ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/11/2019 11:07 PM

Cara
Als ze me in mijn gezicht slaat bracht ik mijn hand naar mijn wang en voelde de woede opborrelen. Ik trok haar hard aan haar haar tot ze op de grond lag en sloeg haar net zo hard in haar gezicht als ik kon. Net wanneer ik haar nog een klap wou verkopen trok Jonesy mij van Melinda af.

Jonesy
Zodra de catfight ontstond rolde ik met mijn ogen. Waarom kon het nooit goed gaan in dit huis? Ik trok Cara van Mel af. 'Kappen nu! Allebei!' riep ik boos en hielp Melinda overeind. 'Wat denken jullie wel niet? Wij zijn de enige die nog over zijn en dan gaan jullie elkaar hier als 2 gestoorde viswijven staan meppen? Als jullie denken dat dat wat oplost...'zei ik en keek vervolgens naar John. 'We vinden hem wel.' zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/11/2019 11:17 PM

Melinda

Ik veegde een beetje bloed van mijn mondhoek "the next time you hit me i make you say sorry witch." Ik keek naar John die geen idee had wat er aan de hand was en liep geirriteerd naar mijn kamer.. Sinds Sem weg was konden ik en Cara niet door 1 deur Jonesy die helaas als enige jongen achterbleef moest het hier balanceren tussen mij en Cara. Ik blaimde Cara dat Sem vertrokken was en zij blaimde mij dat hij dood was gegaan en niet meer als de oude was terug gekomen.


John
Ik keek de 2 vechtende meiden aan en schudde toen mijn hoofd." The pact is dying and or Alfa isn't here where in the hell is he?!" Zei ik tegen Jonesy "waarom is hij uberhaupt weg?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/11/2019 11:28 PM

Cara
'Ugh, shut up bitch.' riep ik haar achterna en keek naar de kapotte fles drank die op de grond lag. 'Wat moet ik nu drinken?' zuchtte ik en begon alles op te rapen.

Jonesy
Als John dat vraagt wist ik niet goed wat te zeggen. 'Hij trok het even niet meer. Er is veel gebeurd.' zei ik tegen hem en als Cara ertussen door komt keek ik haar streng aan. 'Niks, want jij gaat nuchter worden en een locator spell doen.' zei ik tegen haar. 'Dat heb ik al geprobeerd.' zei ze. 'Try harder. Als je iemand van de dood kunt terug halen, dan kun je al zeker iemand vinden.'zei ik en keek naar John. 'Hebben jullie zelf nog een witch? Anders kunnen jullie hier komen. Cara heeft vast middeltjes om de ziekte en pijn te verminderen.' zei ik. 'Mag ik dat zelf nog even bepalen?' vroeg Cara. 'Nee.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/12/2019 07:30 AM

John

"We hebben alleen Jack maar die heeft op het moment andere problemen." Zei ik terwijl ik knikte "Sem heeft 3 andere geturned maar we zijn niet bepaald een hechte pack.. We are just keeping Sem alive." Zei ik tegen ze "ik can trace them all and send them to you."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/12/2019 06:23 PM

Jonesy
'Prima, breng ze hier heen. Zorg wel dat het duidelijk is dat ze zich moeten gedragen. Ze zijn op ons terrein.' zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Cara. 'Prima, ik help ze wel. Ik garandeer alleen niet dat ik Sem vind. Er zijn genoeg manieren om verstopt te blijven voor iemand die niet gevonden wilt worden.' zei ze en liep vervolgens naar de woonkamer.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/12/2019 06:49 PM

Sem

"Can i finally put my teeth in your throat?" Zei ik tegen mijn eerste slachtoffer i turned into a hybride. Ik liep met een glas wodka door de bar terwijl iedereen onder compulsion was "you already started withour me?" Horde ik Rebecca zeggen ik keek op naar de prachtige blondine waar ik mee door New orleans raasde de godin die al mijn pijn in 1 keer weg had gezogen." Hey beautiful" ik liep op haar af en drukte mijn lippen tegen de haren terwijl ze grijnsde." Je ziet er goed uit Sem mijn bloed heeft aardig geholpen" ik grijnsde breed "zonder jou was ik allang 1 of andere sloeber geweest in een bar..  Denkend hoe mijn leven zal eindigen." Ik nam diep adem en draaide me toen om naar mijn slachtoffer die geen woord zei "let's eat them al darling." 

Melinda
6 doodzieke weerwolven zaten in ons huis smachtend naar Cara's middeltjes die de pijn zou verminderen.  Sem was nogsteeds spoorloos het leek net of hij net dood was gegaan en een nieuwe gedaante had aangenomen. Cara's locator spells werkte ook niet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/12/2019 07:11 PM

Cara
Ik mixte wat addertong met engelwortel bladeren en stampte dit fijn. Vervolgens vulde ik hier capsules mee en zuchtte. Al deze kruidenmedicijnen zoog mijn magie als een baby die energie wegnam bij haar moeder. Ik sprak de spreuk uit over de capsules wat zorgde voor de healing en liep naar beneden waar ik iedereen een capsule met wat water zag. 'Heb je hem al kunnen traceren?' vroeg John. Zuchtend schudde ik mijn hoofd. 'Maar ik heb een ander idee.' zei ik

Jonesy
Ik verzorgde iedereen alsof het mijn eigen familie was. Hell, Sem deed het niet. Ik keek op als Cara komt met de capsules en glimlachte zwakjes. Vervolgens liep ik naar Melinda. 'Trek je het nog?' vroeg ik haar. Ik had ze hierheen gehaald zonder overleg dus het zou me niet verbazen als het Mel te veel werd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/12/2019 07:19 PM

Melinda
Als Jonesy vraagt of ik het nog trek knik ik "Sem heeft ook voor ons gezorgd dus waarom zouden wij niet voor zijn pact zorgen." Zei ik zwak glimlachend terwijl ik naar Cara keek wetende dat we nogsteeds ruzie hadden maar ze toch wel der best deed om Sem zijn pact te helpen "het is net of Sem van de aardbodem is verdwenen.. Net alsof hii nooit heeft bestaan." Zei ik zacht.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/13/2019 11:53 AM

Jonesy
Ik glimlachte als ze dat zo zegt en drukte een kus tegen haar voorhoofd. 'We vinden hem wel. Cara vindt wel haar manier.'zei ik en keek op als ze zich bij ons sloot. 'Ik heb een ander idee. Tot nu toe heb ik een locator spell uitgevoerd op hem, zijn wezenlijke leven, zijn ziel. Misschien moeten we verder kijken en echt zijn lichaam zoeken.' zei ze. 'Je bedoelt dat hij dood is?' vroeg ik.

Cara
Ik schudde mijn hoofd. 'Bij jou moet ik een andere spell gebruiken dan op een wolf Jones. Als je begrijpt wat ik bedoel.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ik ga me klaarmaken, maar als ik hem vind beloof me dan een ding.' zei ik nog. 'Jullie gaan hem halen. Ik kan het niet aanzien hoe hij zichzelf verwaarloosd of met een of andere slettebak ligt te neuken.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/13/2019 12:02 PM

Melinda
Als ze dat zegt doet het me denken "we can't help him." Ik keek Jonesy aan hij was de gene die dat gezegd had.. De enige die hem kon helpen was Cara." especially when he is love sick" zei ik alleen terwijl ik me omdraaide en naar de keuken liep. Sem en liefdesverdriet was sowieso al geen goeie combinatie.. Hij werd een regelrechte tiran.. Ik denk nog erger dan Jonesy. 

Sem
Ik veegde mijn mond netjes af terwijl ik aan mijn tequila begon." Hoe zit het met je familie?" Rebecca ging zitten aan de bar na alle lijken weg gegooid te hebben "i don't have a family i was adopted by one but ran away.." Zei ik terwijl ik wat schijfjes sneed. Ze gibg wat rechter zitten "hmm.. Is that why your lastname ends with Lincoln?" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum