ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 11/13/2017 10:11 PM

Conor
Ik glimlachte scheef. Dat kon hij ook niet zeggen voordat ik het verneukte met haar? Ik haalde een hand door mijn haar nadat hij me een pats tegen mijn hoofd gaf en lachte. 'Niet zo snel hoor jonkie, ik ben nog steeds de oudere broer hier.' zei ik en kwam overeind. 'Heb ik ook wel zin in.' zei ik tegen hem.

Teresa
'Graag gedaan, schat.'zei ik tegen haar en liep naar de badkamer. 'Nu toch maar douchen voordat ik nooit meer van die seks geur afkom.' lachte ik naar Julie en deed vervolgens alles uit. Ik stapte in het bad en genoot van de warmte die me omhelsde.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2017 10:23 PM

Ts
Tyler
"Pool party!" Riep ik uit terwijl het feest kon beginnen en iedereen los ging in hun bikini's zwembroeken. Hard muziek stond op terwijl ik een duik nam in het water. En mijn nieuwe vrienden Gale en Vince me achterna kwamen. Iedereen was uitgenodigd zelfs de nerds.

Julie
Ik bekeek mezelf nog kort in een bikini en zag er wel hot uit vond ik."Hey T ik ga alvast!" Riep ik richting de badkamer terwijl ik onze dorm verliet. Richting de Pool party van Tyler. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2017 10:33 PM

Conor
Ik beet op mijn lip en kwam bij het zwembad aan. Het stond bom vol echt niet normaal veel mensen. Ik haalde een hand door mijn haar en zette daarna mijn zonnebril af die ik aan mijn shirt haak die ik nu nog aan had. Ik grijnsde breed en zag verderop Leith staan. 'Leith!' riep ik en liep naar hem toe. 'Wat doe je met je shirt aan man? Chick magnet die je bent, uit met die zooi en meiden regelen om te pompen.' zei hij met een lachje. Ik rolde grijnzend mijn ogen en trok mijn shirt uit die ik samen met de zonnebril bij de spullen op het bedje leg. Ik keek naar Ty die in het water ligt.

Teresa
'Is goed, ik ben er zo.' zei ik tegen haar en bekeek mezelf in de spiegel. Mijn borsten kwamen heerlijk uit in deze bikini net als mijn billen. Ik deed alleen nog een soort sjaaltje om mijn heupen wat toch meer bedekte zodat het niet te werd. Mijn zonnebril ging op mijn neus en ik was helemaal klaar om iedereen op te geilen en niemand dan ook maar te laten proeven. Ik haalde een hand door mijn haar wat golvend over mijn schouders viel. Ook ik vertrok nu richting het feest.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/14/2017 11:22 PM

Julie
Ik liep langs het zwembad opzoek naar een plek om goed te zonen en vond er eentje. Ik ging liggen op een lichtstoel terwijl mijn bikini broekje in mijn bil glee waar door mijn billen goed te zien waren.  Vanaf mijn ooghoek zag ik Conor ik beet kort op mijn onderlip dat was pas een uitzicht.

Tyler
Grijnzend kwam ik boven water terwijl 2 meisjes al snel aan me gingen plakken." Hey babes" zei ik grijnzend terwijl ik naar Conor keek "hey Con wil je delen?!" Riep ik kijkend naar de meisjes die sexy naar hem glimlachte. Ik grijnsde breed en bleef forever de grootste playboy. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/14/2017 11:26 PM

Conor
Ik keek op als Tyler me riep en glimlachte. Ik knielde bij de rand van het zwembad. 'Het spijt me dames, maar ik sla deze keer even over.' zei ik en streelde een van de meiden langs haar kaaklijn. Ik kwam weer overeind en zag verderop Julie liggen. Wat zag zij er lekker uit in een bikini.

Teresa
Ik kwam aan bij het zwembad en zag Tyler al met twee meiden bezig in het water. Ik rolde mijn ogen en liep naar Julie. 'Niet zo kwijlen je maakt de hele stoel nat.' zei ik met een lachje om haar te plagen. 'Je weet dat dit echt de ideale situatie is om Conor te teasen?' vroeg ik met een grijnsje terwijl ik op het bedje naast haar ging liggen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/14/2017 11:35 PM

Julie
Als ik hem een ander meisje zie aanraken. Kijk ik nonchalant weg en de 1st volgende jongen die ik zag vroeg ik om me te komen insmeren." Dat is de bedoeling T" zei ik grijnzend terwijl ik mijn zonnebrand aan de jongen gaf en weer gingen liggen "alleen mijn rug als je dacht te denken dat je slim bent om mijn billen aan te raken." Zei ik nog tegen hem.

Tyler
Ik grijnsde "spelbreker." Als zijn aandacht word getrokken door iets anders. Zie ik Teresa zitten met dat heerlijke lichaam die ik had mogen neuken gister." Momentje dames" Ik zwom naar de kant en tikte Gale aan dat hij Teresa in het water voor me moest gooien zodat ik er kon mee nemen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2017 12:30 AM

Conor
Ik voelde mijn glimlach verdwijnen zodra ik zie dat iemand anders aan haar lichaam zat en liep terug naar mijn stoel. 'Leith, haal mij meteen een glas pure vodka, fuck softe mixjes.' zei ik en ging liggen met mijn zonnebril op mijn neus zodat ik haar in de gaten kon houden.

Teresa
Ik grijnsde breed naar Julie en voelde me trots. Alsof ik haar had geleerd om zo met jongens om te gaan. Natuurlijk was dat niet zo. Als ik net lekker lag hoorde ik een stem. 'Zo een hotte meid als jij zal vast moeten afkoelen of niet soms T.' hoorde ik Gale zeggen waarna ik zonder pardon werd opgetild. 'Gale, zet me neer.' lachtte ik, maar werd al snel genadeloos in het water gegooid. Ik kneep snel mijn neus dicht en kwam happend naar adem boven. 'Eikel.' grijnsde ik en spetterde hem nat.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/15/2017 10:19 PM

Julie
De jongen smeerde me goed in maar ik had liever Conor gehad." Bedankt" zei ik nog voordat hij ging. Ik kwam overeind en besloot te pootje baden. Met een cocktail in mijn handen.

Tyler
Als ze eindelijk het water in word gegooid. Grijp ik haat vast bij haar middel "Zo zo voor wie heb jij dat sexy setje aan?" Vroeg ik speels in haar oor terwijl ik al een tijdje met haar speelde. En ze misschien kans had om mijn nieuwe fuckbuddy te worden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/15/2017 10:25 PM

Teresa
Ik voelde opeens het lichaam van Tyler tegen me aan en grijnsde. 'Ik wou eigenlijk naakt, maar dat leek me uiteindelijk toch niet zo een goed plan.' zei ik zacht tegen hem en beet op mijn lip. Mijn hand gleed langs zijn arm. 'Verveelde die twee bimbo's je al zo snel?' vroeg ik vervolgens doelend op de twee meiden die hij nog heen minuut geleden in dezelfde positie vast had.

Conor
Als die jongen eindelijk op rot kwam ik overeind en volgde haar naar de rand van het zwembad. 'Nou als hier iemand niet verbrand ben jij het wel.' zei ik en ging naast haar zitten. Leith gaf me mijn vodka en kreeg al snel in de gaten dat hij niet bij ons moest komen zitten. Tenminste voor nu.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/16/2017 10:22 PM

Julie
"Ik verbrand zeker niet." Zei ik grijnzend tegen Conor terwijl ik met mijn benen heen en weer zwaaide. En kleine slokjes van mijn cocktail nam. Ik kwam overeind "ik ga denk ik even een duik nemen als je wil mag je me bijhouden." Zei ik met een knipoog terwijl ik mijn billen meer liet zien.

Tyler
"Nog beter" zei ik hongerig." O hun.. zijn aanhangers" Zei ik tegen haar terwijl ik rond haar zwom." Jij bent het pareltje.. als je dat wil weten" Zei ik knipogend ik beet kort op mijn onderlip en trok haar aan haar bikini string naar me toe en kuste haar. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum