ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 01/01/2018 01:13 AM

Conor
Als mijn moeder kwam aanlopen en Tyler stopte met praten maakte ik het voor hem af. ‘Ze gaat vreemd met Onze vader.’ Vertelde ik en ik keek mijn moeder aan die duidelijk nog niet op de hoogte was van dat wij het wisten. Ik keeek haar boos aan. ‘Hoe komen jullie daar nou weer bij?’ Vroeg ze om zichzelf nog te redden maar ze was een verschrikkelijke leugenaar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2018 01:42 AM

Darren
Als de situatie nog raarder word kijk Sarah belachelijk aan ''wat verteld je zoon me nou?'' Vroeg ik lachend.''Jou vader is hier niet welkom en dat weet je moeder donders goed'' zei ik tegen Conor terwijl ik mijn golfstick oppakte.'' Jammer genoeg was jij de waarschuwing'' zei ik tegen Conor ''hij liegt niet.. U vrouw was gister in Vegas met mijn vader.'' Zei Tyler terwijl ik langzaam geergerd werd ''en het kind is niet van jou.'' Vulde hij ook nog aan waardoor ik mijn geduld verloor en Sarah sloeg naarmate ik ouder was geworden had ik last gekregen van losse handjes. Vooral omdat ik ergens wist dat Sarah contineu twijfelde aan mijn liefde voor haar en mijn dochter.. en ik toch ergens wist dat  ze me niet trouw was. Maar opnieuw met Levi en ook nog is een kind.'' Ik hoop voor jullie 2 dat het een grapje is.. anders vermoord ik die slet'' zei ik met rode ogen. Ik gaf vanaf dit punt niks meer om Sarah en keek de 2 aan ''als ik jullie vader vind excuteer hem per direct.. of nee dan wacht ik tot dat het kind geboren is en verbrand ik de baby voor zijn ogen.'' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2018 01:55 AM

Conor
Ik beet mijn kaken op elkaar. Niet dat ik deze reactie niet had verwacht maar het deed me toch meer pijn dan gedacht bij de gedachte echt een wees te worden. Nu had ik natuurlijk mijn familie bij Rosie nog maar ze was niet mijn vlees en bloed. Toch nam ik het niet op voor de twee. ‘Check haar telefoon.’ Zei ik en keek naar Tyler. ‘Misschien moet je Teresa gaan zoeken. Ze zal vast op haar kamer zitten.’ Zei ik en ik beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2018 10:28 PM

Tyler
Als hij Conor's volop tegen haar hoofd neer slaat. Gaat er een rilling over mijn rug. De ogen van de koning waren aanstaanjagender dan die van mijn vader.. ze toonde geen genade. Ik knikte naar Conor en keek naar zijn jankende moeder terwijl Teresa naar buiten kwam. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2018 10:34 PM

Conor
Als hij haar slaat kijk ik kort weg terwijl ik mijn lippen op elkaar pers. Waarom kreeg ik er nu opeens moeite mee? Ik haalde diep adem en keek op als ik Teresa al aan hoorde komen lopen. Ik haalde diep adem en zag haar met grote ogen kijken hoe Darren onze moeder mishandelde. 

Teresa
Ik had Tyler en Conor vanuit mijn raam op het golfveld gezien en liep naar benden. Ik kwam aanlopen op het golfveld en zag hoe papa mam goede slagen gaf. Ik liep er naar toe en zag aan zijn ogen al hoe laat het was. 'Wat is er aan de hand?! Papa stop!' riep ik wat hem deed opkijken. 'Die bloedhoer verdient het Teresa. Ze zet de familie ten schande!' riep hij woedend. Ik slikte en zette een stap terug.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2018 10:48 PM

Tyler
Als Teresa naar buiten komt en Darren een schop tegen Sarah's maag wil geven. Duw ik hem met volle kracht naar achter "genoeg.. u kunt geen kind doden." Zei ik brutaal tegen hem terwijl Conor's moeder me bedankend aankeek maar ik haar absoluut niet mocht. Alleen het feit dat een broertje of zusje in haar buik broeide baarde me zorgen." Nou luister jongen ik heb niks te maken met wat jij denkt.." Zei hij emotieloos terwijl hij overeind kwam en de laatste slag wilde geven aan Sarah "Darren het is genoeg je moet mij hebben!"

Darren
Als ik Levi zijn stem hoor kijk ik vernietigend op "Dit is niet de 1ste keer dat je mijn gezin uit lkaar  hebt gerukt Brother." Zei ik terwijl ik Sarah bij haar keel greep "Darren.. doe dit niet.. je dochter staat hier en je mishandeld haar moeder voor haar ogen en mijn zoon." Zei hij terwijl ik Satan was ik luisterde al niet meer en kneep Sarah's keel fijn ze begon te stikken terwijl ik door bleef gaan tot ze stopte met bewegen." Je hebt er zelf naar gemaakt jullie mogen het weten kinderen.. jullie zijn allemaal familie van elkaar."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2018 11:00 PM

Teresa
'Papa stop astublieft!' riep ik niet wetende wat er aan de hand was. Als vervolgens de vader van Tyler erbij kwam begon er een belletje te rinkelen. Ik wist dat mam eerder een affaire had gehad waar Conor dus uit is ontstaan. Ik slikte en keek op als papa mam bij haar keel grijpt en deze ook niet meer los liet. Ik beet mijn kaken samen. Ik had nooit een goede band gehad met mijn moeder, maar dit... Als hij dan de helse woorden uitspreekt dringt het meteen tot me door. Ik keek meteen naar Tyler en sloeg een hand voor mijn mond. Een traan liep over mijn wang waarna ik een paar stappen achteruit zette en vervolgens weg rende van de hele scenario. Dit kon niet waar zijn!

Conor
Ik keek op als ik pa hoor en beet mijn kaken op elkaar. Wat moest hij nog hier. Ik keek op als Darren mijn moeder bij haar keel greep. Nu wist ik wel dat hij te ver ging. 'Darren nee!' riep ik en keek hoe het laatste beetje leven verdween uit haar ogen en zo snel als dat zou binnen een kleine 5 minuten ook mijn broertje of zusje niet meer leven. Als hij vervolgens met het schokkende nieuws kwam dat Tyler en Teresa familie waren keek ik naar de twee. Dit werd Teresa te veel. 'Teresa wacht!' riep ik haar na, maar ze rende door. Ik stond vast gevroren, niet wetend wat ik moest doen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2018 11:22 PM

Tyler
Als hij dat nieuws op tafel gooit verslik ik me bijna. Als Teresa weg rent rijk ik mijn hand kort naar haar uit." Ren niet weg" kort zag ik Emilia voor me en schudde snel mijn hoofd. Als mijn vader en Conor niks doen schreeuw ik het uit "stop het!"

Julie
Ik rende zo snel als ik kon met de dagger van koning Darren naar buiten. En borde het ding door zijn hart "het spijt me koning Darren  maar ik ben alleen Teresa trouw." Zijn ogen kleurde weer normaal terwijl hij Sarah los liet en ze hoestend op de vloer viel. Tranen sprongen in mijn ogen terwijl Darren zijn handen rustig op de mijne plaatste "dankje Juliette." Zei hij nog glimlachend "sta aan... haar.. zijde." Voor ik het wist was hij van de wereld. Darren had me de dagger toe vertrouwd voor als het mis zou gaan en hij zijn duivel niet meer kon controleren.
Ik veegde mijn tranen weg en keek op naar Conor.. hij meende de wereld voor me. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2018 11:32 PM

Conor
Ik balde mijn handen samen en kon alleen maar voor me uit staren totdat Julie opeens verscheen en een speciale dagger in Darren zijn hart stak. Mijn moeder kreeg weer kleur in haar gezicht en wist op adem te komen. Mijn ogen werden groot en ik liep op haar af. Ik nam haar hoofd in mijn handen en gebruikte mijn vampire gehoor om te luisteren of ik beide hartslagen nog kon horen wat het geval was. 'Het leeft nog.' zei ik en legde mijn moeder rustig op de grond om op adem te komen voor ik overeind kwam en ik me richtte tot Julie. Ik slikte een brok weg uit mijn keel. 'Julie... ik..' zei ik en had zoveel gemixte gevoelens. Ik haatte mijn ouders, maar ik wou ze niet dood ook al was ik team Rosie en wou ik ze eigenlijk wel dood maar het zijn wel mijn ouders en mam draagt mijn sibling, maar Tyler en Teresa betekenen ook alles voor mij en nu kunnen ze niet meer samen zijn omdat ze familie zijn en hier is julie waarbij ik alles heb verpest, maar van wie ik ziels veel hou en IK WEET HET GEWOON NIET MEER.

Teresa
Ik rende zo hard ik kon tot ik bij de oprit kwam. Toen kon ik niet meer verder omdat ik geen lucht meer kreeg van het huilen. Ik wist niet wat ik erger vond. Dat mijn ouders elkaar afslachtte, dat ik mijn broetje of zusje verlies. Het hele gedoe met Julie en het feit dat ze hier nu niet is terwijl ik haar nodig heb. Of misschien toch wel het ergste van allemaal Tyler is familie. Ik stortte in achter de auto waar ik al mijn gevoel uit liet barsten terwijl de kiezels in mijn benen drukte, maar die pijn was niks vergeleken met alles wat ik van binnen voelde.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2018 01:27 AM

Julie
Als ik Conor zijn stem hoor loop ik regelrecht op hem af en bespeel ik zijn lippen met de mijne. Mijn handen gleden langs zijn borstkas. Ik wilde dat hij niet zou denken en alleen maar mijn lippen  op de zijne voelde "ik begrijp het".

Tyler
Als Koning Darren gedaggered word en mijn vader zich naast Sarah stortte. Bijt ik op mijn lip. Julie die Conor kuste.. Ik was blij voor ze maar Teresa.. ze is mijn nichtje.. en we hadden seks. Ik keek naar mijn vader hij bekeek Sarah maar niet zoals hij naar mijn moeder kijkt.. hij keek minder bezorgd. Alsof het beter zou zijn geweest als ze dood is "bedankt Tyler" zei hij oprecht terwijl hij me recht in mijn ogen aankeek ik trok me terug en zei;" Alleen voor ma.. niet voor jou Liar." Zei ik sissend terwijl ik hem voorbij liep en Teresa ging zoeken. Als ik haar vind zak ik naast haar op de grond "Teresa het.. spijt me" zei ik zacht.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum