ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 11/02/2017 10:39 PM

Conor
'Later man.'zei ik tegen Tyler en richtte me vervolgens op Julie. 'De laatste keer was je nog zo zeker dat je mijn wiet nooit meer zou roken.' zei ik met een grijnsje terwijl ik de joint naar haar toe stak. Ondertussen nam ik de aansteker er al bij en keek even kort naar Teresa die erbij zat alsof er niks was gebeurd.

Teresa
'Ik heb net de lijsten bekeken en we hebben het allebei gehaald.'zei Celina. 'Daar was ook geen twijfel over. Het enige wat me nu nog te doen staat is Layla van haar headchearleader troon af te stoten.' zei ik terwijl ik zelfingenomen naar haar keek en mijn rechter schouder ophaalde alsof het niks was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2017 11:04 PM

Julie
"En nu wil ik dat wel." Zei ik uitdagend tegen hem terwijl ik in zijn ogen keek terwijl hij de joint aanstak. Ik nam een paar hijsjes en voelde dat ie sterk was.

Tyler
Ik zag Ceasar de kantine binnen lopen. En beet mijn kaken opelkaar hij leek geen spat veranderd na gister. En ging bij Sem, Celina en de rest zitten. Wat me verbaaste want Celina en Ceasar waren nooit echt bevriend. Het zou me niet verbazen als ze Ceasarh had betaald om Teresa te verkrachten. Ik liep op ze af terwijl Celina al haar mondje klaar had staan "en had ze haar benen kunnen dichthouden?" Vroeg Celina grijnzend alsof het een spelletje was

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/02/2017 11:09 PM

Teresa
Ondertussen ging ik bij Layla aan de tafel zitten. 'En wat moet jij hier?' vroeg ze met haar arrogante gezicht. Ik glimlachte en keek even bedenkelijk. 'Ik kom je bedanken voor het plekje in de cheersquad.' zei ik en nam een frietje van haar bord. 'Ik zie je op het veld.' zei ik met een knipoog waarna ik weer opstond en richting Conor en Julie loop. 'Stoor ik?' vroeg ik terwijl ik eigenlijk al meteen ging zitten.

Conor
Ik beet op mijn lip en bekeek Julie. Wat wou ik haar graag, maar ik kon beter niks met haar beginnen. Dat was gedoemd om te mislukken met mij en ik wou haar geen pijn doen. Ik nam de joint over en nam een hijs waarna ik de stem van Teresa hoor. 'Niet echt.' zei ik tegen haar en gaf haar de joint door waar ze dan ook een hijs van nam.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2017 11:05 PM

Tyler
"Dat moet je haar zelf vragen sweetheart." Zei ik verveelt tegen haar terwijl ik kort Ceasar aankeek. En wegliep. Ik had zin in niks vandaag en ging maar spijbelen na nog 1 keer geen seks gehad te hebben. Kon ik wel even wat drugs gebruiken op mijn kamer en lekker in slapen.

Julie
Ik schudden mijn hoofd en dacht in mijn achterhoofd of ze het niet erg vond dat ik met Conor ben.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2017 11:11 PM

Teresa
Ik keek naar de twee. 'Wat kijken jullie schuldig.'zei ik terwijl ik een hijs nam van de joint en deze terug gaf aan Conor. 'Heb je nog meegedaan aan de try outs voor het cheerteam?' vroeg ik aan Julie. Ik had haar daar niet gezien. Daarentegen had ik haar sowieso de afgelopen dagen niet gezien.

Conor
Ik voelde me zenuwachtig worden als ze iets door had. Ik denk niet dat Teresa het zo op prijs zou stellen dat haar broer, waar ze nota bene een hekel aan heeft, had gezoent met haar beste vriendin/personeel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2017 11:18 PM

Julie
 Ik schudden mijn hoofd "heb er denk ik het lichaam niet voor." Zei ik tegen Teresa.. Hoe veel ik ook van haar hou. Ik wilde alleen zijn met Conor van hem genieten. Ik wilde hem. 

Tyler
Ik ging liggen in mijn bed en keek op mijn iPhone. Ik had zin in seks waarschijnlijk had ik een seksverslaving omdat ik te veel wiet rook. Maar dat boeide me niet Seks is gezond.. wiet is gezond. Stoned seks vond ik al helemaal geweldig.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2017 11:37 PM

Teresa
Ik keek naar Julie en fronste. 'Ben jij gek? Je hebt een heerlijk lichaam. Toch Conor?' vroeg ik om de twee een beetje op te stoken. 'Je bent prachtig Juliëtte. Je moet niet zo negatief over jezelf denken.' zei hij. Ik bekeek hem en kwam overeind. 'Precies, dus zodra ik Layla van haar troon heb gekickt ga jij auditie doen en zul je eens zien hoeveel jongens er voor dat hotte lichaam van jou vechten.' zei ik en liep vervolgens terug richting de dorms. De eerste les zou zo beginnen, maar misschien kon ik me beter gaan bedenken hoe ik Layla te grazen ging nemen.

Conor
Ik beet op mijn lip nadat de woorden mijn mond hadden verlaten. Ik keek naar Julie. Ze was echt prachtig en ik snapte niet dat ze dat zelf niet kon zien. Eindelijk ging Teresa weg. Ik nam een hijs van de joint en gaf hem door aan Julie. 'Dat was onverwachts aardig van haar.' zei ik en keek Teresa na.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/04/2017 12:59 PM

Julie
Ik bloosde bij het horen van mijn echte naam." Ik zal er over na denken." Ik nam nog een paar hijsjes en brande de joint uit." Ja na wat je voor haar gedaan hebt.." Ik nam diep adem en zat er mee dat ik niks voor haar had kunnen doen.

Tyler
Ik liet mijn deur op een kier en deed mijn shirt uit om vervolgens te gaan trainen met wat gewichten die ik had liggen.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2017 01:06 PM

Conor
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb wat gevochten, voor haar is dat geen big deal.' zei ik en haalde diep adem. Met een hand gleed ik door mijn haar en kwam overeind. 'Zullen we gaan? Ik heb wel weer genoeg kantine gezien voor vandaag.' zei ik tegen haar.

Teresa
Als ik door de gangen loop hoor ik wat rinkelen. Ik volgde het geluid en kwam bij de dorm van Tyler. De gewichten maakten het geluid. Ik bekeek hem door de kier en zag hoe zijn spieren steeds aanspanden. Ik slikte. Het deed wel wat met me. 'Nou nou, zomaar het eerste uur skippen om met je gewichtjes te spelen?' zei ik terwijl ik de deur opende en in de opening bleef staan met gekruiste armen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/05/2017 10:41 PM

Julie
Ik knikte en liep met hem mee de gang op. Ik wilde beginnen over die kus en me verontschuldigen. Want misschien vond hij me niet eens leuk en was hij al bezig met iemand anders. Ik nam Conor's pols vast en from hem snel de concerge hok in." Ik wilde zeggen dat die kus van gister niet letterlijk moet nemen.. Ik had je niet zomaar moeten kussen.. het is alleen.."

Tyler
Als ik een bekende stem hoor kijk ik grijnzend op." Normale mensen kloppen voor ze iemands kamer inlopen" zei ik tegen haar terwijl ik een handdoek van mijn nachtkastje nam en wat zweet weg veegde." Kan ik iets voor je doen?" Vroeg ik vervolgens terwijl we nog niet echt hadden gesproken over Ceasar en alles. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum