ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 03/01/2018 10:43 PM

Teresa
Ik zuchtte terwijl ik de tribune afliep. Het ging steeds slechter met me. Ik raakte ook steeds verder van het padje af. De afgelopen 2 maanden heb ik zoveel moorden gepleegd dat ik de tel was vergeten. Niemand die het wist behalve Jonathan. Hij is de enige die de drang naar de moorden begreep en de enige die me hielp met het verbergen van de lijken. Er zat geen schrijntje geluk meer in me en ik was dan ook een heel ander persoon. Ik stak een joint aan en liep terug richting de academie. Ondertussen ging mijn telefoon. Een sms over mijn nieuw geboren half broertje. Ik rolde mijn ogen en liep meteen door richting mijn dorm waar ik me op bed liet ploffen.

Conor
Ik ging kort door mijn natte haar en hoorde achter me de deur openen. Ik grijnsde als ik zie dat het Julie is en ze de deur op slot draaide. 'Die laatste, speciaal voor jou.' zei ik doelend op het laatste winnende punt wat ik gemaakt had. Ik trok haar aan haar blouse naar me toe en zoende haar lustig en passievol tegelijk. Ondertussen knoopte ik haar blouseje knoopje voor knoopje los en kreeg na drie knopen genoeg ervan. In een ruk maakte ik het overige stof van elkaar los. Ik tilde haar op en drukte haar met haar rug tegen de deur waarna ik mijn lippen in haar hals zette.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 03/02/2018 12:34 AM

Julie
"Wat ben je opgewonden" zei ik in een kreun terwijl ik mijn ogen sloot. Hij liet me echt goed voelen vooral hoe hij me hier half naakt optilde om me vervolgens alle hoeken te laten zien van de kleedkamer." Maar dat zijn alle winnaars denk ik" zei ik terwijl ik met mijn rechterhand door zijn natte haar glee.

Tyler
"Heel erg formeel hoe hij het overbrengt" zei ik grijnzend terwijl ik overeind kwam en mezelf wijn inschonk "je kan zien dat hij de vader is van Teresa." Zei ik met energiek lachje "Xenia maak je klaar we gaan zo even op bezoek bij onze nieuwe broertje." Niet veel later liepen we mee met een lakei het Lincoln kasteel binnen  je kon al ruiken dat het droevig en nauw hier was.. niks blijs aan. Xenia nam mijn hand vast terwijl ik een aantal mensen zag voor de babyshower. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 03/02/2018 12:08 PM

Teresa
Ik lach net 5 minuten op bed voor Ana de kamer binnen kwam gestormd. Ik rolde mijn ogen. 'Heb je geen bericht gehad? Je broertje is geboren!' zei ze. 'En dat moet mij interesseren omdat?' vroeg ik en kwam overeind. Ze trok me zonder iets te zeggen aan mijn pols mijn dorm uit. 'Wtf Ana!' zei ik geïrriteerd. Ze sleepte me naar buiten waar een limo klaarstond. Ze duwde me in de limo en kroop erachteraan. 'Orders van de baas.' zei ze droog. Ik rolde mijn ogen en staarde naar buiten tot dat we er waren. Met tegenzin stapte ik uit en liep ik naar binnen. Ik deed mijn jas uit en gooide die zo in de dienaar zijn armen zonder ook maar om te kijken. Slaven dat ze waren. Ik liep naar de troonzaal waar mijn ouders zaten. Ver van elkaar af natuurlijk. Ik liep naar mijn vader en boog kort waarna ik hem een kus op zijn wang gaf. Mijn moeder negeerde ik volkomen. Kort keek ik in het wiegje naast de tronen waar de kleine Sam in lag. Hij was echt het schattigste ooit en toch haatte ik hem. Ik liep weer de trappen af de normale vloer op en liep naar de drank tafel.

Conor
'Wat denk jij als er zo een lekkere cheerleader aan de kant staat.' zei ik met een grijns. Ik liet mijn hand onder haar rokje glijden en schoof haar string opzij om met mijn vingers haar vriendin te bewerken. Aan de andere kant van de kleedkamer ging mijn telefoon maar die negeerde ik straal. Julie was op dit moment prioriteit.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 03/02/2018 01:07 PM

Julie
Ik grijnsde speels en liet een kreun gaan bij zijn vlugge vingers die mijn vriendin bewerkte. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en zoende hem teder terwijl ik al voelde dat ik na werd op zijn hand.

Tyler
Ik liep met Xenia de troonzaal binnen en zag de koning gescheiden van zijn vrouw zitten terwijl in het midden het babytje tentoon werd gesteld. Dit moest me denken aan Conor als pasgeborene ik boog voor de koning "gefeliciteerd." "Moet je tegen haar zeggen vriend" zei hij mompelend en koud net alsof hij het niet boeide dat hij een nieuw neefje erbij had. Ik keek op naar Teresa's moeder "may I?" Vroeg ik om netjes te zijn terwijl ik naar het kind wees ze knikte terwijl ik het overnam. Ik had lang niet meer een baby in mijn armen gehad na Xenia's geboorte het lag vredig in mijn armen en leek erg op Conor. Het voelde oké vredig ookal was het kind de reden dat mijn familie kapot was Xenia kwam ook dichtbij en keek bewonderend naar de baby.

Reply Edited on 03/02/2018 01:09 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 03/02/2018 02:01 PM

Conor
Ik glimlachte tegen haar lippen en stopte even met mijn vingers. Ik liep met haar in mijn armen richting het bankje waar ik haar opzette. Ik ging op mijn knieën voor haar zitten om vervolgens met mijn hoofd onder haar rokje te duiken. Ik trok nu haar string kapot en begon met mijn tong haar gevoelige plekjes te verkennen.

Teresa
Na een paar shots van vodka keek ik op en zag dat Tyler met Xenia bij Sam stond. Ik beet mijn kaken samen en wou de wachters inlichten hen te verwijderen van ons kasteel, maar ook wou ik geen aandacht besteden aan Tyler. Als ik dit zou doen zou hij weten dat ik nog om hem gaf en dat wou ik niet. Ik verliet dus de troonzaal en liep naar mijn oude kamer met een fles van het drank buffet. Eenmaal boven ging ik op het balkon staan en nam ik een slok uit de fles terwijl ik naar de schemerende lucht keek met roze, gele en oranje kleuren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 03/02/2018 10:53 PM

Julie
"Precies op de juiste plek." Zei ik in een kreun door dat hij onder mijn rokje was gedoken en ik hem niet kon zien voelde het nog intenser." Make sure you win" zei ik doelend naar mijn orgasme terwijl ik met mijn rechterhand door mijn haar ging.

Tyler
Ik gaf Sam aan Xenia en vroeg me af of Teresa er was. Ik nam diep adem en zag dat de koning het kasteel verliet. Zo te zien had hij geen behoefte aan familie bezoek.. en zeker niet van zijn broer zijn kinderen." Waarom zijn jullie gekomen?" Vroeg Teresa's moeder ineens "omdat we om familie geven.. ookal ben jij de reden dat onze vader weg van ons is gegaan" zei Xenia. Terwijl ik merkte dat ze volwassen werd en ook nog is brutaal "ik zou het kind van je moeten ontnemen een bloedhoer zoals jij zou niet kunnen zorgen voor mijn broertje." "Xenia let op je taalgebruik" zei ik waarschuwend tegen haar." Nee Brother.. ze heeft het recht niet om haar muil open te trekken."  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 03/02/2018 11:15 PM

Conor
Als ik haar aanmoediging hoor, motiveerde me dat om vooral op dat plekje door te gaan. Ze was al aardig nat en ik genoot dan ook van de honing die ze me schonk voor mijn harde werk. Terwijl mijn tong nog zijn best deed liet ik mijn wijs- en middelvinger in haar grotje verdwijnen om het genot nog intenser te maken.

Teresa
Ik nam nog een slok en zag hoe vader het kasteel verliet en richting de golfbaan liep. 'Pap!' riep ik vanaf het balkon. Hij keek kort om, gaf een knipoog en liep vervolgens op een vlug tempo verder met zijn rechterhand achter hem aan. Ik zuchtte en liep maar weer naar binnen. Ik nam mijn mobiel en stuurde Conor nog een sms. Hij reageerde nergens op dus hij was vast met Julie. Die twee waren alleen nog met elkaar bezig. Ik wist niet wie ik erger moest blamen. Julie voor het weghouden van mijn broer. Of Conor voor het afleiden van mijn beste vriendin. Ik dronk de laatste slok van de fles en liep weer naar beneden waar ik zag dat merendeels vertrokken was en alleen directe familie er nog was. Ik hoor wat Xenia zei en liep naar haar toe. 'Je hebt het grootste gelijk Xenia, maar de bloedhoer houd wel van Sam en er is niemand anders die voor kleine Sammie wil zorgen. Plus dat de bloedhoer onze naam nog draagt.' zei ik tegen haar. 'Dus vertel het maar niemand en als je eens een keer goed wil schelden over haar. Dan bel je me, afgesproken?' vroeg ik haar met een glimlachje terwijl ik Tyler straal negeerde. Net als mijn moeder die nog net haar hoofd hoog wist te houden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 03/03/2018 12:08 AM

Xenia
Als ik de prinses hoor grijns ik "ik mag jou wel." Zei ik terwijl ik Tyler grijnzend aankeek en hij zijn hoofd schudde. Mijn broer was ook veel te lief voor mensen moest hij maar is mee ophouden vond ik. Ik legde Sam terug in de wieg en drukte een kusje op zijn wang "ik zal voor je terug komen."

Tyler
Ik rolde mijn ogen bij het horen van Teresa "ze is je moeder." Zei ik tegen Teresa al was ik blij dat ze mijn moeder niet was.. ik keek naar hoe Xenia Sam terug in de wieg legde Maar als ik een zilveren pijl het kasteel zie invliegen richting Teresa spring ik voor haar. De pijl raakte me schouder en al snel voelde ik verbane in mijn bloed ronken "son of a bitch." Als ik een gemaskerd man de troonzaal binnen zie lopen en hij 2 pistolen uit zijn zak haalt. Trek ik de pijl uit mijn schouder ik stond op het punt om de man iets aan te doen maar zag al snel dat ie steeds richting Xenia en Teresa schoot. Maar niet richting Sam en dat uitschot." Teresa neem mijn zusje mee en haal je vader dit is niet zomaar een duivel!" Ik draaide me al om maar zag al snel dat de man verdwenen was samen met Sam en de weduwe." Lijkt er op dat het gaat om een familie conflict." Ik trok een kogel uit mijn arm en nam diep adem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 03/03/2018 12:52 AM

Teresa
Ik kwam overeind en rolde mijn ogen. 'Moeder of niet. Ze blijft een bloedhoer.' zei ik en schrok kort op als er een pijl op ons geschoten word. Al snel grijpt Tyler in waardoor hij geraakt wordt. Ik ontweek de overige pijlen en nam Xenia haar hand vast om haar mee te nemen, maar de schutter was al verdwenen. Ik keek om en ook baby Sem en mijn moeder waren weg. 'Dit meen je niet. Als dit die loser van een vader van jullie is. Ik maak hem kapot.' siste ik en keek naar de wachters. 'Wat staan jullie daar nou nog?! Zoek die maf! Elke hoek van het terrein!!!' riep ik woedend waarna ze gehaast uitrukken. 'Manslow! Jij blijft hier voor Xenia en de gasten samen met Jarvis.' Ik zuchtte geërgerd en keek naar Xenia die erg geschrokken was. 'Wees gerust. Hij heeft blijkbaar wat hij zoekt. Hij komt vast niet terug.' zei ik om haar gerust te stellen. Kort keek ik naar Tyler en een andere kogel uit zijn arm trok. 'Ik zoek zelf wel naar die gast, daar op de tafel staat drank. Kun je je wond mee ontsmetten.' zei ik tegen Tyler. Ik zou hem moeten bedanken, maar dat kreeg ik gewoon niet mijn strot uit.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 03/03/2018 08:08 PM

Tyler
"Ik ben geen klein kind Teresa." Zei ik tegen haar terwijl Xenia  haar armen om mijn middel sloeg "wie was dat grote broer?" Ik nam Xenia tegen me aan "iemand die je niet kent." Al kreeg ik zo het gevoel dat het mijn vader was.

Julie
Ik kreunde hard en dan ook echt hard want nu hij zijn vingers gebruikte voelde ik dat ik als een waterval op zijn tong kwam. Als ik zijn telefoon steeds hoor af gaan kijk ik bezweet op "babe weet je zeker dat je niet moet opnemen?" Vroeg ik. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum