ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/23/2018 09:35 PM

Teresa
Ik hijgde en keek op als hij zijn vinger in mijn mond stak en me mezelf liet proeven. Ik keek hem verleidelijk aan terwijl ik zijn vinger aflikte en kort aan zijn vingertop zoog. Vervolgens gleed mijn hand naar zijn vriend. 'Zo te voelen is iemand blij me weer aan te raken.' zei ik en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/24/2018 07:45 PM

Tyler
"Dat is ie zeker" zei ik met een grijns terwijl ik haar handen vastnam en haar zo na achter werkte zodat ze op bed bleef liggen. Ik haalde mijn stijve tevoorschijn en glee langzaam in haar. Er is al zoveel incest in onze familie geweest en het blijft zich maar opstapelen maybe its a curse.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/24/2018 10:24 PM

Teresa
Ik grijnsde en beet op mijn lip. Al snel voelde ik mijn rug terug tegen het matras en zijn vriend in mijn vriendin. Ik graspte naar adem en kreunde terwijl ik kort mijn ogen sloot van genot. Ik balde mijn handen en drukte mijn vingernagels in mijn handen om me in te houden maar ze konden me op de gang als nog horen, daar was ik zeker van.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/24/2018 10:38 PM

Ts
Darren
"Niet te geloven dat mijn dochters zijn geslaagd zeg." Zei ik terwijl ik het ook over  Juliette had aangezien ik haar heb opgevoed vanaf haar 7e. Alhoewel voelde ik een soort van zweer tussen de dames maar dat boeide me niet. Ik moest de happy dad blijven spelen nu ik mijn vrouw had verloren. Ik keek om me heen om te kijken of Rosie ergens was met mijn neefjes maar er was geen spoor van ze te bekennen.

Julie
Ik glimlachte zwak naar koning Darren en zetten mijn hoed goed terwijl ik zacht zuchte en naar Teresa keek. We hadden niet meer echt gepraat maar ik voelde dat alles wel nu stil lag geen haatneigingen in ieder geval." Stilte graag de studenten worden zo naar voren geroepen!" Ik keek om me heen om te zien of  Conor ergens te bekennen was maar die was er nog niet.

Tyler
"Jullie kunnen me niet zomaar tegen houden ik mag en wil weg gaan omdat het kan." Zei ik geïrriteerd tegen Conor mijn moeder en mijn zusje terwijl Con al klaar was voor zijn graduation en ik met maar één tas op mijn rug er vandoor wilde gaan." Ik kan niet nog mijn zoon verliezen nu ik je klote vader ookal verloren ben!" Haalde me moeder naar me uit terwijl ze er niet goed uitzag "het is niet dat ik vooraltijd weg blijf!" Kaatste ik terug "Ik walg van je.. je gezicht aan zien moet me alleen maar denken aan je vader." Als ze dat zegt glimlach ik "dan is het alleen maar beter als ik vertrek aangezien ik zoveel op hem lijk." Ik liep geïrriteerd de deur uit en wist nog niet eens waar ik heen ging. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/24/2018 10:48 PM

Conor
Ik luisterde naar de twee terwijl ik er langzaam gek van werd. 'Tyler, wacht in iedergeval tot na graduation.' zei ik en keek naar Rosie. Ze had met make-up haar best gedaan om er niet oververmoeid met rode branderige ogen van het huilen uit te zien, maar het was niet zo succesvol. Ik beet op mijn lip en greep in als Rosie hem vergelijkt met onze vader. 'Hou nou op, jullie zeggen beide dingen die jullie niet menen!' riep ik maar Tyler liep al weg. 'Ty!!' riep Xenia. 'Ik probeer nog een keer, maar we moeten echt gaan. We missen alles.' zei ik tegen Rosie en liep naar buiten. Ik pakte Ty bij zijn arm en ging voor hem staan. 'Waar slaat dit opeens op man? Waarom ga je nu al weg? Waar wil je überhaupt heen? Wacht tot na de ceremonie. Ik denk dat wij niet de enige zijn die je graag daar willen hebben.' zei ik doelend op Teresa.

Teresa
Ik glimlachte naar mijn vader, maar zei niks. Ik keek rond of ik Tyler zag. Waarom waren ze er nog niet? Ik beet op mijn lip en ging op mijn plek zitten wachtend tot mijn naam word opgenoemd. Ik haalde mijn telefoon tevoorschijn en sms'te Conor waar ze bleven en keek vervolgens weer naar het podium waar eerst een toespraak werd gehouden. Kort keek ik naast me naar Julie. Ik miste haar best wel, maar het was nu eenmaal zo gelopen en ik denk dat we het ook niet eens zullen worden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/24/2018 11:04 PM

Tyler
"Ik ben ziek van hier alles maakt me gewoon depri." Zei ik kill tegen Conor "maar dat zal jij bast niet begrijpen aangezien je alles hebt wat je hartje begeert." Terwijl ik het over Julie had soms wilde ik de bastaard zijn. Ik keek hem aan "zeg tegen Teresa dat ik op haar weg ergens ver weg in hell." Zei ik grijnzend terwijl ik me lostrok en op mijn motor ging zitten ik deed mijn helm op. Hell de plaats waar incest geen zonde is waar ik als eerst ben opgevoed en heb leren roken zins mijn 9e." En kleine Xenia geef haar veel kusjes van Tyler haar grote broer succes bij je graduation!" Ik startte mijn motor en ree weg. Geen genade wegrennen was ik goed in net als mijn vader.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/24/2018 11:11 PM

Conor
'Ty.' zei ik met een zucht en keek hem na. Ik rolde mijn ogen. Hij dacht serieus dat mijn leven een feest was? Volgens mij is hij vergeten wie mijn ouders zijn. Ik keek naar Rosie en Xenia die in de deuropening staan en haalde mijn schouders op. 'Kom we moeten gaan. Teresa stuurde dat ze begonnen zijn.' zei ik. Ik tilde Xenia op en stapte vervolgens in de auto die ons naar bestemming reed. Eenmaal daar zochten we snel een plaatsje. Ik keek rond en zag iets verderop Julie en Teresa. Ik glimlachte zwakjes en haalde mijn schouders op. 'Lili Preston.' riep de directeur gevolgd door geklap.

Teresa
Als ze beginnen met de namen begon ik toch lichtelijk nerveus te worden. Dit konden ze toch niet missen? Als ik uiteindelijk opmerkt dat ze verderop zijn gaan zitten glimlachte ik, maar die glimlach verdween snel wanneer ik zag dat Tyler er niet bij was. 'Teresa Lincoln.' werd geroepen. Ik kwam ongeïnteresseerd overeind. Dit stelde allemaal geen ruk voor als Tyler er niet was. Ik zuchtte en nam mijn diploma aan. Wat was ik blij dat ik hier klaar was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/24/2018 11:42 PM

Julie
Na 10 jaar afgestudeerd te zijn had ik mijn 1ste kind met Conor. Lorenzo een jongetje van nog maar net 10 jaar oud toen ik zwanger werd was het heel plots. Het gebeurde 2 weken naar graduation toen ik er achter kwam dat iets in mijn buik zat te broeien. In het begin waren we er niet zo blij mee maar naderhand hadden we besloten om te gaan trouwen en het kind op te voeden. Beste keuze die ik ooit heb gemaakt in mijn leven trouwen met Conor en Lorenzo  tot de jongen die hij voorlopig nu is opvoeden. Lorenzo Tyler Lincoln we hebben hem de naam Tyler expres gegeven zodat we Tyler nooit zouden vergeten hij is geen jaren ons komen opzoeken en was gewoon verdwenen van de wereld. Ik zag dat Lorenzo stond te blowen in de tuin terwijl hij heel erg rebels was en totaal niet leek op mij maar op zijn vader. Want die kan er ook van." Lor kom je zo eten ik weet niet of je Anastasia nog wilt zien maar ze komt straks." Anastasia was Teresa's dochter heel lief meisje totaal niet net als Teresa T had al 2 kinderen met een nieuwe verloofde Clarence.. Ik mocht Clarence wel maar hij was niet de echt Teresa's eerste keuze dat zal Tyler altijd blijven. Aangezien ze zwanger van hem was en hij niet eens weet volgens mij dat hij een tiener dochter heeft van 10 jaar oud. Al bleef Teresa beweren dat Clarence de vader is voor de veiligheid van Anastasia. Incest was vanaf nu streng verboden. 

Tyler
Ik had geen gezin en leefde van neppe identiteits kaarten zodat niemand naar me zou zoeken. Ik wilde niet gevonden worden het verleden was achter me. En ik was op nieuw verliefd geworden op Kate een meisje uit de hell eigenlijk een onderdaan. Maar Kate wist niet dat ik een Lincoln ben maar noemde me gewoon Tyler Macron een typische jongen van de buurt. Alhoewel Kate mijn 1ste kind heeft geschonken ben ik Teresa nooit vergeten mijn sexy nicht en mijn 1ste liefde. Ze zal altijd in mijn hart blijven maar ik had nu Bowie om op te voeden die was pas 8 geworden. En Kate die had ik na de geboorte uitgeschakeld het enige wat ik wilde was Bowie en ergens gaan wonen waar ik hem in alle rust kan opvoeden. Bowie was half mens en duivel maar ging gewoon naar een normale school. En ik was gewoon een vader en geen tiener jongen die zijn leven steeds omste kop zetten.

Reply Edited on 04/25/2018 07:14 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/26/2018 08:55 PM

Teresa
Zuchtend keek ik naar Clarence. 'Ik zweer het je. Ik weet zeker dat jij zei dat je het mee zou nemen.' snauwde ik naar hem en hij zuchtte geërgerd. We hadden vaker ruzie dan ons lief was de laatste tijd. Misschien omdat mijn liefde al lang was weggevaagd. Ik kon niet zeggen dat ik gelukkig was. Het enige wat me een beetje geluk gaf was mijn Anastasia en mijn werk als regeerster van de hell. Ik beet op mijn lip en keek kort naar de achterbank waar Ana afwezig uit het raam staarde. Voor haar was het natuurlijk ook niet goed om steeds maar te horen dat haar ouders ruzie maakte. Als we aankomen bij het gigantische huis van Conor en Julie stapte ik meteen uit en liep meteen naar de deur zonder op Clarence te wachten. Anastasia kwam naast me staan en haakte haar arm in de mijne. We waren altijd al heel close. Ik vroeg me af hoe lang dat zou duren als ze de waarheid zou weten. Ik belde aan en al snel maakte Conor de deur open wat me deed glimlachen. 'Broertje van me.' zei ik en gaf hem een knuffel.

Conor
Ik keek naar buiten als ik Julie hoor roepen voor Lorenzo en grijnsde als hij aan een joint zat. Ik liep naar buiten en nam de joint van hem af. 'Ben je niet een beetje jong om mijn voorraad op te roken?' vroeg ik en nam een hijs. Met een grijnsje gaf ik de joint terug en keek naar hem. Ook al was ik niet echt blij toen ik hoorde dat Julie zwanger was, ik zou Lorenzo niet meer kunnen missen. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door zijn haar. 'Kom, je moeder wacht op ons en je tante zal zo komen.' zei ik en liep samen met hem naar binnen. Als de bel gaat liep ik door naar de voordeur waar ik Teresa zag. Ik omhelsde haar. 'Pas op hè ik ben nog steeds ouder.' zei ik en liet ze binnen. Ik keek naar kleine Ana en knielde bij haar neer. 'Hoe gaat het met mijn liefste nichtje?' vroeg ik. Ze grijnsde en keek me ondeugend aan. Typisch Teresa. 'Prima hoor.' zei ze en huppelde vervolgens door naar de eetzaal. Ik keek op naar Clarence en gaf hem een stevige handdruk. Ik heb nooit echt zo achter die keuze gestaan, maar goed. Het was de man van mijn zusje. 'Clarence, de wedstrijd gezien laatst?' vroeg ik hem waar hij enthousias op antwoordde. Ondertussen liepen we verder naar de eetzaal waar alles al klaar stond.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 04/27/2018 01:30 AM

Julie
Als Lorenzo eindelijk binnen komt en de joint uit drukt in een asbak. Druk ik lief een kusje op zijn wang "kom je tante en nichtje zijn er." Lorenzo gaf simpel een knik en liep met me mee naar de woonkamer waar ik gelijk Teresa een omhelzing gaf." Ik heb je gemist zus" zei ik met een glimlach terwijl ik Clarence ook nog even begroeten.

Tyler
Ik horde Bowie in de woonkamer spelen met zijn vrienden terwijl ik aan het koken was. Bowie was 100 procent mens doordat ik zijn duivel inslaap had gebracht funtioneerde  hij anders. Ik dronk nog steeds bloed maar waar niemand bij was. Bowie was geen supernaturel maar gewoon een mens en dat wilde ik zo houden. Door niet in contact te komen met mijn familie." Jongens het eten is klaar!" Riep ik naar de woonkamer.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  »  |  Last

« Back to forum