ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/26/2017 02:07 PM

Teresa
Als hij langs me loopt en er verder niks gebeurd merk ik toch een kleine steek van teleurstelling. De pizza word bezorgd en al snel werd er van gegeten. Honger na zo een reis was niet te voorkomen. Ik nam happen van de pizza en sloot kort mijn ogen. Mijn vader moest eens weten dat ik hier zat met Tyler. Hij zou me persoonlijk behandelen in zijn martelkamer.

Conor
Ik haalde mijn schouders op. 'Over het algemeen is het geen slechte jongen. Alleen als hij het goede niet meer van het slechte kan onderscheiden en zijn duivel hem helemaal overneemt. Dan is hij zo onvoorspelbaar en houd echt met niks of niemand rekening.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2017 11:04 PM

Tyler
De volgende morgen waren we vroeg vertrokken Teresa sliep nog in de auto terwijl ik Vegas al bijna binnen ree. We zouden overnachten bij Pablo een vriend van mij en Conor. Hij was de gene die me rond bracht naar de grootste feestjes en waar de beste drugs werd verkocht. Ik had een hoop vrienden overal en nergens.. zou waarschijnlijk door me vader komen we waren een familie met veel contacten. Hopelijk zou Teresa er niet van opkijken als ik met verschillende wijven zou kussen... want dat had ik totaal niet onder controle wanneer ik sober was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/26/2017 11:09 PM

Teresa
Langzaam werd ik wakker en opende langzaam mijn ogen. Een auto sliep dus totaal niet comfortabel. 'Hoe lang moeten we nog?' vroeg ik en keek slaperig naar Tyler die naast me achter het stuur zat. Ik pakte een flesje water wat bij mijn voeten stond en dronk er een paar slokken van waarna ik gaap. Het was gister niet al te laat geworden, maar ik wou goed bijslapen dat ik in het principe gewoon het hele weekend zou kunnen doorhalen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/26/2017 11:49 PM

Tyler
''Nou prinses.. we zijn er al.'' Ik parkeerde op de oprit van Pablo terwijl hij me al opwachten. Ik draaide mijn raampje open terwijl Pabs al bij het portier kwam aanleunen.'' Welkom terug in Vega Amigo'' zei hij grijnzend terwijl ik grinnikte ''waar is je broer?'' Als hij vraagt naar Conor schud ik mijn hoofd ''ergens relaties sirieus nemen ofzo.. ach ja hij boeit niet.'' Zei ik verveelt terwijl Pablo schichtig naar Teresa keek ''en wie is die dame Chico?'' Vroeg hij met een charmant grijnsje op zijn smoel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/26/2017 11:53 PM

Teresa
Ik keek op en keek naar de man die op de oprit stond. Al snel werd me duidelijk dat dit een vriend was van Tyler. Ik glimlachte naar hem. Als hij vraagt wie ik ben stak ik mijn hand uit. 'Teresa, een reisgenoot.' zei ik en voelde hoe hij een tedere kus op de rug van mijn hand plaatste. Nou, wat een gentlemen. Ik beet op mijn lip en ging weer recht zitten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2017 08:12 PM

Tyler
''Teresa als in.. Teresa Lincoln?'' Vroeg Pablo terwijl ik hem een knik gaf en hij een glimlachje niet kon laten.'' Welkom in mijn city prinses'' ik beet op mijn onderlip en vond wel dat hij genoeg met haar heeft geflirt. Ik parkeerde de auto en stapte uit ik gooide mijn tas over mijn rug terwijl ik met mijn rechterhand mijn joint aanstak. En 1 van pablo's seks slaven op Teresa kwam afgestapt ''ik lijd je naar de logeerkamer voor de vrouwen.. ik neem aan dat jullie geen stel zijn?'' Ik keek schichtig op en schudde mijn hoofd ''ze slaapt bij mij.'' Ik vertrouwde Pabs niet ookal was hij een vriend.. Straks zou hij Teresa laten verdwijnen zonder iets te zeggen.. aangezien blauw bloed veel waard is op de zwarte markt. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/27/2017 09:49 PM

Teresa
Ik haalde zelfingenomen een schouder op en genoot van mijn naam. Hoeveel macht het had in de wereld was niet te geloven. Ik stapte uit als de auto eenmaal was geparkeerd. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar de meid wat op me afkwam en me de logeerkamer wou wijzen. Ik keek licht verbaasd op als Tyler aangeeft dat ik bij hem slaap. Had ik geen problemen mee, zolang hij maar niet terwijl ik met mijn rug naar hem toe lig een wijf lig te neuken want ik ruk haar hart er binnen no time uit. Ik kijk hoe het meisje zeer onderdanig naar de grond keek en ik had bijna met haar te doen. 'Lopen jullie in dat geval maar mee.' zei ze en leidde ons de weg naar binnen. Ik keek kort naar Tyler en beet op mijn lip waarna ik de ruimte rondkeek. Het was best groot. Niet zo groot als de huizen die mijn familie bezit, maar het mocht er wezen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2017 11:13 PM

Tyler
Ik bedankte het meisje en gooide mijn tas op 1 van de beden. Terwijl Teresa in mijn gezichtsveld stond.. hoe sexy mijn bloes ik er wel niet vond staan ze had nieuwe kleren nodig.'' Ik heb zo een afspraak met een dealer.. als je wilt kan ik je afzetten bij wat winkels zodat je iets voor vanavond kan aantrekken'' zei ik tegen haar. Terwijl ik een beetje op moest letten met haar..Vegas was namelijk in de hell the city of deliqeunts hoe groter je naam hoe meer je waard was. 

Julie
Het was alweer zondag en ik had veel zorgen om Teresa.. vooral omdat ik niet wist waar ze naartoe was gegaan. Ik zat een beetje naar buiten te kijken terwijl het rustig was op de academy. Alle populaire mensen waren weg op een paar bitches en klootzakken na maar het was wel te doen. Ik bestelde een kop kofie en dacht aan Conor.. De seks van vorige avond.. ik kon niet geloven dat ik me had laten gaan hopelijk had ik geen fout begaan. Ik wist Conor's verleden met meisjes niet helemaal.. En ik was niet de mooiste hier vond ik.. ik heb mezelf nooit mooi gevonden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/27/2017 11:25 PM

Teresa
Ik keek op als Tyler dat zegt en glimlachte. 'Misschien een goed idee inderdaad.' zei ik en haalde een hand door mijn haar waarna ik de creditcard uit mijn bh haalde en achter mijn telefoonhoesje stak. Ik keek naar Tyler en plofte op bed. 'Als je toch gaat halen denk je ook aan de cocaïne?' zei ik met een grinnikje. Aan de kamer zat een badkamer vast waar ik naartoe loop. Ondertussen knoop ik de blouse van Tyler los en liet deze op de grond vallen voor ik de badkamer binnen stapte. Eenmaal in de badkamer deed ik ook mijn lingerie uit en zette de douche aan. Was wel even lekker na zo een reis. 

Conor
Ik haalde een grote puntzak met friet en mayo en liep vervolgens naar de kamer van Julie. Ik opende de deur en zie haar bij het raam staan. Ik glimlachte breed en liet toen pas merken dat ik er was. 'Ik heb friet voor ons.' zei ik en zag in de weerspiegeling van het raam haar bezorgde blik. Ik wist meteen dat het om Teresa ging. Ik plofte zuchtend op bed en nam een frietje. 'Nog nieuws van ze?' vroeg ik haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/27/2017 11:43 PM

Tyler
''Ik snuif zelf niet maar ik zal kijken of ik iets kan regelen.'' Zei ik tegen haar terwijl mijn blik even naar de douche cabine glee ''je houd ook geen rekening hé?'' Zei ik grinnikend terwijl ik mijn jointje oprookte en die uitbrandde in het asbakje naast mijn bed. Ik trok mijn shirt uit en pakte een injectienaald uit mijn tas terwijl ik isuline uit de hell inspoot. Ik was geboren met een menselijk imuumsysteem waardoor ik ook moeilijk mijn boosheid voor mezelf kon houden.. de duivel in me was altijd in gevecht met mijn menselijke kant. 

Julie
Ik keek op en zag Conor met de friet waar ik wel zin in had. Ik kroop bij hem op bed en schudde mijn hoofd ''ik zou niet weten waar je broer haar mee naartoe heeft genomen.'' Ik nam een frietje en at die op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum