ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 11:24 PM

Cara
'Onzin, je houdt van haar.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Ik keek naar mijn pols. Shit, het bloed. 'Ik red me prima. Niemand die weet wat ik aan het doen ben. Doe het dan voor jezelf. Zodat je wat rust hebt over het feit dat ze er niet meer is.' zei ik tegen hem en keek hem in zijn ogen aan. God, wat hield ik van hem.

Kathy
'Fuck Jonesy. Hij gunt je geen tijd dus dan moet je het ergens anders zoeken.' zei ik en danste met haar. Ik merkte al snel dat er een paar jongens wat dichter in onze buurt waren komen dansen. Ik begon wat uitdagender te draaien met mijn heupen en haalde mijn wenkbrauwen op naar Melinda. 'Je valt in de smaak.' zei ik haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 07:07 AM

Sem

Als ze niet ophoud duw ik haar aan haar rechterpols tegen de muur." Snap je het niet Cara?" zei ik grommend tegen haar "ik wil ze vergeten.. Ik kan je zelfa weer neuken ik kan de oude sem worden als jij dat wild... But please... Stop making me think about them again." Ik liet haar los en keek haar aan... Ik wilde niks meer horen over mijn wolfzijnde. 

Melinda
Als ze dat zegt klopt het wel ik was te dronken om uberhaupt aan hem te denken want dat was wat ik al een tijdje deed.. En er kwam niks goeds uit." Two times and you can ride in my Mercedes i hold you downn you one in a million girl!" Kwam er luid uit de boxen "Mel en Kath" ik keek op en zag Ben met een jongen die op Ginie leek." Heyy!" Zei ik dronken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 06:49 PM

Cara
Ik keek hem in zijn ogen en beet mijn kaken op elkaar. 'Denk je serieus dat ik jou nog eens misbruik laat maken van mijn gevoelens voor jou?' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Laat ook maar. Ik vermaak me zelf wel met haar.' zei ik. Doelend op Ginie. Ik verliet de kamer naar mijn eigen en plofte daar op het bed. Hij wist mijn gevoelens tegenover hem en alsnog zou hij zo een opmerking maken. Eikel.


Kathy
Ik keek op als ik Ben zag en grijnsde. 'Heyy, dans mee!' riep ik en begon hem een beetje te forceren om te dansen. Ik nam ondertussen slokjes van mijn wodka red bull en genoot van de muziek. Misschien moest Melinda wel iets met Ben doen. Daar zou Jonesy zeker jaloers van worden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 08:03 PM

Sem
"Cara dat is niet wat ik bedoelde!" Riep ik haar na ik horde mijn telefoon af gaan en kreeg een snap van Kathy binnen. Als ik mijn zus dronken zie met 1 of andere vreemde jongen all over her... Loop ik rechstreeks naar de gang ik trok mijn jas aan en nam mijn scooter "wat denkt ze wel niet?" Ik moest Jonesy voor zijn aangezien hij een bad temper had voor dit soort dingen. 

Kenzo Rivera (Ginie's older brother)
Ik bekeek het meisje helemaal dronken maar verschrikkelijk aantrekkelijk." Kathy ze is dronken maak nou geen misbruik van haar" zei Ben tegen het vriendinnetje "ze maakt geen misbruik van me we just having funnnnn!" Ze danste nu wat dichter naar mij toe terwijl ze het niet door had "nou Ben your friend is hot en ja ze heeft fun!" Ik legde mijn handen op haar heupen terwijl ze glimlachte "Fun!" Zei ze dronken "geniet gewoon van de avond." Ik kon niet geloven dat Ginie naar montreal was gegaan en die dark wolf niet had afgemaakt.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 08:10 PM

Kathy
Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. 'Ze vermaakt zich gewoon.' zei ik tegen Ben wat Melinda naderhand bevestigde. Misschien had ze Ben niet nodig. Ze ging al lekker op zijn vriend. 'Relax, leef een beetje.' zei ik tegen hem en begon tegen hem aan te dansen.

Cara
Ik las door oude boeken van andere heksen families en begon me steeds meer af te vragen waar ik nu eigenlijk vandaan kwam. Zou ik echt gedumpt zijn door mijn familie of was dat maar een domme leugen die vader me vertelde zodat ik niet verder zou gaan zoeken. Er moest meer magie in mij zitten dan dat er nu uit kwam.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 08:21 PM

Sem
Ik kwam de club binnen en zag algauw Melinda. Ik duwde mensen zowat aan de kant en trok Mel weg bij die weirdo die tegen haar aan stond te dansen." Melinda what in the hell are you thinking!" Zei ik tegen haar terwijl ze grinnikte en ik algauw zag dat ze niet haar zelf was." Hey Mate!" De vreemde zette zijn hand op mijn schouder die ik weg sloeg "keep your hands of my sister." Ik keek Ben en Kathy kort aan "jullie zijn echt slechte vrienden." Ik verliet de club met een dronken melinda "stopppp Semmm!" Ik zette haar in de auto en reed ons naar huis. Waar ik tegenstribbelende Melinda bracht naar haar kamer en haar neerlegde in bed. Omdat ze dronken was kon ik er niet attenderen ze was nou überhaupt mens ik keek op mijn telefoon en wist niet of Jonesy thuis was.. Dus belde ik Cara "hey met mij kan je naar Mel's kamer komen she drunk and i can't trust Gaia en Jonesy hij mag dit niet weten." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 08:28 PM

Cara
Ik zag allemaal verschillende soorten magie in de boeken. Het inspireerde me om mijn tripjes naar The Other Side wat langer te kunnen maken. Als ik werd gestoord door mijn telefoon nam ik zuchtend op. Als ik Sem zijn stem hoor en het over Mel gaat beet ik op mijn lip. Zonder iets te zeggen hing ik op en liep ik naar haar kamer. Ik keek op als ik een dronken en spartelende Melinda zie. Ik schudde mijn hoofd. 'Super bezig Mel, ben je nu trots op jezelf.'zei ik en nam een bak erbij voor als ze moest overgeven. Ik ging naast haar op bed zitten en streelde door haar haar. 'Je kunt gaan. Ik help haar wel. Jij hebt toch altijd een hekel aan haar gehad.'zei ik tegen hem en keek naar Mel die wat lag te giechelen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 08:33 PM

Sem

"Dat is niet waar ze is mijn zus alleen we hebben niet veel gemeen." Zei ik tegen haar "i stay" ik deed de deur dicht "ik denk dat Jonesy trotser op ons zal zijn als we meer naar haar omkijken." Als ze overgeeft hou ik mijn neus op "that's gross" ik ging naast haar zitten en klopte zachtjes op haar rug." Dit is ook voor het eerst dat ik haar dronken zie dankzij jou ex vriendin Kath.. Bad influence." Ik vond dat Jonesy dit niet hoefde te weten ten eerste hij gaat uit zijn dak als hij hord dat een jongen tegen haar aan stond te dansen.. En ten 2e het lag aan Melinda of ze het wilde vertellen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 08:38 PM

Cara
Ik rolde mijn ogen. Nu wou hij opeens de bezorgde broer gaan spelen. Ik hield het haar van Mel bij elkaar en streelde over haar rug. 'Uhm.. je bedoeld jou ex scharrel?' zei ik en keek hoofdschuddend naar Sem. 'Draai je op zijn minst dan even om. Dan kan ik haar omkleden in wat makkelijkers dan deze strakke jurk.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Uit haar kast haalde ik wat van haar slaapkleren en liep terug. Als ze eindelijk was gestopt met kotsen en Sem was omgedraaid hielp ik haar uit haar jurk. Het ging niet al te makkelijk, maar uiteindelijk lukte het me. Ik deed haar haar pyjama aan en keek naar Sem. Zijn aanwezigheid irriteerde me. Als hij in de buurt was stond mijn huid in brand van verlangen en ik kon hem gewoon niet hebben. 'Ze is aangekleed.'zei ik en liep met de kotsemmer naar Melinda haar badkamer om hem om te spoelen en vervolgens weer terug naar haar te brengen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 08:41 PM

Sem
Als ik Cara zo zie als een goeie zus laat het me zwak glimlachen. In de tijd dat we geen contact hadden.. Was ze iets volwassener geworden.. En ik zelf had een hoop van Ginie en de pact geleerd. Family comes first. Ik zakte bij Melinda neer die langzaam in slaap viel "Jonesy" mopperde ze zacht terwijl ik de deken goed over haar heen deed." Enig idee waar onze grote broer is?" Vroeg ik Cara toen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum