ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/06/2018 01:45 PM

Ts

Teresa
Ik was terug op de academie. Het had niet lang geduurd voordat mijn vader me had terug gestuurd. Ik zuchtte en nam een trekje van mijn joint terwijl ik mezelf in het gras liet zakken. Het was prachtig weer dus iedereen was vrolijk en dat haatte ik. Vandaag waren er gelukkig geen lessen meer. Dan hoefde ik ook geen mensen tegen te komen die ik niet tegen wou komen. Mensen die aan mijn kop gingen zeuren.

Conor
Ik zat in mijn dorm voor me uit te staren. Xenia was vastberaden om kleine Sam te gaan halen, maar het was gewoon niet verstandig. Ik keek op naar Julie en beet op mijn lip. ‘Zullen we zo naar buiten gaan? Ik word een beetje gek van dat gehang hier met dit mooie weer.’ Zei ik tegen haar en glimlachte zwak. Nu ze ruzie had met Teresa vond ik het moeilijk om er tussen te staan en probeerde ik me er ook ver buiten te houden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/06/2018 03:41 PM

Julie
Ik trok net mijn string aan en zuchtte zacht." Dat is een goed idee" zei ik knikkend terwijl ik minder vrolijk de laatste tijd was. Ik streek mijn jurk goed en raapte Conor's boxer op en gooide die naar hem toe "Heb je trouwens iets van Tyler gehoord?"

Tyler
Ik snoof wat cocaïne naar binnen en was met mijn beste vriendin Liz achter de school een joint aan het draaien." Tjeez dit is goed spul" zei ik met een glimlach.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/06/2018 07:00 PM

Conor
Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Julie. 'Niet veel meer na het gesprek over Teresa.' zei ik tegen Julie en ving e boxer op die ik aantrok. Ik kwam overeind en liep naar Julie toe. Ik ging achter haar staan en sloeg mijn armen om haar heen. Ik drukte een kus in haar hals en liet haar vervolgens los om me verder om te kleden.

Teresa
Ik had niet veel later mijn joint opgerookt. Ik bleef in het gras liggen en staarde naar die walgelijke blauwe lucht waar nauwelijks wolkjes aan de lucht aanwezig waren. Het ergerde me mateloos dat dit zo een perfecte dag was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/06/2018 11:32 PM

Tyler
Ik zag verder op Teresa in het gras liggen en besloot op haar af te gaan." Al iets gehoord van kleine Sam?" Vroeg ik terwijl ik naar haar keek en de cocaïne me meer moed in de schoenen schoof. Ik had namelijk lang geen woord met haar uitgewisseld.

Julie
Ik glimlachte bij zijn kus en deed mijn haar in een staart "babe ik zat te denken.. Wat als we zouden samen zouden verhuizen naar Amerika bijvoorbeeld.. we bouwen een huis nemen kinderen.. zou alles dan niet beter zijn." Ik wilde weg van hier geen slaafje meer zijn van de koninklijken huizen. En als ik met Conor zou trouwen zal mijn wens vervult worden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/06/2018 11:44 PM

Teresa
Als er zich een schaduw ontwikkelt over mijn gezicht keek ik op en zag ik Tyler. Ik kwam overeind. 'Perfecte timing. Er moest iets zijn om deze perfecte walgelijke dag te verpesten.' zei ik en keek hem aan. Blij dat dit niet meer de perfecte dag was dat het leek. 'Nee, nog niets. Ze zijn nog altijd spoorloos.' zei ik tegen hem en nam nog een laatste hijsje van de joint waarna ik hem weg gooide in het hoge gras.

Conor
Ik glimlachte als ze dat voorstelt. 'Dat lijkt me heerlijk.' zei ik tegen haar en beet vervolgens op mijn lip. 'Ik weet alleen niet of nu het juiste moment is. Met Tyler en Teresa en natuurlijk Sam die nog altijd zoek is.' zei ik en liep naar haar toe. Ik nam haar handen vast en keek in haar ogen. 'Ik beloof je dat ik je deze droom ga geven, maar ik wil eerst zorgen dat op zijn minst mijn broer en zus op een goede plek zijn.' zei ik tegen haar en drukte vervolgens een kus op de ruggen van haar handen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/07/2018 12:26 AM

Tyler
"I take that as a compliment." Ik gaf een knik bij haar antwoord en liep vervolgens weg. Het was niet de goeie timing om dingen te bespreken. Dingen die ik eigenlijk echt wilde zeggen.

Julie
"Je hebt gelijk" zei ik zuchtend Tyler en Teresa waren ook zo een moeilijk geval af en toe. Of nou ja bijna atijd ." Maar stel je is voor seks hebben in een grote villa en als we ouder zijn word het vrijen en dan krijgen we kinderen." Zei ik met een lachje "een servants grootste droom." Ik keek naar de foto van mij en Teresa op de kast als ik zeg dat ik niet jaloers van haar word lieg ik. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/07/2018 01:21 PM

Teresa
Ik fronste als hij weer verder liep. 'Was dat alles?'vroeg ik en liep achter hem aan. 'Verwacht je nu weer dat ik hopeloos naar die vieze perfecte lucht ga staren?' vroeg ik hem en keek kort naar het gras en mijn blote benen in het jurkje. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Tyler.

Conor
Ik glimlachte naar Julie. 'Ik kan er niet op wachten.' zei ik met een grijnsje. 'Kom, we gaan.' zei ik tegen haar en nam haar hand vast waarna ik haar mee naar buiten nam. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Julie. Ik hield zoveel van haar. Ik kon niet omschrijven hoeveel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/07/2018 10:43 PM

Tyler
"Eigenlijk wel Ja." Zei ik met een lachje "ik ga nu naar  de kantine je kan joinen als je wilt." Zei ik terwijl ik naar mijn schoenen keek en ik een nee kon verwachten. Maar dat boeide me niet zoveel ze bleef aan de andere kant toch mijn nicht.

Julie
Ik liep met Conor mee en kneep zacht in zijn hand. Ik zag echt de toekomst samen met hem. Over een week zouden we graduaten en ik had al zoveel plannen in mijn hoofd gemaakt.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/07/2018 10:51 PM

Teresa
Ik glimlachte zwakjes. 'Oké.' zei ik en bleef naast hem lopen. 'Niet dat ik iets beters te doen heb.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Waarom ik mezelf zo pijnig door bij hem te zijn? Geen idee, maar deze dag leek te perfect te gaan. Ik zag verderop Conor en Julie. Dit begon er meer op te lijken. Ik liep met versnelde pas het gebouw in richting de kantine waar ik een plekje met Tyler uitkoos.

Conor
Ik glimlachte als ik haar kneepje voelde en kneep zacht terug. Ik drukte een kus op haar kruin en liep vervolgens verder naar buiten. 'Waarom lijkt het dat ondanks dat er genoeg ellende gebeurt jij mijn leven toch weer perfect maakt?' vroeg ik haar met een glimlachje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/07/2018 11:14 PM

Tyler
Ik bestelde een milkshake en vond het best schattig hoe ze eigenlijk opvrolijkte door mij." Ik betaal" zei ik tegen haar terwijl ik mijn gevoelens even aan de kant had gezet en haar familiesupport zou geven. Ze had trouwens alleen haar vader nu ook wel Conor maar dat stelde voor haar niks voor." Wat ga je doen na graduating?" Vroeg ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum