ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 03:14 PM

Dakota
Ik glimlachte wanneer ze dat zei. 'Dat besefte ik me laatst inderdaad. Ik ken hem niet zo goed als ik dacht hem te kennen. Maar ik praat met hem en ik weet wel dat hij van je houdt, maar hij gaat een beetje te ver in zijn liefde voor jou. Jij verdient je eigen leven met je eigen keuzes en je moet zeker niet samen zijn met Jackson alleen omdat het de beste vriend van je broer is.' zei ik tegen haar en keek naar Joshua als ze over hem begon. Ze was toch nog duidelijk geïnteresseerd. 'Ja, we delen dezelfde moeder.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 03:41 PM

Emilia


Als ze dat zegt glimlach ik zwak ´ik denk dat je broer me niet mag.´Zei ik zacht terwijl het me intresseerde waarom hij zo deed.´Praat niet te veel met Ron.. hij is meer een flirt dan boyfriend matriaal.´Zei ik tegen haar ´ja heel lullig hoe ik zo over mijn eigen broer praat, maar hij is niet bepaald stable.´ Zei ik om het zo maar te zeggen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 03:43 PM

Dakota
'Mijn broer mag je heel graag. Je hebt hem alleen gekwetst, maar dat weet je niet meer.'zei ik tegen haar en keek naar Ron al ze over hem begon. 'Dat begin ik een beetje in de gaten te krijgen. Ik wou dat ik dat eerder geweten had. Voor ik 3 maanden depressief in bed had gelegen om hem bijvoorbeeld.' zei ik voor ik er erg in had. 'Vertel hem dat maar niet.' zei ik er snel achteraan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 03:54 PM

Emilia


´Are you in love with my brother´Vroeg ik met een giechel. Ik keek naar Ronnie die sprak met zijn vrienden en mijn blik opving hij zwaaide naar ons ´als dat zo is.. neem ik terug wat ik gezegd heb.. shoot your shot ik vind zijn verloofde toch een trut.´ Terwijl ik het over Sharon had Ron en Sharon hadden een open relatie maar Sharon werd alsnog jaloers wanneer hij met andere meisjes sprak.. waardoor ze fixe ruzie krijgen maar vervolgens toch goedmaak seks hebben en dat de heletijd terwijl ik weet dat mijn broer niet gelukkig is. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 03:57 PM

Dakota
Ik rolde grinnikend mijn ogen. 'Niet zo hard.'zei ik snel en keek rond of iemand ons had gehoord. Ik beet op mijn lip en keek naar Ron die zwaaide. Als Emilia dan het woord verloofde dropt beet ik op mijn lip en voelde ik een schok door mijn lichaam heen gaan. 'Verloofde?' vroeg ik toen aan haar en merkte dat ik me er misselijk door voelde.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 04:03 PM

Emilia


´Hij is niet sirieus met haar.´Zei ik gelijk tegen haar ´het is een huwelijksverbond van mijn ouders.. maar hij werkt er aan om het contract te breken, being royal and rich is not always a happ thing.´Zei ik zuchtend tegen haar terwijl wij de lincolns nooit echt een happy family waren. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 04:06 PM

Dakota
'Misschien moet hij het maar bij zijn verloofde houden. Ik ben alleen goed voor in bed blijkbaar.' zei ik en slikte. Nu hadden we het maar 1 keer gedaan, maar hij dacht van die een keer heel iets anders dan mij. Ik zuchtte en keek naar Emilia. 'Als ik jou was zou ik schijt hebben en je gewoon inschrijven voor Brazilië. Ik zorg wel voor je en je hebt ook nog die jongen die je altijd overal naar toe brengt. Hij is ook een goede vriend van je toch?' vroeg ik haar. Ik had het gevoel dat Emilia de enige was die ik kon vertrouwen en ik had haar graag in mijn buurt.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 04:09 PM

Emilia

´Doet hoeft niet hoor ik ben goedzo.. veel soeps kan ik toch niet met mijn rolstoel.´Zei ik zuchtend tegen haar ´Ik wil niet in Aron zijn tijd gaan hij moet ook genieten van zijn vakantie.´Zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 04:11 PM

Dakota
Ik fronste even en probeerde iets te bedenken. 'Er is ook een periode geweest dat je tijdelijk kon lopen toch?' vroeg ik haar. Niet zeker wetende of dit iets was wat ze kon herinneren. 'Je hebt toen speciaal bloed gedronken toch? Misschien kunnen we daar weer voor deze reis aan komen? Kom op Emi. Je moet ook wat lol beleven.'zei ik tegen haar met een grijnsje. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 04:13 PM

Emilia

´Speciaal bloed´ zei ik fronsend ´ik ben al sinds mijn geboorte zo.´ Zei ik ´of bedoel je..´ Ze had het waarschijnlijk over de Emilia die iedereen kent maar ik zelf niet eens ken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  17  |  18  |  19  |  20  |  21  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum