ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/24/2019 09:51 PM

Cara
Ik keek naar Sem en liep met hem mee. 'Wat een grote kamer.' zei ik verwonderd en keek naar Sem. 'Is die van jou ook zo groot?'vroeg ik hem en keek naar het poppenhuis wat in de hoek stond. Het was een heel groot poppenhuis waar ik mee kon spelen zonder te hoeven zitten of bukken.

Jonesy
Ik grinnikte even als Melinda en ik het tegelijkertijd zeggen. 'Hij zegt alleen maar stomme dingen.'zei ik tegen mama en papa en keek naar ze. 'Sem is gewoon wat actiever en meer hyper dan jullie. Dat is gewoon iets waar jullie mee moeten leren omgaan.' zei mama terwijl ze een kus in Melinda haar haar drukte en een hand door dat van mij haalde.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/24/2019 10:08 PM

Sem
Ik knikte ´die van mij zit vol met autotjes en motors want ik ben dol op motors.´ Zei ik tegen haar Cara werd mijn alles. Op school joeg ik elke jongen weg die bij haar in de buurt wilde komen. Ik trooste haar als ze verdrietig was ik bleef bij haar slapen als ze ziek was. Toen ik 15 werd merkte ik dat ze borsten en billen begon te krijgen iets waar ik niet tegen kon.. de gedachte dat een jongen aan mijn zusje zou zitten. Zij en ik puberde ik kreeg algauw een vriendinnetje had seks en dan was het ookalweer over. Het enige wat ik wilde was mijn handen op Cara´s tieten kunnen neerleggen zonder dat ze denkt dat haar broer haar wilt aanranden. Die dag zat ik voor de tv Cara kwam binnen en ik keek haar aan ´we hebben lang niet gepraat.´Begon ik terwijl ik aan haar kon zien dat ze gejankt had en haar mascara uitliep ´het is uit met Dylan.´ Ik kwam overeind ´wat kan ik voor je doen om je beter te laten voelen?'Vroeg ik gelijk terwijl ik op haar afliep en mijn armen om haar heen sloeg. Ik keek haar aan misschien iets te lang.. En voor ik het wist zoende ik mijn zusje Cara en neukte ik haar in de wijnkelder. Ik wilde alles zijn voor Cara.


Melinda
' Hij komt niet terug hij neemt zijn telefoon niet op' zei ik tegen Jonesy terwijl Cara huilend in bed lag 'ik denk dat we er niet veel aan kunnen doen.. Sem is niet meer hetzelfde en misschien hadden we het moeten accepteren dat hij nou eenmaal een wolf is.. althans we moesten meer doen om hem te beschermen.' Zei ik zacht tegen Joney terwijl Sem de eerste was die nu officieel uit huis was en niks met ons te maken wilde hebben.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/24/2019 10:16 PM

Cara
Ik raakte gefrustreerd. Iedere dag zat ik op zolder zodra iedereen weg was. Proberen die ene spell uit te voeren uit mijn grimoire. Ik wist niet wat ik fout deed. Ik moest het goed kunnen maken met Sem en om het goed te kunnen maken moest deze spell mij lukken. Ik kwam overeind. Ik hoorde Melinda en Jonesy over me praten op de gang. Ik deed de deur open. 'Ik ben niet doof hoor.' zei ik terwijl ik door ze heen liep en vervolgens naar beneden ging. Ik pakte een emmertje waar ik nog wat aarde van de rozenstruik nam. Het moest me lukken en vandaag zou het lukken. Al werd het het laatste wat ik deed. Ik liep met het emmertje naar zolder en liep vervolgens naar de keuken waar ik een schaal water vulde. Als ik dat had liep ik terug naar zolder en sloot deze af. Niemand kon binnen komen om me te storen.

Jonesy
'Ik heb geld betaald om topcriminelen vader te laten omleggen. Ik heb het zelf geprobeerd zonder gepakt te worden. Ik heb niet veel anders kunnen doen om het beter te maken. Die man ziet alles van mijlen ver aankomen.'zuchtte ik gefrustreerd en keek op als de deur opeens open zwaaide. Ik keek Cara bezorgd na en zag haar vervolgens weer terug komen met een emmertje aarde. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/24/2019 10:23 PM

Melinda
'Je denkt niet logische na Jonesy.. jij bent de enige die je vader kan omleggen je bent een volbloed Lincoln.' Als Cara zegt dat ze ons hord zucht ik 'Vader is sterker dan iedereen hier.. maar jij bent zijn echte zoon.'Ik nam diep adem 'als eerst moeten we een oplossing zien te vinden om Sem te overtuigen dat we nog steeds zijn siblings zijn.'

Sem
Ik had gemiste oproepen van Jack, Alex en al mijn oude vrienden. Ik wilde opnieuw beginnen geen Sem Lincoln zijn. Ik keek uit het raam ik moest sterker worden mijn vaders zwakte vinden en hem uitschakelen, Ik dacht kort aan Cara's veraad.. Ik kon haar niet omleggen zij betekende alles voor me maar ik kon haar het niet vergeven.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/24/2019 10:32 PM

Cara
Ik veegde mijn bloedneus weg. Het was me eindelijk gelukt. Nu moest ik Sem nog hier zien te krijgen. - Meet me at the penthouse. It's urgent. - stuurde ik naar Sem en pakte mijn spullen bij elkaar. Alles wat ik nodig had in een tas gemieterd. Ik liep naar beneden en keek naar Melinda en Jonesy. 'Ik ben de deur uit. Ik zie jullie vanavond.' zei ik tegen ze zonder ze te vertellen waar ik heen ging. Ik zou een connectie maken tussen Sem en The other side. Dan kon hij zijn pack daar weer zien en dan kon hij mij op zijn minst voor heel eventjes vergeven. Ik reed met volle vaart naar het penthouse waar ik een pentagram van een speciaal soort as maak en alles klaar zet. Een bakje aarde, een kommetje water en brandende kaarsen.

Jonesy
'Dat betekend niet dat ik sterk genoeg ben Mel. Je zegt het zelf. Hij ziet me van mijlenver aankomen.'zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Sem komt niet terug. Om geen enkele reden. Hij weet nu dat Cara het is geweest en zij was de enige link tot hem die we hadden.' Verward keek ik op als ik Cara met een blij gezicht langs zag lopen. Melden dat ze wegging. 'What just happened?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/24/2019 10:39 PM

Melinda
Ik keek Cara fronsend na en keek vervolgens naar Jonesy 'ik heb geen idee maar iets zegt mij dat Cara iets doms van plan is.. laten we een bezoekje aan Sem brengen.. dat hij nu boos op de wereld is betekend niet dat wij ons geen zorgen mogen maken om zijn ass.' Ik deed mijn jas aan het zou niet lang duren voordat vader terug was we moesten ons voorbereiden op Sem en Cara die iets doms zouden doen waardoor we allemaal in de problemen kwamen. Ik nam Jonesy's hand vast 'je zegt dat Cara ons nodig heeft maar Sem ook.' 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/24/2019 10:50 PM

Cara
Als ik nog niets van hem hoor zuchtte ik. 'Koppige hond.' murmelde ik en schreef een briefje. - Ik heb een spell geleerd. Ik kan je je pack weer laten terugzien. Moet je wel reageren!!! -  schreef ik erop en liet met mijn magie het briefje verdwijnen en bij Sem voor zijn neus verschijnen. Dan kon hij het niet negeren. Ik beet op mijn lip en ging op de bank zitten. Wachtend tot Sem zou komen. Hij moest wel komen. Hij moest me deze kans geven om het goed te maken.

Jonesy
Ik knikte zuchtend en deed mijn jas ook aan. 'Oké, laten we gaan.' zei ik en liep met haar de deur uit naar mijn Volvo. 'Weet jij waar zijn appartement is?' vroeg ik haar. Ik was er niet geweest aangezien ik meer met Cara bezig was. Ik wist dat Sem zich zo lang wel kon redden. Cara was een wrak. Sem misschien ook wel, maar hij had op zijn minst de rust om niet in de familie mansion te wonen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/25/2019 10:24 PM

Sem
Ik zag het briefje en keek er na ik las het maar maakte er een prop van. Ik wilde niks weten van wat ze te bieden had om het goed te maken en maakte mijn volgende joint. 

Melinda
´ Ik kwam hem tegen de in de stad waarschijnlijk de dichtbijzijnde motel.´ We reden in zijn volvo naar de stad en kwamen aan bijn Duncan Motel.´Dit lijkt me de plek voor Sem omdat hij hier voor het eerst stiekem seks had met Jack zijn ex´ Ik wist dat nog omdat hij en Cara er ruzie om kregen een tijdje terug. Ze hadden altijd ruzie wanneer de 1 een nieuw vriendje had of de ander een  nieuw vriendinnetje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/25/2019 10:31 PM

Cara
Ik bewoog mijn voet ongeduldig op en neer. 'Verdomme Sem.' zei ik gefrustreerd. Ik belde hem nog eens en sprak een voicemail in. 'Ben je helemaal gek? Je hebt hier een kans om je pack nog eens terug te zien. Niet zomaar gewoon op een foto of iets in elkaar gestoken. Ik kan je brengen naar The Other Side. Laat me dit verdomme voor je doen en kon hierheen.' zei ik en hing weer op. Hopende dat hij die wel nog af zou luisteren. 

Jonesy
Ik reed met de Volvo naar de stad waar we het hotel tegen kwamen. Ik parkeerde de auto en liep naar binnen. Bij de receptie keek ik de man aan. 'Welke kamer heeft meneer Lincoln?' vroeg ik hem. 'Er is hier geen meneer Lincoln.' Ik zuchtte. 'En op de naam Hampshire?' vroeg ik. 'Kamer 338.'zei hij. Ik liep meteen naar de kamer toe.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/25/2019 10:40 PM

Sem

Ik stak mijn joint aan en horde mijn deur bijna opvliegen als ik zie dat het Jonesy en Melinda zijn schiet ik overeind.´Wat doen jullie hier?' Vroeg ik verveelt 'Cara haar daden goed praten soms?' Terwijl het nog steeds niet door me heen drong dat ze een deel van mij had laten elimineren door mijn vader. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum