ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/22/2019 11:50 PM

Joshua
Ze voelde niet als mijn zusje. Ze was zoveel meer dan een zusje. Als Ron vraagt naar Daki haalde ik mijn schouder op. 'Het laatste wat ik van haar zag is dat ze met Emilia was gaan praten en daarna zag ik haar bij jou staan. Ik heb haar daarna niet meer gezien.'vertelde ik hem en vroeg me af waar ze zou zijn. waarschijnlijk zat ze gewoon ergens aan de cocktails.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/23/2019 12:18 AM

Ron

Ik fronste maar liet het maar ze dook van zelf wel op ' heb je ooit je duivel geactiveerd?' Vroeg ik hem toen 'of kan je het uberhaupt beheersen net als Dakota?' Ik keek kort naar Emilia 'als je met Emilia een relatie wilt moet je dominant zijn haar kunnen onderdrukken.' Terwijl ik hem nooit had verteld hoe ik Emilia vroeger behandelde om haar onder mijn duim te houden. Hij en Dakota hadden een echte broer en zus band ik en Emilia hadden een hele andere jeugd gehad.,, onze moeder vond het belangrijk dat we nummer 1 waren verwend en arogant zo toonde we onze duivel.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/23/2019 12:22 AM

Joshua
Ik zuchtte. 'Mijn duivel is actief, ik kan het gewoon goed onderdrukken zodat ik niet uit het niets mensen her en der vermoord.' zei ik tegen hem. Dat was een keer gebeurd en sinds dien heb ik er alles aan gedaan om mijn duivel in controle te houden. 'Als ik dat kan, dan kan ik Emilia ook wel aan. Nu ik weet hoe ze in elkaar steekt tenminste.' zei ik tegen hem. Al vroeg ik me af of ik dat wel kon. Ik kon heel dominant zijn, maar ik wou vrouwen alles behalve kwetsen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/23/2019 12:28 AM

Ron

`Prima klop maar op mijn deur als er iets gebeurt ik bemoei me niet meer.. als jij Emilia echt gelukkig maakt en me het bewijst dan accepteer ik je als haar vriendje.`Zei ik terwijl Emi al kwam aangelopen `ook voor het eerst dat jullie 2 praten zonder elkaars kop er af te rukken.`Ik gaf Joshua een veelbetekende blik en liep toen weg ik keek op mijn mobiel en probeerde Dakota te bellen maar die sprong gelijk op voicemail. Als ik Caster zie hou ik hem tegen op de gang `hey heb je Dakota gezien_`Vroeg ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/23/2019 12:31 AM

Joshua
Ik glimlachte zwakjes en keek op als Emilia kwam. 'Ik zou toch makkelijk van hem winnen.'zei ik tegen haar om niet te beginnen over het gesprek dat ik met hem had. 'Hoe smaakte dat biertje?'vroeg ik terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg en een kus tegen haar lippen drukte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/23/2019 12:45 AM

Emilia

`Geweldig.`Zei ik een beetje aangeschoten `ik weet dat we vandaag al seks gehad hebben maar ik ben in voor nog een rondje.` Zei ik met een glimlachje terwijl ik mijn lippen tuitte voor een kusje.


Ron

Het was onze laatste dag op het campus `de bus vertrekt over 10minuten Ron.'Melde Scott terwijl ik buiten bleef staan wachtend tot Dakota ook arriveerde. Iets klopte niet ik zag Gerald en sprak hem aan 'heb je Dakota gezien.'Hij schudde zijn hoofd 'beter op je speeltjes letten Ronnie.' Zei hij met een lachje terwijl ik mijn koffers achterliet en terug het motel inliep Emilia had al aangegeven dat Dakota gister nacht er ook niet was. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/23/2019 12:50 AM

Dakota
Ik was alle besef van tijd kwijt. Ik wist alleen dat ik zeker 2 zonsopgangen had kunnen meemaken via dat minuscule raam bovenin waar ik niet bij kon. De hele tijd dat ik hier had gezeten heb ik geen eten gekregen. Geen drinken, geen bloed. Het uitdrogingsproces van mijn vampierkant was al begonnen en ik voelde me zwakker dan zwak. Ik lag mijmerend op de grond. Het was koud, maar toch was ik kletsnat van het zweet. 

Joshua
Terwijl ik met Emilia de bus in liep zag ik dat Ron buiten bleef staan. Ik fronste. Het viel me op dat Dakota ook nog steeds nergens te bekennen was. Normaal gezien had ze me allang opgezocht om te praten en ook Emilia had haar niet meer gezien. Ik beet op mijn lip en nam mijn telefoon. - Waar hang je in godsnaam uit?! Bel me terug!! - stuurde ik nogmaals naar haar en merkte dat de hele bus onrustig was geworden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/23/2019 01:05 AM

Ron

Ik had het hele motel afgezocht maar kon er nergens vinden.`Laat de bus zonder mij rijden.. ik later wel up met de rest`zei ik tegen de buschaufur die knikte mijn blik glee naar Caster.. die junk die Gerald vrij liet rondlopen in zijn motel. Aangezien hij hier meer was de landbaas besloot ik hem te confronteren.`Caster`zei ik terwijl hij opkeek van zijn joint die hij aan het draaien was `breng me naar het bordeel.. ik geloof dat jullie wat hebben wat van mij is.`Hij grijnsde vals `ik neem geen orde`s aan van kroonprinsen.`Ik greep hem bij zijn nek `als jij me niet heel snel brengt naar dat tering bordeel ruk ik je stembanden er uit.`

Gerald

`Op staan meisje`ik gooide een bloodbag voor haar neus `het is tijd voor het echte leven beautiful.` Zei ik blij  met mijn nieue aanwinst voor mijn bordeel.. misschien kon ik haar nog verkocht krijgen voor een paar duizend aan peso`s.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/23/2019 01:10 AM

Dakota
Als de deur open gaat en een fel licht naar binnen komt wendde ik mijn blik af. Alles deed pijn door de dehydratatie. Ik rook een bloodbag en als een gulzige wolf dook ik erop. Ik scheurde hem open met mijn tanden en dronk hem gulzig leeg. Het was me niet genoeg. Ik kwam overeind en keek naar de man. Gerald als ik het goed had. Ik liep op hem af en gaf hem een stoot in zijn gezicht wat meteen pijn deed aan mijn hand. What the fuck is er met mijn krachten gebeurd? 'Laat me gaan!' zei ik fel en sloeg hem nog eens tegen zijn borstbeen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/25/2019 08:18 PM

Gerald


Ik keek met rode ogen naar haar en glimlachte vals ik schopte haar van me af 'maak haar klaar voor onze klant.'Zei ik tegen Tilda een van de andere slaven die ik vasthield. Ze knikte terwijl ik mijn stropdas wat netter deed om de klant te ontvangen als ik de vrouw zie die om haar heeft gevraagd glimlach ik 'en ik dacht nog wel dat u klasse heeft tante Mia.'


Mia

Ik glimlachte naar mijn kleine neefje Gerald en haalde de tas met cash vanonder mijn arm 'zoals afgesproken.' Ik duwde mij zonnebril omhoog om te kijken of Ron me voor zou zijn. Maar zag hem gelukkig nog nergens het meisje Dakota werd voor mijn voeten gegooid terwijn Gerald de tas aannam.'Wat moet je eigenlijk met haar?' Ik keek hem lang aan 'de vraag is wat moet haar vader met zijn eigen dochter?' Ik dacht kort aan Ron die alles had ondervonden.. Emilia was niet de uitverkorene dat was hij maar we wisten allemaal hoe Niko er over dacht.. en hoe ik er over dacht. En mijn contract met Niko stond nog steeds vast.. geen 1 van onze kinderen zou met elkaar gaan trouwen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum