ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 07:34 PM

Dakota
Als ik mijn telefoon hoorde keek ik op. Het was van Ron. - Vindt je verloofde dat wel goed. - stuurde ik vol sarcasme terug. Op dit moment wist ik mij geen raad. Als ik hiermee door ging dan zou ik mezelf alleen maar in een positie brengen waar ik degene was waarvan het hart brak. 

Joshua
Ik beet op mijn lip en keek naar haar. Ik schudde meteen mijn hoofd. 'You're mine now.' grijnsde ik en draaide haar in een snelle beweging op haar rug. Ik trok haar blousje open en trok onder haar rokje haar string kapot. Zonder waarschuwing kroop ik onder haar rokje en begon haar te verwennen met mijn tong.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 07:51 PM

Emilia

Ik nam de lakens onder me vast en kreunde het uit. Niet veel later lagen we hijgend in bed ik nam zijn hand vast terwijl ik tussen zijn benen zat.´Wat is er eigenlijk met night academy gebeurt´vroeg ik hem terwijl ik naar de joint keek in zijn asbakje.



Ron

´Je zeikt alleen maar ik ben klaar met jou.´Ik gooide de deur hard dicht terwijl de hele gang onze ruzie gehoord moest hebben. Ik keek op mijn telefoon en zag het bericht /ik kan het uitleggen er zit een verhaal achter/ stuurde ik terug. Terwijl ik echt moest afkoelen ´ja ga maar naar die hoer toe Ronnie dan zoek je het maar uit.. met je ouders.´Riep Sharon over de hele gang ´fuck jou.´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 07:56 PM

Dakota
Als hij dat terug stuurde zuchtte ik. Moest ik dit geloven? Ik zuchtte en besloot hem het voordeel van de twijfel te geven. - Dan begin maar eens met uitleggen. Ik ben op mijn kamer. -  stuurde ik hem en ging rechtop op bed zitten. Ik trok mijn benen op en was benieuwd met welk excuus hij nou weer zou komen.

Joshua
Hijgend keek ik naar haar en beet op mijn lip. 'Door alles wat er was gebeurd en toen het uit kwam hoe mijn vader zijn zaken runde op die school werd er al snel door ouders geprotesteerd. Uiteindelijk bleven er niet meer genoeg leerlingen over.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 10:21 PM

Emilia
Als hij dat zegt zucht ik zacht “hmmm vind je het niet erg dat we half broer en zus zijn?” Vroeg ik hem terwijl ik zijn joint voor hem aanstak en deze ontspanning wel nodig had. Er was veel te veel gebeurt thuis.

Ron
Als ik het berichtje krijg neem ik diep adem ik was bang dat Ik haar hart zou breken. Want ik wist hoe verliefd ze op me is.. alleen een doortrapt ventje als ik mag niet de kans krijgen om haar opzettelijk pijn te doen.-Ik kan niet maar ik zie je morgen bij de bussen naar Brazilië xx Ron. Ik stak een joint op en moest dat ene met mijn zusje ook nog is goed gaan na checken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/17/2019 12:23 AM

Dakota
Ik rolde mijn ogen als ik zie dat hij voor nu afhaakt. - Laat maar -  stuurde ik terug en voelde nog een traan over mijn wang glijden. Ik legde mijn telefoon weg en trok mijn kleren, op mijn lingerie na uit. Ik ging in bed liggen en sloot mijn ogen. Deze dag moest gewoon nu voorbij zijn.

Joshua
Ik haalde eventjes diep adem terwijl ik nadenkt. 'Nee, Ik was verliefd op je voor ik het wist en ben het nu nog steeds. Voor mij verandert het niet. Ik zie jou vader niet als de mijne. Ik zie mezelf eerder als een wees.' vertelde ik haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/17/2019 10:45 PM

Emilia
Als hij zegt dat hij zich als een wees voel kijk ik hem in zijn ogen aan. Eigenlijk kende ik Joshua niet helemaal.. ik wist dat hij mijn broer is maar hoe hij zijn leven had gelijd bleef een raadsel.” Hoezo wees... zijn dakota’s Ouders niet goed voor je?” Vroeg ik voorzichtig terwijl de geur van wiet de kamer opvulde met een bepaalde nostalgie. Ik vond het sexy als hij rookte.

