bal aangezien ik Emilia terug naar huis had gestuurd voordat Emilia kon lopen was ze heel anders het leek alsof iets haar in de macht had... en ik moest weten hoe mijn ouders hadden onderhandeld met Dakota´s ouders. Ik horde de bel gaan en kwam overeind ´ Ron met wie ga je naar het bal.´Vroeg Rosilia ik keek nadenkend naar mijn handen ´ik weet denk ik al met wie.´Mijn blik glee naar Dakota ´maar ik denk dat ze niet met een uitschot gezien wil worden.´


Emilia

´Hoe is je broer er achter gekomen Emilia.´Vroeg mijn moeder boos terwijl ik slikte ´ik weet het niet moeder.´ Zei ik terwijl ik gewoon weer in mijn rolstoel zat het bloed was uitgewerkt ze nam diep adem ´je weet wat ik je gezegd heb over liegen.´Ik keek naar mijn handen ´ja dat weet ik moeder.´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 02:18 PM

Dakota
Ik beet op mijn lip en keek naar Charlene en Joshua. Het was Charlene geweest die Joshua had verteld dat hij een buitenechtelijk kind was. Ik haatte haar, maar goed. Mijn blik gleed af naar Ron. Ik haatte hem niet meer zo erg als voorheen. Ik heb hem eigenlijk nooit gehaat. Ik zag hem gewoon als concurrentie. Hij was de kroonprins van de hel, natuurlijk is hij een concurrent. Ik beet op mijn lip en dronk van mijn bloodbag.

Joshua
Ik glimlachte en zat met Charlene op mijn schoot. Ondanks dat ik nu met haar samen was, bleef mijn gedachte ook wel bij Emilia hangen. Ze was vertrokken zonder iets te zeggen. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Waar denk je aan babe?' vroeg Charlene. Ik schudde mijn hoofd. 'Niets belangrijks.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 02:23 PM

Ron

`Hey prinses` zei ik tegen Dakota `met wie ga je naar het bal`vroeg ik nieuwsgierig. Terwijl ik naar Joshua keek die nu al over mijn zusje heen was. Het boeide me niet als hij uit Emilia`s buurt bleef vond ik het goed zo. Ik nam een sigaret van uit mijn binnenzak en stak die aan ik probeerde te stoppen met drugs en wiet.. maar dat ging nogal moeizaam.` Wanneer Emilia terug`horde ik ineens achter me terwijl het Scottie was ik keek hem schuin aan maar gaf hem toch antwoord `2 weken ze is naar huis omdat ze weer last heeft van haar benen.. hoezo vraag je dat.`Hij keek naar de grond `ik maak me gewoon zorgen that`s all.`Hij liep vervolgens weg terwijl ik mijn ogen priemde maar er toch niks bij dacht. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 02:31 PM

Dakota
Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als Ron opeens bij onze tafel stond. Ik glimlachte zwakjes. 'Nog niemand? Hoezo? Heb je plannen?' vroeg ik hem met een lachje. Als Scott ons onderbreekt fronste ik. Was hij nog altijd geïnteresseerd in haar? Dat zal Joshua niet leuk vinden. Ondanks dat hij nu samen was met die heks. Ik merkte dat de jongens met elkaar gingen praten zodat wij niet het gevoel kregen dat we werden afgeluisterd, ook al wist ik zeker dat ze dat ondertussen wel deden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 02:41 PM

Ron


´Niet echt..´Ik keek naar Charlene die zowat kwijlde over Joshua ´wat dacht je van een wapenstilstand voor deze avond.´ Zei ik tegen haar ´je ouders zullen het bal vast wel aankondigen ik moet weten wat je vader met mijn zusje moet.´ Zei ik terwijl Niko Heaven iets duisters had wat me niet beviel hij leek net een slang.. een doortrapte slang. Mijn eigen ouders waren ook niet te vertrouwen dus ik vroeg ze ook niks over mijn zo geheten broer Joshua want ik wist dat ze tegen me zouden liegen Emilia was misschien makkelijk te beinvloeden maar ik niet. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 02:47 PM

Dakota
Als hij begon over mijn ouders voelde ik een steek van teleurstelling door me heen gaan, maar goed. Had ik kunnen verwachten. 'You know how to kill the mood.'zei ik en zuchtte met een zwak glimlachje. 'Ik ben je date.' zei ik en draaide weer terug naar de tafel. 'Ik denk niet dat mijn vader jou iets loslaat, maar be my guest.' zei ik tegen hem. Normaal was ik degene die mensen gebruikte. Nu werd ik voor het eerst in mijn leven gebruikt.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 02:51 PM

Ron

`Ik haal je vanavond rond 8 op.`Zei ik grijnzend de dag vloog voorbij ik trok mijn smoking aan fixeerde mijn haar.. ik moest weten hoe haar vader de school beinvloeden. Ik keek op mijn rolex en liep de gang op zodra het eindelijk tijd was ik klopte bij Dakota aan en was benieuwd wat er deze avond zou gebeuren. Hoe haar broer zou kijken hoe zijn zusje met zijn  broer de sterren van de hemel zou dansen.. bij die gedachte`s grinnikte ik. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 02:53 PM

Dakota
Ik zette de laatste krul in mijn haar en haalde een hand erdoor zodat het wat natuurlijker leek. De voorste plukken waren naar achter gestoken. Ik had een lange zwarte jurk aan waar een subtiele glitter in zat. Het had een diepe insnede aan de voorkant en zat nauwsluitend maar ook weer los rond mijn lichaam. Als er op de deur geklopt werd opende ik de deur. 'Je bent optijd.' zei ik tegen hem en trok mijn hakken aan. 'We kunnen gaan.'zei ik met een zwak glimlachje. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 02:59 PM

Ron


`Je ziet er prachtig uit schoonheid.`Ik stak mijn arm uit die ze aannam terwijl ik haar lijden naar de zaal. Er draaide al muziek maar nog niet iedereen was er ik zag haar vader praten met waarschijnlijk haar moeder. En zag zijn rode ogen naar ons 2 gaan `ik heb me nog niet eens voorsteld aan je vader de heletijd dat ik hier op school zit.`Zei ik zacht tegen haar.


Charlene

Ik hees mezelf boven op Joshua terwijl ruige seks had `fuck,` Kreunde ik terwijl we ons eigenlijk klaar moesten maken voor het bal. Ik keek naar Josh die ook wel bleek te genieten met dat schattige trientje kon hij dit echt niet doen. Ik glee met een hand door mijn haar Ron was dan wel een goeie bondgenoot.. want dankzij hem waren we terug bijelkaar. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum