ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 31 | 32 | 33 | 34 | 35 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/29/2017 07:49 PMTeresa
Ik was in de war door zijn reactie. 'Dus je vind het niet erg dat ik feest en drugs gebruik?' vroeg ik en beet op mijn lip. Ik had toch wel even wat heftigers verwacht dan dit. Als mijn moeder binnen komt lopen rolde ik met mijn ogen. 'Wat doe jij hier? Kom je je weer even bemoeien met zaken die je niet aan gaan?' vroeg ik en keek weer terug naar mijn vader.
Conor
Als we aan komen stopte ik voor de deuren en stapte uit. Ik liet de auto weg zetten en liep achter Tyler aan naar binnen. Terwijl hij naar Rosie liep baande ik mij een weg naar boven, op zoek naar vader. Ik had in zijn slaapkamer gekeken en in de sportkamer, maar kwam uiteindelijk tot de conclusie dat hij wel in zijn werkkamer moest zitten.
from walkingdead on 12/29/2017 09:47 PMTyler
"Je vader is niet thuis Conor!" Riep mijn moeder hem nog achter na terwijl ze zich nu op mij focuste "wat is er zo belangrijk?" Vroeg ze terwijl ik diep adem nam "pa heeft een affaire met.." "Sarah.. dat weet ik al." Als ze dat zegt kijk ik haar belachelijk aan "mam weet je wel wat je zegt.. he is cheating on you."
from LostSouls on 12/29/2017 09:58 PMTeresa
Terwijl mijn moeder door bleef gaan over dat ik meer respect moest hebben liep ik naar de deur en keek ik enkel naar mijn vader. 'Waar is Julie?' vroeg ik hem. 'Ze loopt onder ergens rond.' zei hij. Ik liep het kantoor uit en ging naar onder op zoek naar Julie.
Conor
Als ik Rosie hoor roepen dat hij er niet is liep ik terug naar onder. Ik ving op dat ze het al wist van mijn moeder en ik keek haar fronsend aan. 'Waarom weet Darren dit dan niet? Waarom laat je hem zo over je heen lopen Rosie.' vroeg ik en balde mijn vuisten voor ik hier ook nog alles kapot sloeg. Hij had het al erg gemaakt door mij te krijgen met haar nu moet hij ook nog eens vreemdgaan? Wat als mam nu zwanger is van pa? Ik hoef echt niet nog een broer of zus erbij.
from walkingdead on 12/29/2017 10:32 PMRosie
Ik wist al vanaf het begin dat die bloedhoer toch ergens aandacht bij Levi zou zoeken en hem medelijden met haar zou laten krijgen. Maar voor de sake of my children heb ik het altijd voor me gehouden. Ik considerde Conor als mijn eigen zoon omdat hij er altijd voor zijn broertje en zusje was. En ik wilde die band niet breken vooral hoe Tyler en Xenia niet weten dat hun oom.. King Darren is. En als hij dit nieuws hoort zou hij de band tussen de kinderen verpesten door te zeggen wat ze echt van elkaar zijn. En dan zou de geschiedenis zich herhalen "jullie zijn mijn zoons ongeacht dat ik jullie niet allebei een leven heb geschonken.. Maar ik verwacht van jullie om dit voor je te houden.. Vooral jij Conor want je hebt een zusje die het 10 keer harder op zich zal krijgen.. aangezien ze enigs kind is van Darren."
Julie
Ik hielp mee in de keuken en sneed wat uien. Terwijl ik dikke tranen liet gaan.. wist niet of het door de uien kwam of de situatie waar ik in zat.
from LostSouls on 12/29/2017 10:44 PMTeresa
Uiteindelijk kom ik in de keuken en zie ik haar zitten. Ik beet op mijn lip en liep naar haar toe. 'Het spijt me zo erg Juul. Ik heb alles bij papa opgebiecht. Je moet een maand hier blijven maar daarna mag je terug mijn servant zijn.' zei ik tegen haar en zag toen pas dat ze aan het huilen was. 'Alles oké?' vroeg ik.
Conor
Ik snapte even niet meer wat ik er nu van moest denken. Waarom ging ze er toch zo luchtig mee om. Ze zat de rest van haar leven vast aan de gedachte dat ze met een cheater moest doen alsof ze van elkaar houden in het openbaar. 'Pa kan hier toch niet zomaar mee wegkomen. Je verdient het om gelukkig te zijn en ik denk niet dat je dat bent met een man die iedere minuut van de dag aan een andere vrouw denkt.'
from walkingdead on 12/29/2017 11:18 PMJulie
Als ik Teresa haar stem hoor herpak ik mezelf." Het gaat prima met me" zei ik snel "ik ben blij dat ik je volgende maand weer kan assisteren.. Maar ik denk dat ik er mee ga stoppen om je servant te zijn" zei ik zonder enig motief.
Rosie
"Ik ben al happy met jullie." Zei ik voldaan terwijl Xenia op haar iPad zat en ik kort over haar bol aaide." Ik wil je moeder niet naar beneden halen.. waar je bij bent Conor we weten allemaal wat Darren met zijn vrouw gaat doen als hij er achter komt." Zei ik "hij vermoord haar maakt niet uit of ze het kind van hem of Levi draagt." Ik wist dat Sarah zwanger was maar wie de vader is bleef me nog altijd een raadsel.
from LostSouls on 12/29/2017 11:30 PMTeresa
Ik keek haar verward aan. 'Wat? Waarom?' vroeg ik haar meteen. 'Juul je bent mijn beste vriendin. Ik wil niemand anders als mijn servant hoor... Moet ik met mijn vader praten, dat je gewoon meteen terug kan naar de academie? Ik regel het zo voor je hoor?' vroeg ik en was lichtelijk in paniek om de gedachte dat dit wel eens geen grap zou kunnen zijn.
Conor
Ik schudde mijn hoofd. 'Op dit moment boeit het me niet of ze sterft of leeft. Ze is gewoon een vieze slet die met haar poten van andermans mannen af moet blijven.' zei ik zacht omdat ik Xenia het woord slet liever niet wou laten horen. Vroeger vond ik altijd dat mijn moeder weg moest gaan bij Darren. Hij behandelde haar slecht af en toe en ik gunde haar al het geluk. Maar met weg gaan bij Darren heb ik nooit bedoeld dat ze terug moest gaan naar mijn vader.
from walkingdead on 12/30/2017 12:13 AMJulie
"Het ligt niet aan jou!" Zei ik bijna schreeuwend ze keek me verbaast aan. Ik schudde mijn hoofd "ik heb space nodig." Ik liep Teresa voorbij naar mijn kamer.. alles was verpest.
Tyler
"Zo praat je niet over je moeder." Zei mijn moeder bedenkelijk "een moeder die hem niet heeft opgevoed." Protesteerde ik terwijl ik overeind kwam "ik ken koning Darren niet.. Maar wel zijn dochter en die hord dit ook te weten." "Wie hord wat te weten?" Mijn vader kwam binnen gestapt en mijn blik glee naar Conor.. die zich niet in ging houden.
from LostSouls on 12/30/2017 12:20 AMTeresa
Ik schrok als haar volume opeens omhoog schiet en ik slikte. 'Juul...' mompelde ik er nog achterna. Ik zuchtte en liep naar de tuinen waar ik op marmeren bankje ging zitten en voor me uit keek. Ik begreep niet meer wat er gebeurde. - Julie is hier, veilig maar van haar functie af gezet. D'r is iets met haar maar ik weet niet wat. Vond dat je het moest weten. Kus T - Dit stuurde ik naar Conor en ik deed mijn telefoon daarna ook weer snel weg. Dit keer heb ik flink misgeschoten.
Conor
Ik beet op mijn lip als ze dat zegt maar al snel komt Tyler voor me op. Zal ook een van de weinige keren zijn dat hij dit doet. Als ik de stem van pa achter ons hoor draai ik me om. Alle woede kwam weer opborrelen en ik vlieg hem aan. Eerst gaf ik hem een stoot tegen zijn oog om hem vervolgens met mijn handen om zijn nek tegen de muur te duwen. Met pikzwarte ogen keek ik hem aan. 'Wat denk je zelf? Dat je je pik niet thuis kan houden.' siste ik. 'Conor!' riep Rosie maar ik stopte niet. Mijn duivel had alles om ons heen even afgesloten.
from walkingdead on 12/30/2017 12:48 AMTyler
Ik greep mijn broer vast en trok hem weg van mijn vader. En klemde hem tegen de muur omdat Xenia hier ook zat mocht ik van mezelf niet uitbarsten. En ze al achter mijn moeder schuilde "dus jullie weten het van Sarah?" Zei hij rustig terwijl hij hoestend op adem kwam." Calm down brother" zei ik tegen Conor terwijl hij helemaal spacete ik duwde hem naar buiten en draaide me om naar mijn vader." Ja en we zijn van plan omdat haar fijn op tafel te leggen bij u beste vriend de koning van de hell" het einde zei ik op een ironische toontje "dat ga je niet Tyler!" Zei mijn vader "He will kill your mom Conor." "Shut the fuck up.. het boeit niet eens dat je mam pijn doet de vrouw die je zoon met moeite heeft opgevoed.. Je profiteerd zeker van dat Lincoln geld die de slet je geeft!" Zei ik grof tegen hem "Levi vertrek." Begon mijn moeder uit het niets mijn vader keek mijn moeder belachelijk aan "Rose.." "VERTREK!" Zei ze hard in het Russisch "je zet mijn gezin ten schande.. En je denkt helemaal niet aan hun toekomst de beloftes die je me hebt ingefluisterd tijdens ons huwelijk mijn zwangerschap zijn leugens.. En ik ben er klaar mee."