Ron
“Fuck” vloekte ik geïrriteerd terwijl ik mijn telefoon neersloeg op de grond. Ik werd gek van mijn leven.. ik leefde als een tijger in een kooi met de naam kroonprins van de hell. Ik zat dan wel op school maar als ik eenmaal weg hier was.. dan zat ik thuis met 3 maîtresses in mijn bed. Niet van plan om me te verzoenen met een wijf. Het probleem was dat ik mijn leven helemaal niet op orde had. Mijn ouders hadden me opgevoed om rijk en geweldig te zijn.. ik was hun lieveling dus gedroeg ik me ook als een lieveling.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/18/2019 10:32 PM

Joshua
Met een zwak glimlachje keek ik naar Emilia. 'Mijn moeder wel, buiten het feit dat ze mijn hele leven gelogen heeft en me naar een klooster heeft gestuurd voor de eerste 6 jaar van mijn leven ofzo. Het is mijn vader... Dakota haar vader wat mij nooit heeft behandeld alsof ik erbij hoorde.' vertelde ik haar en beet op mijn lip. 'Laten we het hier niet meer over hebben.' 

Dakota
De volgende morgen was aangebroken. Mijn koffer was gepakt en ik had een dikke grote zonnebril op. Gisteren had ik toch nog wel gehuild wat resulteerde in gezwollen rode ogen. Ik zat buiten op mijn koffer te wachten op de rest als ik Emilia en Joshua aan zag komen lopen. Ik glimlachte breed.

Joshua
Met Emilia en zowel haar als mijn koffer in mijn handen liep ik richting de verzamelplaats. Ik kon niet gelukkiger zijn dat ik met Emilia was. Er was alleen nog een probleempje. Omdat ik verslaafd was geraakt toen ze me verlaten had en toen alles mis ging, kwam ik daar nu niet zo goed van af. Ik snakte naar een lijntje, maar die gelegenheid had ik nu even niet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/18/2019 10:46 PM

Ron
Ik zat achterin in de bus met een joint half uit mijn mond terwijl Sharon haar aansteker aan me gaf.” Heb je er geen zin in babe?” Zei ze verontwaardig wetend dat ze me irriteerd.” Nee niet als ik tegen jou kop moet aanstaren” zei ik terwijl ik mijn joint aanstak en mijn arm half uit het raampje liet hangen. Ik zag Dakota en merkte aan haar houding dat ze gekwetst was ik nam een flinke hijs en keek weer voor me uit net alsof ik niet wist hoe rampzalig ik het leven maakte voor sommige mensen. Alle elite zaten achterin inclusief mijn zusje maar waar ze was mocht Joost weten.

Emilia
Ik stapte de bus in en liep met Ron’s achterlijke uniform jasje naar achter ik gooide die op Viana haar schoot.” Trek aan jij word mijn vervanger” zei ik terwijl Ron me intens aankeek”Emilia je mag dan wel je geheugen terug hebben maar dat betekend niet dat je me zomaar kan laten stikken.” Zei Ron terwijl Jackson me fronsend aankeek “hoe kan je in godsnaam lopen?” Vroeg hij ik nam diep adem “sinds jij zo wat mijn hele leven heb verpest Ron verklaar ik hierbij dat ik nu samen ben met Joshua... at least he gives a fuck about my feelings en oja Jackson het is uit.” Ik draaide me arogant om en plofte naast Dakota neer.

Ron
Ik gooide mijn joint weg terwijl Jackson al wilde opstaan om zijn “vriendinnetje” achter na te gaan. Ik trok hem aan zijn jasje terug op de bank “laat haar maar ze moet zelf weten wat ze met die schoft doet die haar nog als een seksspeeltje ziet.” Jackson keek me fronsend aan Crimson high had geen idee welke oorlog er speelde tussen mij en mijn half broertje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/18/2019 10:52 PM

Dakota
Terwijl de chauffeur de koffers in de bus laadde liep ik de bus binnen. Ik zag rechtvooruit helemaal achterin Ron zitten. Kort slikte ik en bleef ik even stil staan. Op dit moment had ik niet echt zin om gezellig te doen met de elite dus ging ik 2 stoelen voor hen zitten. Als ik Emilia zo voor zichzelf hoor opkomen glimlachte ik. Het werd tijd. Ze kon zoveel meer zijn dan dat ze nu al was. Zodra ze naast me kwam zitten keek ik haar glimlachend aan. 'Goed gezegd.' vertelde ik haar en schoof mijn zonnebril in mijn haar. Nu zou toch niemand naar mijn ogen kijken behalve Emilia en zij wist waarschijnlijk al hoe ik me nu voelde.

Joshua
Ik liep de bus in en zag het hele tafereel afspelen. Met een grijnsje keek ik naar Ron en ging voor Emilia en Dakota zitten. Ik deed mijn hand naar achter zodat Emilia die zou kunnen vastpakken en deed vervolgens mijn oortjes in om muziek te luisteren tijdens de reis.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/18/2019 11:17 PM

Emilia

Ik glimlachte naar Dakota en nam Joshua’s hand vast terwijl de bus begon met rijden.” Don’t worry” zei ik tegen Dakota “you don’t need such a asshole like my brother.” Ik keek kort achterom en zag hem naar buiten kijken terwijl Sharon all over him was.

Ron
Eenmaal in Brazilië had iedereen zijn plekje in het motel gevonden. Ik liep met een cocktail langs de kant van het zwembad terwijl ik hier voor andere redenen was. Brazilië was de thuis basis geworden van de Fagelion familie old french blood van ergens diep in de familie. En ik was hier om iemand neer te halen die een bedreiging is voor mijn zusje “Ronnie ouwe neef van me.” Gerald Fagelion de Mafia baas onder alle vampiers in Brazilië “Gerald neefje van me hoe gaat het met Gladice al bevallen van jullie hybride?” Vroeg ik terwijl het motel letterlijk Fagelion enterprise heten.” Elk moment kan het gebeuren” gaf hij aan zijn ogen gleden naar Dakota die aan de kant zat “wie is dat snoepje?” Vroeg hij “ een potienteeële nieuwe maîtresse misschien?” Ik zette mijn hand op zijn schouder “verboden terrein ze is mijn nichtje en als je haar met 1 vinger aan raakt dan breek ik al je boten.. neef.”


Emilia
Ik duwde Joshua in het strandhuisje op 1 of andere lichtstoel die daar maar stond. En trok zijn zwembroek vervolgens naar beneden “pijpen of gewoon direct seks?” Vroeg ik nog grijnzend voor ik hem alle hoeken van dit huisje liet zien. Hier speelde ik en Ron vroeger of verstopte we ons voor Gerald want we mochten beide die gladjakker niet. Gerald is een viesmannetje in Brazilië heeft hij meer dan 200 bordelen staan allemaal om hybride kinderen te wekken zodat die later sterk worden en ooit ons zullen dienen met hun krachten. De Lincoln familie heeft zijn nare kanten maar het kan niet erger zijn dan de families die later pas erbij zijn gekomen zoals de Russen genaamd;” De Martyrs” waren 1 van de eerste mensen die buiten de Lincolns vielen aangezien mijn voorouders geboren waren in de hemel en hell. Daarom waren wij Lincolns half Russen geworden en daarna Fransen en daar op nog Italianen.. en moet onze bovennatuurlijke hybride als engel demoon en vampier waren we de sterkste familie van de wereld.. met nog een laatste beetje dark wolf in ons. Dan moet je begrijpen dat mijn familie een doelwit is voor de minder sterke vloedlijnen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  19  |  20  |  21  |  22  |  23  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum