ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/02/2019 10:07 PM

Dakota
Terwijl ik in de pan roerde voelde ik de armen van mijn husband om mij heen. 'Een beetje ondeugd in ons kind kan toch geen kwaad.'zei ik met een lachje. Ik draaide me om in zijn armen en drukte mijn lippen tegen de zijne. Ik was dolgelukkig geworden hier in Brazilië. Ik dacht niet meer aan mijn ouders. Toch miste ik Joshua wel, maar hij liet ook niks van hem horen dus ik liet het maar voor wat het was. 'Dat klinkt als een super idee.'zei ik en keek op als Jones de keuken binnen kwam gewandeld. 'Bah, papa mama doe niet zo klef.' zei hij. Ik lachte naar hem en gaf Ron expres nog een kusje. 'Lieverd, jij gaat naar Gia zometeen.' zei ik tegen hem en zag hem meteen glimlachen. Hij hield wel van zijn oppas. Net als wij. Ze was streng, rechtvaardig, maar wist hem toch altijd aan het lachen te maken en met hem te spelen.

Joshua
Zodra ik Emila hoor spreken liet ik het wijf los en grijnsde. 'Weten we dat weer voor de volgende keer.'zei ik tegen haar en dronk nog de laatste beetjes bloed uit het levenloze lichaam. 'Dan moeten we ons nu maar plezieren zonder een derde partij.' zei ik en kroop vanaf de onderkant van het bed over haar heen terwijl ik kusjes op haar lichaam drukte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/02/2019 10:18 PM

Emilia


Ik grinnikte en keek naar wat hij deed terwijl ik een hijsje van mijn joint liet nemen.'Jij begint'zei ik met een glimlachje terwijl ik mijn benen sprijden voor zijn aller liefste tong. Ik genoot van Joshua hij was slecht en ik was slecht geen beter combi. Toch miste we beide wat en dat was iemand die naar ons uitkeek.

Ron

Ik glimlachte en keek naar de 2 terwijl ik mijn armen overelkaar heen sloeg.'Maak jij hem klaar voor de oppas dan ga ik alvast wat dingetjes daar boven regelen'zei ik met een knipoog terwijl Jonesy me boos aankeek vanwege de bloodbag maar vervolgens zijn mama kusjes begon te geven. Hij was officieel mama's kindje ik liep naar boven en horde mijn telefoon afgaan in mijn broekszak ik nam op en zag dat het een onbekend nummer was.'Ron met Scottie van high school'ik fronste 'hoe kom je aan dit nummer?'

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/02/2019 10:32 PM

Joshua
Ik had binnen no time haar vriendin gevonden. Ik wist precies wat ze lekker vond en waar ze het hardste van klaar kwam. Ik plaagde haar door met mijn tong om haar tedere plekjes heen te gaan voor ik echt de goede plekjes aanraakte. Dat ik nog bloed om mijn mond had maakte me niets uit. 

Dakota
Ik knikte en keek Ron kort na voor ik Jonesy optilde op mijn arm en met hem naar de speelgoedkamer liep waar ik zijn favoriete spulletjes inpakte met hem. 'Heb je er zin in?' vroeg ik hem. Terwijl hij druk met zijn speelgoed bezig was knikte hij afwezig. Niets maakte mij gelukkiger dan hij en Ron.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/02/2019 11:39 PM

Emilia


Kleine kreuntjes verlieten mijn lippen terwijl ik mijn joint ondertussen uitbranden om te genieten van het moment.'Dat voelt zo goed fuck'zei ik kreunend terwijl ik mijn ogen sloot en hij naar 8 jaar samen zijn precies wist hoe hij me moest laten klaar komen. Ik glee met een hand door zijn haar terwijl de lijken rond ons bed er levensloot bij lagen terwijl wij seks hadden.


Ron


'That is not important love'zei hij met een lachje terwijl ik fronste.'Ik sta hier nu bij een container mer 17 lijken paar daarvan zijn hoeren.. en raad is wie al die slachtoffers maakt hier in new orleans' zei hij terwijl ik precies wist wie hij wilde opnoemen.'Emilia en Joshua look they made some enemy's and there is a price on there heads they just don't realize it.'Zei hij terwijl ik de deur dicht deed zo dat Dakota en Jonesy het gesprek niet konden horen 'sommige edelen zijn uit op je zusjes buit zins de plotse dood  van je ouders,, ik wed er op dat Joshua geen ervaring heeft met de mensen die jullie familie willen vernietigen.' 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/02/2019 11:53 PM

Dakota
Als ik alles bij elkaar had gepakt en Jonesy zijn jasje had aangedaan drukte ik een kusje tegen zijn voorhoofd. Soms vond ik het toch rot om hem als het ware te "dumpen" bij de oppas. Gelukkig vond hij het zelf heel leuk. Ik glimlachte en pakte zijn handje vast. 'Voorzichtig met voetballen. Je bent sterker dan Gia dus zorg dat je een beetje rustiger speelt.'zei ik tegen hem. 'En als je merkt dat ze je in kan halen dan zet je volle vaart voor uit. Wij zijn geen verliezers, of wel soms.'zei ik met een lachje. 'Tuurlijk niet.'zei hij terug Ik grinnikte en keek op als de deurbel ging. "Muito obrigado por ter vindo! Ele está ansioso para isso novamente." (portugees, de officiele taal in Brazilië). zei ik haar. 'Heel veel plezier met jullie twee.'zei ik nog en keek ze nog na. 

Joshua
Ik merkte dat ze onder me lag te kronkelen. Heerlijk als ik dit gevoel bij haar teweeg bracht. 'Don't cum.' zei ik terwijl ik haar grijnzend aankeek en vervolgens plagend verder ging. Mijn vriend stond al stijf van alle actie alleen al. Na een half minuutje draaide ik haar abrupt en een beetje ruw op haar buik. Aangezien we al zo goed als naakt waren hoefde ik enkel nog mijn boxer naar beneden te trekken. Ik liet hem langzaam in haar glijden om vervolgens op een rap tempo te stoten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/05/2019 09:52 PM

Ron

Als ik Dakota de deur hoor dicht doen loop ik naar beneden "babe we hebben een probleem." zei ik direct tegen haar "het gaat over Joshua en Emilia ze zijn losgeslagen ik weet dat we niet meer terug zouden gaan naar amerika.. Maar." ik stopte even en besefte hoeveel ik Emilia miste "in ieder geval we moeten ze stoppen of ik moet ze stoppen jij moet letten op Jonesy he need his mom." ik nam haar gezicht vast "my wife." 

Emilia
Ik kreunde het uit "fuck Joshua elke dag word je beter." zei ik grijnzend terwijl ik mijn orgasme voelde naderen en zijn lul me goed opvulde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/05/2019 10:12 PM

Joshua
‘Ik weet wel wat mijn meisje lekker vind.’ Zei ik hijgend en grijnsde, ook al kon ze dat waarschijnlijk niet zien. Ik gaf haar een flinke pets tegen haar bil en liet mijn lul haar helemaal opvullen.


Dakota
Als Ron beneden komt en verteld dat er een probleem is zuchtte ik. Het ging net zo goed. We waren dol gelukkig zonder alle ellende. ‘No way, we kunnen Jonesy toch meenemen of bij de oppas laten. En als het te lang duurt kom ik terug. Ik ga jou niet alleen laten zorgen voor het gedrag van die 2 malloten. Al helemaal niet omdat je een hekel hebt aan een van die twee.’ Zei ik hem en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/05/2019 10:36 PM

Emilia

"Dat weet je zeker." zei ik speels na een tijdje lagen we hijgend en grijnzend naast elkaar ik drukte kleine kusjes op zijn lippen terwijl mijn naakte lichaam zich tegen hem aanklamte." Ruim jij vanavond het vuil op of ik?" vroeg ik met een glimlachje terwijl ik naar de lichamen keem.

Ron

"Joshua... Ik heb geen hekel aan hem hij aan mij maar het zijn mijn broertje en zusje." zei ik tegen haar "en met die 2 en hun humanity uit.. Wie weet wat ze je aan doen... Of Jonesy." ik begkn te stressen emi en josh wisten niet dat ze tante en oom nu waren.. En ik had geen idee wat ze van jonesy zouden vinden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/06/2019 08:40 PM

Dakota
'Ze gaan me echt niets aan doen. Voor we verdwenen was Emi mijn beste vriendin en Joshua is mijn broer. Hij houd meer van mij dan van wie dan ook. Nou ja, nu houd hij meer van Emi, maar dat is hem vergeven.' zei ik en keek hem aan. 'Je kunt me niet achterlaten en van me verwachten dat ik niets doe. Ik kan niet niks doen.'zei ik hem.

Joshua
'Ik doe het wel.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen teder tegen de hare. 'Dan kun jij al bedenken hoe de volgende lading snacks eruit gaat zien.'zei ik en kwam overeind terwijl ik de eerste twee lichamen al over mijn schouder gooide.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/06/2019 08:49 PM

Ron
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip 'oké maar we nemen Jonsey mee, ik ken een goeie vriendin die op hem kan letten.'Ik wilde mijn zoon niet alleen achter laten in Rusland onder de mensen hij was nog niet helemaal onder de indruk van de mens.' Ik ga vanavond ticktets bestellen, en kijken wat die 2 daar uitvreten,'
Emilia
Ik glimlachte en keek hem na 'lekkerding,'Zei ik zacht tegen mezelf. Hij was het beste wat me ooit overkomen is na dat ik die voortuin van mijn ouders had geincaseerd had ik een gloed nieuwe villa gekocht. Ik werd die kastelen zat nu woonde we gewoon in de Lincoln mansion met goeie drank, weed en heerlijke seks. Ik en Joshua hadden nooit een dag dat we geen seks hebben maar toch hadden we nogsteeds geen kinderen of waren we uberhaupt getrouwd. Die dag zou ook nooit komen denk ik als we zo zouden blijven leven.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum