ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 32 | 33 | 34 | 35 | 36 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/30/2017 12:59 AMConor
Tyler wist me toch weg te krijgen bij onze vader en ik kalmeerde wat meer wanneer hij me vast nam en de keuken uit duwde. Ik voelde me langzaam weer terug naar de oude glijden en keek door de deur opening naar binnen hoe Tyler in discussie met hem ging. Als ook eindelijk Rosie tot haar senses is gekomen en hem wegstuurt haalde ik lichtelijk opgelucht adem. 'Doe normaal Rose, ik ben alles gewoon nagekomen. Je kunt me niet wegsturen uit mijn eigen kasteel.' zei hij. 'Ons kasteel. Niet dat jij ooit om deze familie gegeven hebt.' siste ik naar hem en ik beet mijn kaken weer op elkaar om mezelf een beetje rustig te houden. Xenia had tranen in haar ogen staan. Ik liep langs iedereen en tilde Xenia op. 'Tis oké meisje. Sorry.' zei ik en liep met haar de keuken uit naar de bij kamer waar ze altijd met haar poppen speelde. Liet Tyler het maar even met ze uitvechten. Ik kon me niet inhouden om dit feit. En zo was ik dan ook in 1 klap mijn ouders kwijt. 'Waarom is er ruzie?' vroeg Xenia sniffend. 'Omdat papa en mama niet meer van elkaar houden en omdat papa zich niet aan de regeltjes kan houden.' legde ik haar op een zachte toon uit.
from walkingdead on 12/30/2017 01:13 AMTyler
"Dit is niet jou kasteel het is van de Martyrs en jij bent geen Martyr." Zei ik tegen hem "en doe wat mijn moeder zegt voordat ik je zelf er uit sla." Zei ik niet meer als zijn zoon "je bent geen deel meer van dit gezin.. Ga maar een nieuw gezin startten met die bloedhoer." "Tyler je bent mijn zoon zo praat je niet tegen me" "ik ben niet jou zoon en Conor ook niet.. had je echt gedacht dat Conor zou siden net jou.. Hij side alleen met zijn siblings zoals onze moeder het geleerd heeft." Ik ging naast mijn moeder staan." Tyler heeft gelijk je bent niets meer van dit gezin" dat was de druppel zonder woorden er aan vuil te maken verliet mijn vader het huis. Terwijl ik Teresa nog moest bellen.
from LostSouls on 12/30/2017 01:20 AMConor
Als ik hem hoor lopen en vervolgens de deur dicht hoorde slaan kwam ik overeind. Ik vertelde Xenia dat ze maar even moest spelen met haar poppen en liep vervolgens terug naar Rosie en Tyler. 'Sorry, ik verloor even mijn controle.' zei ik tegen Rosie. Ik beet op mijn lip en gaf Rosie een knuffel. Ik weet niet waarom, maar zei was even diegene waar ik een knuffel van nodig had. Ik herinnerde me dat ik een berichtje had gekregen en bekeek deze. 'Julie is in het Lincoln kasteel. Er is alleen iets mis.' zei ik fronsend tegen Tyler. 'Bericht van Teresa, ze is thuis.' vervolgde ik en ik keek op naar Rosie die tot nu toe haar mannetje nog wel stond.
from walkingdead on 12/31/2017 11:03 PMTyler
''Ik weet waarschijnlijk wel wat er mis is..In Vegas ben ik achter hun affaire gekomen.. het kan zijn dat Julie op de verkeerde plek en tijdstip was.. waardoor je moeder haar heeft ontdekt.'' Zei ik tegen hem ''het word tijd dat we een bezoekje nemen aan de ''Lincolns''.'' Zei ik terwijl mijn moeder haar hoofd schudde ''ik wil jullie niet in de beurt van die familie..'' Zei ze ineens terwijl ik fronste ''maar mam.. en Teresa dan?'' ''Dat is niet ons probleem.'' Ik schudde mijn hoofd ''sorry maar voor deze keer kunt u er niet op rekenen dat ik niks tegen haar zeg.. ze is belangrijk voor me.'' Zei ik ineens terwijl ik mijn autosleutels al in mijn zak had gestopt ''ik ga.'' Ik verliet het kasteel en stapte mijn auto in.
from LostSouls on 12/31/2017 11:11 PMTeresa
Ik lag op mijn bed en haalde diep adem. Ik snapte er niks meer van. Waarom deed Julie zo afstandelijk tegen me? Langzaam kwam ik overeind en liep ik naar de spiegel om mezelf te bekijken. Ik dacht terug aan het weekend. Eigenlijk had ik verwacht dat er geen 12 uur voorbij konden gaan zonder dat Tyler en ik seks zouden hebben. Hij was daar duidelijk voor iets anders.
Conor
Ik haalde diep adem. Als Tyler daadwerkelijk hardop benoemt dat Teresa iets voor hem betekend fronste ik. Dit was niet iets wat Tyler zomaar zou zeggen. ‘Wacht ik ga mee.’ Zei ik en liep met hem naar buiten waar ik in de auto stapte. Als we eenmaal aan het rijden zijn houd ik mijn ogen gefocust op het bericht van Teresa over Julie. Ze betekende meer voor me dan ooit iemand voor me heeft betekend. Zelfs meer dan mijn andere vaste relaties. Ik wou haar kostte wat het kost niet verliezen.
from walkingdead on 12/31/2017 11:22 PMJulie
Ik lag op bed terwijl ik naar oude foto's van mij en Teresa keek. Zij was natuurlijk de diva van ons 2 toen we 9 waren. Ik glimlachte klein en zuchte zacht. Ik had mijn badge al ingeleverd als Teresa's servant en zou een andere ambacht uitkiezen volgende week. Ik kwam overeind en bekeek mezelf in de spiegel ''thx Teresa.. voor de goede tijden als een echte tiener.'' Zei ik zacht.
Tyler
Ik keek af en toe op naar Conor terwijl ik ree ''dankje.. voor daar net.. ik had niet gedacht dat je het voor mam zou opnemen.'' Zei ik eerlijk tegen hem terwijl ik merkte dat er iets aan zijn gedachte's knaagte.
from LostSouls on 12/31/2017 11:36 PMConor
‘Tuurlijk, Rose is de enige die er ooit echt voor me is geweest. En het is misschien ook wel mede mijn schuld dat het zover is gekomen.’ Zuchtte ik en stopte mijn telefoon weg. ‘Ik wil gewoon dat ze gelukkig is met Xenia en misschien een man die haar echt waard is.’ Zei ik en keek toe hoe hij het Lincoln terrein op reed. Ik vroeg me af of pa mijn moeder al had ingelicht over wat er gebeurd is.
Teresa
Ik liep naar de badkamer waar ik de overige cocaïne nog uit mijn zak waar ik een aantal lijntjes neerlegde. Normaal deed ik dit nooit thuis, maar ik moest even dit alles van me af kunnen zetten.
from walkingdead on 01/01/2018 12:06 AMTyler
Als hij dat zegt glimlach ik zwak.. ik had hem veel te veel onderschat. Als we er eenmaal zijn stap ik uit en zie ik de wachters al fronsend kijken maar als ze Conor zien doen ze automatische de gates open.'' Wat een gastvrijheid'' zei ik grijnzend terwijl ik al vooruit liep en ik koning Darren zag golven.. hij leek helemaal niet zo wreed als hoe ze hem beschrijven op tv.
Darren
Met een laatste slag rolde het balletje in het gat. Terwijl Jarvis applausde omdat ik dat hem opdroeg natuurlijk ''goed gedaan meneer.'' Ik grijnsde voldaan maar mijn blik veranderde als ik 2 tiener jongens op mijn landgoed zie.''Ah Conor u stief zoon'' ik zuchte zacht ''als hij zijn moeder zoekt.. ze is ergens in het kasteel.'' Zei ik verveelt terwijl ik de jongen lang niet had gezien en die andere me aan iemand moest denken.. Als de jongen recht op mij afloopt stopt een wachter de jongen.. oja nu wist ik het weer hij lijkt op Rose.
from LostSouls on 01/01/2018 12:31 AMConor
Ik liep de golfbaan op en keek naar de guards. ‘Het is oké, hij hoort bij mij. We komen niet voor mam. We komen voor u en Teresa.’ Vertelde ik hem en beet op mijn lip. ‘Er is iets wat jullie moeten weten over Sarah.’ Zei ik en haalde een hand door mijn haren. ‘Ik weet dat ik u niet echt aansta, maar u haarband meer als ik hierover zwijg.’
Teresa
Ik snoof het laatste lijntje op en plofte terug op bed. Ik voelde een traan langs mijn wang glijden maar ik huilde niet. Dat deed ik sowieso niet snel. Huilen toonde zwakte en ik was niet zwak. Ik ben een Lincoln for the devils sake.
from walkingdead on 01/01/2018 12:54 AMTyler
''Laten we dit kort houden ik ben Levi's zoon Tyler Martyr.. en u vrouw.'' Begon ik maar als ik dat wijf zie aankomen huppelen bijt ik mijn kaken opelkaar.'' Mijn zoon''zei ze vrolijk tegen Conor ''mijn vrouw wat?'' Vroeg koning Darren een beetje verveelt aan me.
Darren
Als Sarah met haar zwangere buik komt aanlopen kijk ik de 2 jongens aan. Tyler ik was hem helemaal vergeten ook wel mijn neefje waar ik niks van mocht weten voor zijn eigen ''veiligheid''. Ik vond het complete onzin maar Teresa zou een schande op haar naam krijgen als ze zouden weten dat Levi mijn broer is.