ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 10:06 PM

Joshua
Ik bleef stil staan als ik de stem van Ron hoorde en haalde diep adem om me in te houden. 'Laat hem, hij is het niet waard.' hoorde ik Charlene zeggen. Ik schudde mijn hoofd en draaide me naar hem om. 'Je zou denken dat je blij zou zijn. Jij verbood het Emilia om met mij om te gaan, maar dat maakte onze geile seks alleen maar lekkerder. Man wat heb ik haar goed geneukt. En jij maar denken dat ze onschuldig in de sauna zat.' zei ik tegen hem. Ik lachte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 10:12 PM

Ron
´What did you say´ mijn ogen werden puur rood ik liep kwaad op hem af en gaf hem recht een stoot op zijn kaak. Waarna ik hem bij zijn kraag vast greep en tegen de kluisjes drukte ´neem het terug.´ Zei ik terwijl allemaal beelden van Emilia door mijn hoofd schoten hoe ze niet meer kon lopen dankzij mij maar toch bleef glimlachen en me als haar broer zag.. ik liet niemand zo over mijn zusje praten ´neem het terug Joshua,´Schreeuwde ik in zijn gezicht ´of ik sla je nu hier kapot.´ Mijn handen trilde als hij niet zou terugnemen weet ik niet wat ik zou doen, 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 10:15 PM

Joshua
'Je hoorde me wel.' zei ik grijnzend en voelde niet veel later een harde stoot tegen mijn kaak. 'RON!!' hoorde ik Dakota schreeuwen. Terwijl ik bloed langs mijn kin voelde sijpelen lachte ik hem in zijn gezicht uit. 'Tuurlijk neem ik het niet terug. Ze was heerlijk.'zei ik tegen hem en spuugde hem in zijn gezicht en trapte hem in zijn ballen. 'Hoop voor al die sletjes van jou dat het een familie kwaaltje is. Kunnen ze tenminste nog van iets genieten wat je doet.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 10:32 PM

Ron

Als hij dat zegt schieten mijn ogen open en voel ik de oude Ron herboren worden ik begon te lachen.´Jij insect ik weet waarom mijn vader je niet wilde.. het komt gewoon omdat je een ongeluk was een klein vies ongelukje dat eigenlijk niemand wilde´ zei ik ik brak een bezem van de concierge en gooide die richting zijn hart maar al snel kwam Dakota´s vader tussen ons beide en ving de stok op mijn ogen werden weer bruin door het horen van Dakota´s stem. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 10:39 PM

Dakota
Als ze eindelijk gestopt werden door mijn vader trok ik aan Ron zijn hand. 'Ron, genoeg!'zei ik zacht maar streng tegen hem en keek naar Joshua die tegen de kluisjes stond. Hij wou terug in de aanval gaan maar mijn vader drukte hem weer tegen de kluisjes. 'Wat is hier aan de hand?!' riep hij. 'Wat bezielt jullie, je zo te gedragen in mijn school!' Ik slikte en keek naar Ron.

Joshua
'Vraag maar aan meneer daar. Hij begon.' zei ik en keek naar hem. Ik spuugde nog wat bloed op de grond wat in mijn mond gelopen was en keek op naar mijn vader. 'Maar neem gerust zijn kant hoor. Ik ben toch geen familie.'zei ik en keek naar Dakota. 'En jij, je praat erover dat Rosilia je veraden heeft. Kijk naar jezelf. Hoe je daar tegen hem aan geklampt staat.' siste ik naar haar. 'Genoeg Josh!!'riep de vader van Dakota.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 10:50 PM

Ron


Ik zat in de schorsklas samen met Joshua terwijl geen 1 van ons ook maar één woord zei. Als de deur open gaat en ik mijn vader zie kijk ik op ´Ronnie je kan mee komen de directeur heeft je papieren ingetrokken je contract met deze school is verbroken.. dankzij je gedrag.´Ik schoot overeind en liep kwaad mijn vader met een schouderduw voorbij ´dat is je andere zoon zijn schuld.´Zei ik mompelend terwijl ik al richting mijn kamer liep om mijn spullen te pakken.. zo nu ik achter alles ben achter gekomen moest ik ineens weg.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 10:55 PM

Joshua
Ik staarde naar mijn handen op de tafel en keek verder nergens anders heen. Als de deur open gaat en ik hoor dat het de vader van Ron is en blijkbaar die van mij keek ik al helemaal niet op. Ik beet mijn kaken samen. Ik wou met niemand meer wat te maken hebben. mijn eigen familie niet en al zeker niet die van Ron.

Dakota
Ik zag Ron de gang van zijn kamer in lopen en liep achter hem aan. 'Hoe zit het nu?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. 'Je mag toch wel blijven?'vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 11:04 PM

Damion 

Ik keek naar Joshua en kon gelijk zien dat hij van mij was maar ik zei niks en liet hem achter in het lokaal. Gewoon omdat ik de situatie niet erger wilde maken.

Ron
Als ik Dakota hoor neem ik diep adem ´het spijt me prinses.. maar ik je rivaal helaas niet meer zijn.. je vader heeft mijn contract ingetrokken dankzij je geweldige broer of moet ik zeggen onze broer.´ Zei ik zuchtend ik zette mijn hand op haar hoofd en aaide kort er over ´zorg jij dat mijn naam herinnerd zal worden.´Vroeg ik grijnzend.. terwijl ik ook wel terug naar mijn zusje moest. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 11:09 PM

Dakota
Ik slikte en schudde mijn hoofd. 'Jij gaat helemaal nergens heen.' zei ik tegen hem en begon de koffers die op zijn bed stonden op te ruimen. 'Jij blijft hier, waar je hoort.'zei ik en liep langs hem zijn kamer uit om mijn vader op te zoeken. 'Jij blijft al is het het laatste wat ik doe hier!' riep ik door de gang.

Joshua
Als ik merk dat hij weg was keek ik pas weer op. Nu zat ik hier, alleen in een lokaal. Dit was een precieze tekening van hoe ik mij mijn hele leven had gevoeld. Alleen. De enige waarbij ik dat gevoel niet had was Emilia en zij had me in de steek gelaten. Net als Dakota. Zij wist al haar hele leven dat we niet dezelfde vader deelde en nu koos ze ook nog voor dat rotjoch zijn kant.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 11:14 PM

Ron

´Dakota i can´t´ zei ik tegen haar terwijl ik haar terug de kamer in trok zodat ze geen comotie kon maken. 

/
CONFESSS

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum