ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/21/2018 10:29 AM

Teresa
Als hij er zo over begint te praten gooi ik een book richting zijn hoofd. 'Dat hoef ik niet te weten.' zei ik tegen hem en keek naar mijn nagels. Ik kon niet negeren dat het me pijn deed als hij zo praatte. Natuurlijk gaf ik dat niet toe. Ik beet op mijn lip en keek maar kort in de spiegel tegenover mijn bed.

Conor
'Ja, Lexie.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Mijn 1e keer was niet met haar.' zei ik en dacht terug aan mijn 1e keer. 'Zeg, zullen we iets gaan eten? Ik rammel.' zei ik en kwam overeind. Ik wou het hier niet over hebben. Het bracht me alleen maar terug naar dat moment. Niet dat het heel erg was gegaan, maar het was niet iets wat ik Julie aan haar neus wou hangen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/21/2018 01:01 PM

Tyler
Ik ving het boek op en keek met een zwakke glimlach naar haar op." Geintje" zei ik "het waren er maar 2 jij en nog zo een Chick die ik niet ken.. het enige verschil is dat ik van je hou en van haar niet." Zei ik tegen haar "ookal hebben We niks wederzijds gezien geef ik nog steeds om je en doe ik nog steeds alles om je te pleasen.." Ik trok mijn jacket aan "Je hoeft alleen te kloppen en ik doe alles wat je me vraagt.. Ik own je dat." Ik keek even naar buiten en dacht aan mijn vader die haar familie uiteen had gedreven door nog 1 kind te wekken in dat wijf.

Julie
"Uhm oké" zei ik fronsend terwijl ik mijn mobiel erbij pakte en hij heel raar er over deed. Het was niet dat ik jaloers ofzo ging worden om het feit dat hij seks in het verleden had gehad met andere meisjes.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/21/2018 01:34 PM

Teresa
'Je kunt niet doen wat ik van je vraag. Je bent godverdomme familie dus het houd op.' zei ik met waterige ogen. Ik trok snel een nauwsluitend zwart off shoulder jurkje aan en liep op blote voeten mijn kamer uit. Ik liep naar buiten waar ik een afgelegen plek zocht achter het gebouw waar ik mijn tranen liet gaan. Als duivel huil je niet snel want je geeft geen fuck, maar dit. Mijn familie heeft letterlijk mijn hart gebroken door dit nieuws bekend te maken.

Conor
Ik keek in de spiegel en ging eens door mijn haar om het te fatsoeneren. 'Wat wil je eten?' vroeg ik haar en noemde een paar dingen op. 'Burgers, sushi, italiaans?' Ik keek naar haar en glimlachte zwakjes. Ik was blij dat ik niet meer de oude ik was. Het was heel veel lol maar als ik moest kiezen tussen dat of Julie. Dan wist ik wel wat ik zou kiezen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/21/2018 02:48 PM

Tyler
"Teresa..!" Zei ik vermoeid en keek haar na ik nam diep adem. En gooide haar deur hard achter me dicht... Als ik zou toegeven dat ik haar leuk vind zou ik mezelf alleen maar meer in de problemen  brengen. Met zulke dingen had ik het advies van mijn broer echt nodig..inmiddels wist hij wel dat ik nog steeds onder Teresa's rokje kijk. 

Julie
"Doe maar Italiaans.. begin maar alvast zonder mij als het gebracht is.. Ik ga even douchen." Zei ik wenkend naar zijn badkamer terwijl ik onderweg al mijn shirt uittrok.. en het gevoel kreeg dat Conor achterdochtig deed. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/21/2018 03:02 PM

Teresa
Ik haalde diep adem. Tuurlijk weer dit. Ik keek op als Terrance langs liep en me bezorgd aankeek. 'Wat moet je?' vroeg ik terwijl ik mijn wangen droog veegde met mijn arm. 'Alles oké?' vroeg hij en liep naar me toe. Ik kwam overeind en keek hem in zijn ogen aan. 'Met mij wel, met jou niet zo.' zei ik en voelde mijn ogen verkleuren. Met mijn hand ram ik in zijn borstkas en ik rukte zijn hart eruit. Ik zag het leven uit zijn ogen verdwijnen en hem op de grond vallen. Ik gooide zijn hart naast hem neer en stapte over zijn lichaam terwijl ik mijn vingers aflikte.

Conor
Ik knikte en nam mijn telefoon om te bestellen. Ik bestelde 2 pasta's en ging op bed zitten. Ik stak een joint op en nam een diepe hijs. Fijn, nu kreeg ik het ook niet meer uit mijn hoofd. Ik scrolde wat door facebook en wachtte tot het eten zou komen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/21/2018 08:54 PM

Tyler
Een week was voorbij gevlogen en ik had geen woord gewisseld met Teresa. Het was net of we elkaar niet kende. Ik was intussen al over haar en had een vriendin Mabel. Ze was ruig en stoer en ik viel voor dat soort types al was ze niet van night academy. Ik liep met mijn broer naar de kantine terwijl ik een joint opstak "hoe gaat het met jou en Julie?" Vroeg ik aangezien ik het lang niet meer had gevraagd.

Julie
Een week was voorbij.. een week met Conor maar vol achterdochtigheid.. Ik kon er niet tegen dat hij dingen voor me achter hield en deed een beetje afstanderig.. of hoe je het ook wilt noemen. Ik zag Teresa met Stella en liep op haar af het voelde alsof we in geen weken hadden gepraat "hey T" zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/21/2018 10:12 PM

Teresa
Ik praatte wat met Stella en beet op mijn lip als ik Julie hoor. Ik glimlachte. 'Hey, hoe gaat het met je?' vroeg ik haar gemeend. Ik mistte haar zo erg. Na het incident met Terrance was ik niet meer verdrietig geweest. Of natuurlijk van binnen wel, maar van buiten was ik koud. Behalve tegen de mensen die wat voor me betekende natuurlijk.

Conor
Ik keek de kantine rond en keek vervolgens naar Tyler. 'Ik weet het niet eigenlijk. Vorige week hadden we een gesprek en sinds dien zijn we wat afstandelijker.' zei ik en zocht een plek uit om te gaan zitten. Ik beet op mijn lip en keek rond wie er allemaal hier waren. Ik keek terug naar Tyler. 'En met jou en hoe heet ze? Mabel?' vroeg ik. Ik had het niet zo op Mabel. Hij was gewoon niet de match voor hem naar mijn mening.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/21/2018 10:20 PM

Tyler
"Goed" zei ik terwijl ik een blikje uit de automaat tikte." Waar ging het gesprek over?" Vroeg ik terwijl ik mijn blikje opende en het niet over Mabel wilde hebben. Mijn moeder keek niet echt tegen haar op dus wist ik ook dat Conor dat ook deed.

Julie
"Wel goed en met jou?" Vroeg ik terwijl dit zo weird was ik had nog nooit zolang van Teresa verwijderd geleefd. Ik miste haar als mijn beste vriendin en als haar knight. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 02/22/2018 10:05 AM

Teresa
'Kom zitten.' zei ik tegen haar. 'Met mij gaat het prima.' zei ik. Met Stella erbij kon ik haar natuurlijk niet de waarheid vertellen. Al zou ik dat denk ik ook niet doen Julie kan het probleem toch niet verhelpen.

Conor
Ik zuchtte. 'Over haar geschiedenis en over mijn exen. Kort over Lexie, maar toen vroeg ze wie mijn eerst was en dat verhaal hang ik liever niet aan haar neus. Sindsdien gaat het wat minder.' zei ik en haalde kort mijn schouders op. 'Misschien is ze me wel zat.' zei ik en hoopte maar van harte dat dat niet waar was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 02/22/2018 11:14 AM

Tyler
"Ben je nou achterlijk of wat?" Vroeg Ik "natuurlijk gaat ze afstandelijk doen als je achterdochtig doet over je 1ste keer.. weet je hoeveel vragen in die wijven hun hoofd poppen als je niet eerlijk met ze bent." Ik nam een slokje van mijn blikje en keek hem aan "maar we weten allemaal wie je 1ste keer was." Ik keek naar buiten het was een van de ex-docenten hier op night academy toen ik net 13 was en Conor 15 hadden we een juffrouw grote tieten en erg aantrekkelijk. Altans ze was getrouwd hield ze toch een affaire met Conor hij was makkelijk te manipuleren tot dat mijn moeder er achter kwam.. wat ze met haar stiefzoon deed.

Julie
Ik keek haar aan en zag gelijk dat ze loog "je liegt." Zei ik ineens tegen haar "Je trekt altijd die frons als je liegt" ik legde mijn hand op de haren." Is het Tyler?" Vroeg ik zacht. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum