ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/22/2019 08:19 PM

Dakota
Met een bonzend hoofd word ik wakker. Tenminste ik denk dat ik wakker ben. Het is pikke donker. Achterin flikkert net een zwak lampje. Ik probeer langzaam overeind te komen en kijk om mij heen. Waar ben ik in godsnaam? Een lichte paniek breekt uit. Ik kijk naar de metalen deur en loop er op af. Met alle kracht die ik in me heb probeer ik de deur in te trappen. 'Fack!' schreeuw ik als ik mezelf alleen maar pijn doe. De kracht die ik normaal heb is weg. Ik sla met vuisten tegen de deur aan. 'Laat me hier uit!!!'schreeuw ik, maar geen reactie.

Joshua
Beduusd volg ik Emilia naar buiten waar het kampvuur al was aangestoken. Ik kijk nog een keer achter mij naar het levenloze lichaam van Charlene. Ze droeg mijn kindje en Emilia vermoordde haar alsof ze een strontvlieg was. Ik probeer het maar van me af te zetten. Als we bij het kampvuur aankomen ging ik zitten en staar in het vuur.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/22/2019 08:26 PM

Emilia

Ik keek naar het vuur met mijn pik rode ogen “biertje Emi?” Vroeg Scott terwijl ik het flesje gelijk aannam “bedankt daar heb ik de hele dag al zin in!” Zei ik glimlachend terwijl ik een slok nam een gil verliet iemands lippen.” Oh my God Charlene.. she is death!” Riep Scott terwijl ik Ron overeind zag schieten maar het me niet deerde.

Ron

Als ik Scott en Charlotte hoor kom ik overeind en zie ik Charlene in haar eigen plas bloed liggen. Ik zakte bij haar neer en draaide haar op har rug waarna ik haar ronde buik zag. Mijn blik Glee naar Joshua die er te nerveus bij zat.” Haal Gerald hij regeld het wel” zei ik tegen Scott terwijl hij knikte en ervandoor ging. Voordat ik Joshua ging beschuldigen ging mijn blik naar Emilia die er veel te vrolijk bij zat.. “ O no” zuchtte ik zacht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/22/2019 08:31 PM

Joshua
Al snel had iemand Charlene gevonden. Ik bewoog wat met mijn voet op en neer en keek naar Emilia. Hoe kon ze zo reageren? Haar rode ogen zeiden eigenlijk al genoeg. 'Emi, misschien moet je even rustig aan doen.'zei ik als ik haar het biertje zag drinken met de grootste grijns op haar gezicht.

Dakota
Al snel had ik in de gaten dat het bonzen geen zin had. Ik ging op de grond zitten tegen de muur en sloeg mijn armen om mijn lichaam. Ik zat hier in enkel mijn bikini. Het was hier koud en vochtig. Ik beet op mijn lip en voelde een duidelijke knoop in mijn maag en veegde langs mijn gezicht met mijn arm. Ik bloedde. Ik voelde aan mijn gezicht en had al snel door dat het mijn lip en wenkbrauw waren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/22/2019 08:36 PM

Emilia

Ik keek Joshua aan “doe niet zo raar relax ook een beetje.” Zei ik tegen hem terwijl Ron op ons 2 afgelopen kwam “Joshua de directeur wilt je spreken.” Zei hij op een toon die me niet beviel maar ik liet haar maar.


Ron

Ik keek Joshua doordringend aan geheid voor zijn eigen leven. Al zag ik hem liever onder de grond als hij geen familie was. Maar ik moest weten wat er gebeurt was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/22/2019 08:39 PM

Joshua
Ik slikte en kwam overeind als Ron vertelde dat de directeur mij wou zien. Ik drukte een kus in Emilia haar haar en liep naar de lobby. Ik beet op mijn lip en zag Charlene nog liggen. Ik haalde diep adem. Ze was gewoon zwanger van mijn kindje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/22/2019 10:55 PM

Ron

Als Joshua mee loopt hou ik hem uiteindelijk in de gang van het motel tegen en duw ik hem aan zijn kraag tegen de kluisjes aan.´I told you to stay away´zei ik grimmig tegen hem terwijl hij helemaal niet wist hoe Emilia in elkaar zat. Ik was altijd het kind dat afgeschilderd werd als de duivel maar in realiteit was Emilia de echte bedreiging hier.. she wouid kill everyone who stands in her way haar liefde voor Joshua was een regel rechte vloek. 



Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/22/2019 11:00 PM

Joshua
Voor ik het wist voelde ik de koude kluisjes tegen mijn rug. In een snelle beweging sloeg ik zijn armen los en duwde hem van mij af. 'Ga mij hier niet de schuld van geven. Er was niets aan de hand tussen ons totdat jij je ermee ging bemoeien en haar fucking geheugen wiste. Voor hetzelfde geld heb jij het haar ingefluisterd.'zei ik boos tegen hem en keek hoe het lichaam van Charlene werd afgevoerd. 'Was het echt mijn kind of heb jij haar toevallig nog eens gebruikt?' vroeg ik hem en keek hem doordringend aan. 'Zou me niets verbazen als jij dat plan had bekokstooft met haar zodat jullie Emilia weg konden drijven.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/22/2019 11:27 PM

Ron

'My mom payed her.'Zei ik ineens tegen hem terwijl ik keek hoe Charlene werd afgevoerd 'allemaal om te voorkomen dat jij en Emilia niet samen zijn.. en inderdaad ze was zwanger van jou.'Zei ik tegen hem 'en er is niets wat het verlies van je kindje kan recht zetten..i hate to say it but i am your brother..'Zei ik tegen hem 'er is een reden waarom Emilia en ik jou nooit hadden erkennen als ons broertje.. omdat mijn moeder en jou vader allebei hun gezin wilde beschermen.. om te voorkomen dat mijn vader mijn moeder niet zou verlaten voor jou moeder.. je moeder was mijn vaders beste vriendin en hij zou alles voor haar doen en natuurlijk voor jou om je te beschermen en op te voeden als zijn zoon.' Zei ik 'dus don't blame the old men for not being there for you.. my mom had her selfisch reasons.. en nu nog steeds zet ze alles in om je koud te maken voor ons alleen laat ik er geloven dat ik je haat.. to protect my sister from hurting others.' Ik keek kort naar Emilia 'she killed charlene didn't she?' Zei ik toen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/22/2019 11:33 PM

Joshua
Ik beet op mijn lip en hoorde zijn verhaal aan. Het was veel om allemaal te horen nu. Als hij vroeg of het Emilia was knikte ik. 'Voor ik iets kon doen had ze haar hart al in haar handen.'zei ik tegen hem en keek door het raam naar buiten waar ik Emilia zag zitten met een brede grijns. Genietend van alle chaos dat ze heeft aangericht. 'Het is nooit mijn bedoeling geweest om levens te verpesten. Als het kon zou ik mijn hele geboorte terug draaien, maar dat gaat niet. Ik hou echt van je zusje en ik zou haar nooit iets kwaad doen.' zei ik en wou eigenlijk niet geloven dat ik een van de oorzaken was dat Emilia ontspoort.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/22/2019 11:37 PM

Joshua

´Ze is ons zusje.´Zei ik toen tegen hem ´het is niet jou schuld maar die van de familie waar we in geboren zijn´zei ik toen tegen hem terwijl het me opviel dat Dakota nergens te zien was ´where is your sister` vroeg ik toen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum