ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 10/29/2017 10:10 PMTeresa
Vaag hoorde ik stemmen. Mijn zicht was wazig, ik kon me haast niet meer bewegen. Mijn ogen knipperde langzaam. Ik zag wazige vormen. Het enige wat ik een beetje herkende was de stem van Ceasar. Ik merkte wel een beetje wat er gaande was, maar was te zwak me te verzetten. 'Niet..' was het enige wat ik zachtjes uit kon brengen.
Conor
Ik beet op mijn lip en keek vervolgens fronsend als ze opschrikt en naar een teken op haar arm kijkt. Ik kwam overeind en liep achter haar aan. Al snel zag ik wat er gaande was. Teresa lag halfnaakt op de grond terwijl Sem en Ceaser Tyler flink onder handen namen. Nu was het maar de vraag wie er aan mijn zusje had gezeten. Als ik de losse riem van Sem zie en een stuk stof van teresa haar jurk aan Ceaser zijn hand weet ik genoeg. Mijn ogen werden gits zwart waarna ik Ceaser van Tyler weg trok en hem zo hard tegen zijn gezicht sloeg dat hij meters verder het zand in vloog. Sem nam ik bij zijn keel die ik steeds een stukje verder dichtkneep. 'Haal haar weg hier en laat niemand haar zien.' zei ik tegen Tyler en Julie waarna ik Sem weg wierp zo tegen Ceaser aan die probeerde op te staan.
from walkingdead on 10/29/2017 10:19 PMTyler
Ik tilde Teresa op "the Brother." Zei ik nog snel tegen hem terwijl hij net op tijd was. Ik keek naar Julie die bezorgd naar Conor keek "hij red zich wel." Zei ik bemoedigend tegen haar terwijl ze knikte en met me mee liep naar de dorms waar ik Teresa op mijn bed neerlegde.
Julie
Ik keek bezorgd naar Teresa "ik moest alert blijven dit is mijn schuld." Zei ik tegen terwijl ik haar hand vastnam en haar pijn overnam. Ik voelde de drugs kort in mijn arm branden en keek op naar Tyler "thankyou."
from LostSouls on 10/29/2017 10:31 PMConor
Zodra de twee weer waren opgestaan pakte ik Ceasar zijn keel in mijn rechter hand en Sem zijn keel in mijn linker. Bijde duwde ik ze terug op de grond en ontnam hun lucht. 'Wat dachten jullie, hè? Effe inbeuken op de prinses van de hell? MIJN ZUSJE VERDOMME!' riep ik woedend terwijl hun met hun handen mijn hand van hun keel af probeerde te halen. 'Als jullie nog een keer in haar buurt komen, is mijn gezicht het laatste wat jullie zien voor ik jullie naar hel stuur.' siste ik waarna ik ze los liet en mijn ogen terug normaal werden.
Teresa
Ik hapte naar lucht en mijn ogen werden wijd open. Meteen paniek. 'Ga weg!!! Alsjeblieft ga weg!!' riep ik met de tranen over mijn wangen. Denkend dat Ceaser nog steeds bij ons was. Ik rukte me los van Julie en keek paniekerig om me heen, maar zag dat ze er niet waren. Mijn jurk was gescheurd, ik zat onder het zand en het enige wat ik nu voelde was schaamte.
from walkingdead on 10/29/2017 10:39 PMTyler
"Hey het is oké." Zei ik geschrokken bij het horen van een paniekerige Teresa." Je broer heeft je gered.. geen van die klootzake hebben je kunnen verkrachten" Zei ik tegen haar terwijl ik haar gezicht in mijn handen had genomen en diep in haar ogen keek.
Julie
Ik fronste en schrok even naar achter. Als Tyler haar onder handen neemt besloot ik ze maar even alleen te laten. Mijn hulp kon ze echt niet gebruiken dacht ik. Ik liep de kamer uit en beet mijn kaken op elkaar "ik vermoord ze."
from LostSouls on 10/29/2017 10:54 PMTeresa
Mijn ademhaling slaat op hol en ik sta te trillen op mijn benen. Ik keek in Tyler zijn ogen wanneer hij me heeft vastgepakt en voelde me rustiger worden. Ik voelde een traan over mijn wang lopen en beet op mijn lip. 'Conor?' vroeg ik zacht en legde mijn handen tegen zijn borstkas gevolgd door mijn hoofd. 'Ik...' wou ik beginnen maar wist niets te zeggen. 'Ze wilden me gewoon...' ik slik.
Conor
Ik liet de twee hoestend achter waarna ik terug richting de dorms liep. Ik ging op zoek naar Teresa, Tyler en Julie. Uiteindelijk als ik de gang van Tyler zijn kamer in loop kom ik Julie tegen. 'Hey, hoe is het met haar? Is ze bij Tyler?' vroeg ik haar lichtelijk in paniek.
from walkingdead on 10/30/2017 06:30 PMTyler
"Het is oké je ben niet de enige die ze lastig hebben gevallen." Zei ik terwijl ik haar tegen me aanhield. En besefte wat voor fouten jongen ik in het verleden was geweest. Maar daar kon ik het beter niet over hebben.
Julie
Ik schrok van Conor en knikte hevig "Tyler neemt haar onder handen." Zei ik zuchtend tegen hem "are you okay?" Vroeg ik zacht aan hem.
from LostSouls on 10/30/2017 06:45 PMConor
Ik beet op mijn lip en haalde mijn handen door mijn haar. 'Ze zaten verdomme aan mijn zusje, Julie. Hoe moet ik daar oké mee zijn.' zei ik tegen haar en haalde diep adem. 'Sorry, jij kan er natuurlijk ook niks aan doen.' Ik zette mijn rug tegen de muur en liet me erlangs naar beneden zakken. Ondanks dat ik het goed wist te verbergen gaf ik toch wel om Teresa. Altijd gedaan.
Teresa
Na nog een keer diep te hebben in geademd vermande ik me. Ik liet Tyler los en mijn blik stond op moord. 'Ze weten niet met wie ze te maken hebben.' siste ik terwijl ik merkte dat mijn ogen zwart werden. Mijn duivelkant ontwaakte en was uit op wraak. Niemand besmeurde de Lincoln naam.
from walkingdead on 10/30/2017 09:24 PMJulie
Als ik hem zo zie geven om zijn zusje. Glimlach ik zwak." Je bent te goed voor deze wereld" Zei ik zacht terwijl hij waarschijnlijk van Teresa hield ondanks haar gedrag tegenover hem." Maar uhm.. bedankt voor de avond ik zie je morgen weer." Zei ik aarzelend tegen hem terwijl ik steeds aan die kus dacht.
Tyler
"Neem het ze niet kwalijk.. ze stammen af van ons.. iemand verkrachten is normaal hier." Zei ik tegen hem "op deze school gebeurt niks goeds het is net de hell." Zei ik zuchtend terwijl ik een verleden had als bad boy "sorry zou ik niet moeten zeggen.. Ik ben blij dat ik je op tijd had kunnen vinden.. En Julie met Conor kwam aangerend anders hadden ze heel wat met je lichaam gedaan." Ik bekeek haar kort en kwam overeind.
from LostSouls on 10/30/2017 09:38 PMTeresa
'Het gaat niet om het verkrachten. Het gaat om mijn eer. Niemand zit met zijn vieze demonen tengels aan een duivel. Al helemaal niet aan de prinses van de hel Tyler.' siste ik en trok mijn gescheurde jurk uit en trok een trui uit Tyler zijn kast aan. 'I call the shots in hell.' zei ik tegen hem als hij de school ermee vergelijkt. 'Tenminste zodra mijn vader aftreed. En aangezien hij niet hier op deze school rondloopt moet ik worden behandeld als koningin, capiche?'
Conor
Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Je weet de helft van mijn daden niet eens.' zei ik terwijl ze de gang uit liep. Ik kwam langzaam weer overeind en liep naar de kamer van Tyler. Ik wou aankloppen, maar hoorde Teresa door de deur bezig over de hel. Ik fronste en luisterde even.
from walkingdead on 10/30/2017 10:54 PMTyler
"Rustig tijger.. koningin of niet hier boeit niemand dat.." Zei ik tegen haar "hier ben je gewoon een meid met een lekker lijf.. En die jongens graag willen neuken." Zei ik grof tegen haar "je vader om hulp vragen makes you weak.. En dat weet je waarschijnlijk al maar zoals je zegt zodra je vader aftreedt wat over een paar jaren is kan je ze om het leven brengen." Zei ik grijnzend.