ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/18/2017 10:39 PM

Teresa
De volgende dag werd ik vermoeid wakker. Ik zuchtte geïrriteerd en nam een jointje uit het laatje van mijn nachtkastje. Deze stak ik al snel op en ik keek naar Julies bed die leeg was. Ik nam een hijs en fronste. Was ze wel terug gekomen vannacht? Ik kwam overeind om me aan te kleden en keek kort in de spiegel. Was ik niet genoeg? Ik schudde mijn hoofd. Ik ben Teresa, prinses van de hel. Ik was precies goed zoals ik was. Ik keek op mijn telefoon. Geen berichten van Ty. Geen berichten in het algemeen.

Conor
Ik draaide me op mijn andere zij en zuchtte. Mijn ogen hield ik gesloten ook al was ik wakker. Het was altijd lekker om nog even te sluimeren. Als ik goed luister hoor ik een tweede ademhaling en voelde naast me waar ik Julie voelde liggen. Ik beet op mijn lip en draaide me weer naar haar toe. Ze zag er vredig uit als ze sliep. En dat voor een Demoon.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2017 09:41 PM

Julie
Ik werd langzaam wakker terwijl ik de geur van seks door de kamer rook." Goeiemorgen babe" zei ik kreunend terwijl ik even wakker moest worden. Nu ik geen maagd meer was.. voelde ik me anders.. Nu had ik alles gedaan die een puber doet.

Tyler
Ik kwam met een sigaret tussen mijn lippen Conor's kamer binnen." Hey pa vroeg of.." als ik zie dat Julie bij Conor in bed ligt begreep ik dat ik stoorde. Als het een hoer zou zijn geweest dan had het me niet geboeid." Ik kom later wel" ik sloot de deur en vroeg me af of Teresa al wakker was. Ik kwam Dylan tegen en joinde hem om iets te gaan roken. Voordat ik mijn weekend zou startte. Ik zou gaan clubben in LA wat feesten, neuken en drinken.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/19/2017 09:49 PM

Teresa
Ik liep met mijn joint de kamer uit en slofte naar buiten. Buiten achter de academie ging ik op een muurtje zitten en keek uit over de fontein. Ik nam nog een laatste hijs en gooide vervolgens de joint verderop weg. Het klateren van het water gaf een beetje rust in mijn hoofd. Ik moest me gedragen van papa. Niet dat ik me daar iets van zou aantrekken. Ik durf te wedden dat hij vroeger 10 keer erger was.

Conor
Ik glimlachte. 'Goedemorgen.' zei ik en keek op als de kamerdeur opeens opent. Ik schrok kort totdat ik zag dat het Ty was. Ik beet op mijn lip en keek hem na toen hij de deur weer snel achter hem dichttrok. Ik focuste me vervolgens maar weer op Julie. 'Heb je lekker geslapen?' vroeg ik haar en streek een pluk haar uit haar gezicht.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2017 10:15 PM

Julie
Ik schrok even door Tyler maar focuste me weer op Conor." Kan niet beter" zei ik met een glimlachje terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste. En het weekend was ik had nog geen plannen.

Tyler
Ik had mijn butler mijn auto laten brengen. En gooide extra kleding in de achterbak voorlopig kwam ik toch niet naar school.  Ik had buiten school hier en daar kennissen. Je zal het niet geloven maar ik heb zelfs met moeders geneukt voor een beetje cash.. als mijn ma voelt dat ze mijn verwende ass geen geld schuldig is. Ik zag Teresa zitten maar besloot haar niet te storen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/19/2017 10:34 PM

Teresa
Kort beet ik op mijn lip en keek over het gebied heen. Uiteindelijk kon ik het niet laten om nog een sigaretje op te steken die ik uit een pakje in mijn jaszak haalde. Ik stak hem op en sloot mijn ogen terwijl ik een hijsje nam. Een relaxt gevoel ging door me heen. Mijn gedachtes gingen alle kanten op. Ik wist niet meer precies hoe ik over de dingen moest denken.

Conor
Ik glimlachte tegen haar lippen en rekte me uit. 'Ik zou zo de hele dag in bed kunnen liggen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn eigen haar waarna ik op mijn rug draai en naar het plafond staar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/21/2017 10:55 PM

Julie
Ik grinnikte en kwam overeind terwijl ik zocht naar mijn string en bh maar mijn hoofd zei dat ik terug in bed moest gaan. En op Conor moest gaan experimenteren." Nu je toch de hele dag zo kan blijven liggen" ik kroop bij hem op bed en plaatste mij  lippen verleidelijk op de zijne.

Tyler
Ik zag dat ze er nog steeds zat en besloot haar uiteindelijk te benaderen." Dus je blijft op de academy dot weekend?" Vroegi k terwijl ik naar haar keek. En ik best wel een reisgenootje kon gebruiken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/21/2017 11:02 PM

Teresa
Als ik opeens de stem van Tyler hoorde schrok ik kort. Alsof ik betrapt werd op mijn gedachtes. Ik glimlachte zwakjes. 'Het zou niet verstandig zijn als ik naar huis zou gaan. Mijn vader was me de vorige keer al bijna op het spoor dat ik niet dat nette meisje ben dat hij kent.' zei ik en keek achter hem naar zijn auto. 'Jij gaat zo te zien wel naar huis?' vroeg ik hem terwijl ik knikte richting zijn auto met koffers.

Conor
Ik voelde haar lippen en grijnsde ertegen. Ik legde mijn hand in haar hals en zoende intens mee. 'De hele dag.' herhaalde ik nog eens en kuste haar daarna weer. Met mijn tong tikte ik subtiel tegen haar lippen om toegang te vragen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/22/2017 10:26 PM

Julie
Ik grinnikte en liet hem toe terwijl ik toch al naakt was. Klaar om weer is geneukt te worden. Ik glee met mijn rechterhand door zijn haar en genoot van de opwinding.

Tyler
" Ik ga niet naar huis maar clubben in LA" zei ik tegen haar "lijkt me ook niet echt iets voor jou om hier te blijven..Als je wilt kan je me joinen als vrienden." Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek "of ben je nog steeds dat nette meisje?" Vroeg ik met een lachje. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/22/2017 10:35 PM

Teresa
Als hij me meevraagt grijnsde ik en kwam overeind. 'Ik zal jou eens laten zien hoe de Lincolns feesten.' zei ik met een grijnsje. Dit zou de reden worden waarom mijn familie uberhaupt een guard nodig acht. Ik beet op mijn lip. 'Nou waar wachten we nog op? Mijn spullen zullen vast worden nagestuurd, of ik koop nieuwe kleren van de creditcard.' zei ik tegen Tyler en liep al richting zijn auto.

Conor
Ik draaide ons abrupt om en drukte mijn lippen in haar hals. Ik maakte een zuigzoen en liet mijn handen met haar borsten spelen. Ondertussen zakte mijn hoofd steeds lager tot het bij haar intieme zone kwam. Ik gaf plagend likjes om het gebied heen om vervolgens langzaam met mijn tong haar vriendin begon te verwennen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/25/2017 12:29 AM

Tyler
"Je klinkt net alsof je verwacht had dat ik je zou uitnodigen." Zei ik grinnikend "moet je Julie niet melden dat je een weekendje weg bent?" Vroeg ik haar..Reisjes met mij waren nogal wild je zou nauwelijks tijd van me krijgen dat je ook werkelijk nuchter bent.

Julie
Ik sloot met een kreuntje mijn ogen. En voelde zijn tong magie vertonen. Nooit gedacht dat seks zo verslavend zou werken.. zeker als je boven op Conor Martyr mocht liggen.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum