ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/12/2018 10:02 PM

Teresa
Aan zijn grommen te horen beviel het hem prima en bleef ik dus ook nog even zo door gaan. Na een tijdje was zijn vriend op oorlogsterkte en wou ik hem zo graag in me voelen. Ik stopte met zuigen en ging weer boven zijn middel hangen met mijn heupen. Met mijn hand begeleidde ik zijn vriend naar mijn vriendin en liet me er langzaam over zakken. Als hij me helemaal heeft opgevuld kreunde ik en begon met hem te berijden.

Conor
Ik glimlachte. ‘Zijn er nog dingen die ik niet van je weet?’ Vroeg ik met een grijnsde en streelde door haar haar heen. Ze had misschien wel den punt er waren vast dingen van mijn verleden die ik haar nog niet verteld had.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/15/2018 09:45 PM

Julie
''Hmmmm even denken.'' Zei ik met een grijnsje ''ik hou van seks vooral oraal geniet ik van.'' Zei ik net alsof ik niet wist dat hij weet dat ik daar van hield.'' Nee geintje ik ben geadopteerd door de Lincolns als klein meisje van 7... mijn ouders zijn oorspronkelijk van Algerije maar ik ben geboren in Rusland.'' Zei ik ''verder heb ik maar met 1 jongen in mijn leven seks gehad en dat ben jij.''

Tyler
Ik gromde en zette mijn handen op haar billen waar ik stevig in kneep. Seks was zo goed met haar ze verwende mijn vriend precies goed.'' Zodra ik de leiding krijg neuk ik je zo hard dat je morgen niet eens kan lopen'' zei ik grijnzend. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/15/2018 10:50 PM

Teresa
Ik kreunde van genot en van zijn woorden wat me heel erg opwindde. ‘Daar hou ik je aan.’ Hijgde ik en zette mijn nagels in zijn schouder. Ik beet op mijn lip. Ik had zijn lichaam gemist, maar zodra dit voorbij was zou ik sowieso spijt krijgen. Nu wou ik hem nog meer terug. Maar het ging gewoon niet. Hij was familie en als ik mijn naam ten gabbel zou gooien was ik dood.

Conor
‘Waarom ben je zo laat geadopteerd?’ Vroeg ik haar fronsend en streelde langs haar arm. De meeste kinderen werden op zn oudst rond de leeftijd van 3 geadopteerd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/20/2018 09:24 PM

Julie
Als hij vraagt waarom kijk ik hem lang aan "nou waar ik zal beginnen... mijn vader sloeg me vroeger hij was een alcoholist en ik heb hem vermoord en dat is in andere woorden een sin.. Ik voelde me geroepen door het kwaad door koning Darren.. zins die dag ben ik veel aan de duivel gaan denken en daar was hij dan koning Darren hij veranderde me in een demoon en liet me.. kennis maken met zijn jongere versie Teresa Jane Lincoln." Zei ik tegen hem "het was niet bepaald een big deal.. Als mens zou ik zelfmoord hebben gepleegd als Demoon leef ik zonder schuldgevoel en ben ik veel beter af." Mijn vingers gleden kort over zijn arm "jij bent een duivel dus voor jou zou dit normaal moeten zijn."

Tyler
Ik kiepte haar om op haar rug  en hing nu boven haar "Eigenlijk wil ik geen  seks hebben  met je maar je me windt zou fcking veel op." Zei ik helemaal ontspoort door de lust ik plaatste mijn lippen terug op de haren en nam mijn vriend vast om hem vervolgens in haar vriendin te stoppen. Ik begon gelijk met snelle halen.. Als mijn moeder en haar vader hier achter kwamen. Bye Tyler Fagelion. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/20/2018 09:41 PM

Teresa
'Ik ook niet.' hijgde ik en kreunde wanneer ik hem in me voelde. Waarom voelde hij zo goed? Waarom moest ik nou weer gevoelens krijgen voor iemand die onbereikbaar blijkt. Ik zette mijn gedachte maar uit en genoot van hoe hij me onder handen nam. Ik beet op mijn lip en kreunde zacht zijn naam.


Conor
Ik haalde mijn schouders op. 'Voor mij is het niet normaal als mijn vriendin pijn word gedaan. Het is goed wat je gedaan hebt.' zei ik tegen haar. Doelend op het vermoorden van haar vader. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door haar haar heen. 'Het is wel jammer dat je niet meer voor Teresa wilt werken.' zei ik tegen haar. 'Ze mist je volgens mij wel.' Ik wou me er natuurlijk niet mee bemoeien. Ik wou alleen dat mijn zusje gelukkig was. Al zou dat niet meer zo snel gebeuren nu ze niet meer met Tyler kan zijn.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/20/2018 10:01 PM

Julie
Ik glimlachte zwak "ik en T hebben gewoon een korte pauze.. Ik ben gewoon aan het ondervinden  om niet afhankelijk van haar te zijn.. aangezien ik net jou date." Zei ik lipbijtend tegen hem "maar nu is over jou.. hoe oud was je ongeveer toen Tyler geboren werd?" Vroeg ik.

Tyler
Ik lag uitgeput naast Teresa en keek naar het plafond." Mijn Dick voelt verlamd aan" klaagde ik zacht aangezien ik flink te keer was gegaan Ik nam een sigaretje van haar nachtkast en stak die op. Terwijl ik naar Teresa keek "hoe gaat het met die mankepoot van je Dylan.. heb gehoord dat hij en jij een ding zijn.. zijn vader is een trouwe vriend vriend van he vader." Zei ik terwijl ik naar buiten keek. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/20/2018 10:09 PM

Teresa
Ik zuchtte en rolde mijn ogen. 'Niet dat het jou wat aan gaat maar slecht. Ik hoef niemand voor meer dan seks. Ik doe niet aan liefde. En aan Dylan heb je niet de beste op het seks gebied.' zei ik zuchtend en nam de sigaret af. Ik nam een hijs en gaf hem terug. Ik kwam overeind van het bed en trok een nieuw setje lingerie aan. Ik was verplicht om Dylan leuk te vinden van mijn vader, maar ik was klaar met liefde. Hij was sowieso niet mijn type.

Conor
'Ongeveer 2 bijna 3.' zei ik tegen haar en dacht na over haar antwoord. Ik wou er iets op zeggen, maar bedacht toen dat ze niet voor niets over iets anders begon. Ze wou er vast niet over praten. Ik keek naar haar en dacht weer over Tyler. 'Ik herinner me er niet meer gek veel van, maar ik was blij dat ik een broertje kreeg. Al snapte ik natuurlijk niet wat daar aan vast hing aangezien we niet dezelfde moeder hebben.' zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/20/2018 10:23 PM

Tyler
Ik draaide me op mijn zij "goed om te weten dat je zijn piemel al gezien hebt." Zei ik met een glimlachje tegen haar terwijl ik toekeek hoe ze een nieuwe lingerie aantrok. Ik blies mijn laatste trekje uit en greep naar mijn boxer.

Julie
"Ahww" ik kneep kort in zijn wang en drukte een kusje op zijn lippen." Ondanks dat jullie 2 verschillende moeders hebben zijn jullie wel gehecht aan elkaar... altans jij meer aan Tyler soms lijkt hij meer de oudere broer dan jij zelf." Zei ik met een glimlachje "maar hoe zit het met jou en exen waar ik over moet weten?" Vroeg ik met een serieuze blik.. want de Conor voordat hij een loyaal mens werd was heel anders dan de Conor nu dat kon ik me sowieso wel voorstellen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/20/2018 10:31 PM

Teresa
'Waarom boeit je dit ook alweer?' vroeg ik terwijl ik omkeek en ik rolde mijn ogen. Ik keek naar ons project wat nog niet helemaal af was, maar wel ver. Gelukkig maar, want ik was er helemaal klaar mee. Ik beet mijn kaken samen en keek vervolgens weer naar Tyler. 'Ik vraag toch ook niet hoeveel grotjes jij bezichtigd hebt?' vroeg ik en ging op bed zitten met een boek. Het boeide me vrij weinig dat ik niks behalve lingerie aanhad. 

Conor
'Het heeft geen zin om je broertje te betuttelen als hij dat niet wilt. Hij komt wel naar me toe als hij hulp of iets nodig heeft.' zei ik en haalde mijn schouders op. Als ze over mijn exen begint dacht ik kort na. 'Ik was niet echt van de relaties.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Lexi was mijn vriendin die ik het langst heb gehad. Met haar was het serieus, maar daarna niet meer.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/20/2018 10:42 PM

Julie
"Wacht Lexie als in Lexie Rhoda." Zei ik ik kende haar van sportklassen ze was best wel mooi maar ik zag er niet zo snel seks hebben met Conor aangezien ze me een pot leek. Ik ging wat rechter zitten "heb je 1ste keer ook met haar gehad?" Vroeg ik.

Tyler
"Je mag dat gerust vragen hoor.. nou even kijken.. jij bent de 4e deze week denk ik." Ik trok mijn shirt en broek aan en vervolgens mijn schoenen "jij was de zoetste van allemaal.. hoe jij klaar bent gekomen vandaag net een waterval." Zei ik grijnzend "ik bef je in ieder geval nog wel een keertje als mevrouw dat wilt." Zei ik met een knipoog "denk dat Dylan niet  zo goed als mij zijn tong kan gebruiken."

Reply Edited on 02/20/2018 10:43 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum