ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/14/2019 10:46 PM

Cara
'For fucks sake Sem!!! Grow the fuck up!!'riep ik hem achterna en liep naar Jonesy. Ik trok de dagger eruit en zakte langs de muur naar beneden. 'Does it ever end?' vroeg ik mezelf en wachtte tot Jonesy wakker zou worden. De dag dat ik die jongen gedaggerd heb wordt de beste van mijn leven. Zelfs als ik ervoor moet sterven.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/14/2019 10:54 PM

Melinda
Ik zat binnen in de woonkamer en kwam op een gegeven moment overeind. Ik liep naar de kelder waar vader gedaggered was.. Ik zat te twijfelen om vader terug te halen.. Wetende dat Jonesy me voor zijn hele leven zou haten. 

Sem
"Do it." Zei ik terwijl ik achter Melinda stond "make your boyfriend and all your siblings miserabel again." Ze keek me aan "Sem wat doe jij hier?" Vroeg ze toen. Ik grijnsde vals "Jonesy komt voorlopig niet terug.. Je zal vader denk ik wel nodig hebben Mel.." Ik keek naar haar "the dogs are loose." Zei ik verwijzend dat we alle 3 nu onze humanity's uit hadden staan zodra ik die dagger uit mijn vader haalde Melinda zal weer zijn bitch worden.. En nooit meer iets te maken willen hebben met Jonesy."Sem stop" ik duwde haar aan de kant en trok de sagger er uit.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/14/2019 11:19 PM

Jonesy
Ik werd wakker en keek om me heen. Ik zag alleen nog Cara. 'Nu ben ik er klaar mee. Die jongen gaat eraan.' siste ik zag Cara glimlachen. 'Please laat mij het doen zodra je hem te pakken hebt. Hij heeft mijn leven verpest.' zei ze. 'Prima, you can kick him when he is down.' zei ik en liep met haar naar buiten. Ik nam de Porsche van Cara en reed met haar richting de mansion.

Cara
Nu ik Jonesy aan mijn kant had staan was onze kans groter om Sem te pakken. Het moest lukken. Eenmaal bij de mansion liep ik binnen. 'Semmie! Je hebt bezoek.'zei ik terwijl ik in de hal een salontafel brak en de houten poot vastnam. Dit keer zou ik hem krijgen. Niet met vaders speciale daggers, maar met een normale staak die hem niet alleen tijdelijk zou uitschakelen. 'Come out, come out wherever you are!!' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/14/2019 11:38 PM

Sem

Ik keek naar de mansion en zag Jonesy en Cara naar binnen lopen." Veel succes" ik draaide me om en stapte op Sally waarna ik wegreed.

Ron
Ik horde mijn kinderen verbitterd en kwam mijn kantoor uitgelopen." Opzoek naar jullie broer kinders?" Vroeg ik terwijl ik de woonkamer kwam binnen gestapt." Hij is net de deur uit.." Ik keek ze met rode ogen aan "its time for punishment." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/14/2019 11:58 PM

Cara
'Oh hell no.' zei ik en rende op mijn vampiersnelheid naar mijn Porsche. Ik liet Jonesy achter bij pa en reed achter Sem aan op de snelweg. Ik maakte vaart en probeerde hem bij te benen. Als ik naast zijn motor reed op de linkerbaan reed ik hem aan waardoor hij van de wegraakte en de berm in gleed op de zijkant van zijn motor.Ik zette mijn auto stil op de vluchtstrook en keek hoe hij onder het bloed in de greppel lag.'Geen twijfel meer. Je gaat eraan.'

Jonesy
Ik keek geschokt op als ik vader zie en keek Cara na als ze de benen neemt. 'Je was knapper met de dagger.'zei ik tegen hem en beet mijn kaken samen. 'Waar is Melinda?' Sem kon wel denken dat mijn humanity uitstond, maar daar was wel wat meer voor nodig dan een miezerige dagger.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/15/2019 12:06 AM

Ron
Als Jonesy dat zegt lik ik het laatste beetje bloed van mijn mondhoek weg." I fed on her" Zei ik terwijl ik mijn zoon recht in de ogen aankeek "dacht je echt dat ik Melinda heel zou laten.. Na wat ze heeft bekokstoofd met Sem"  grinnikte ik "she is death now." 

Sem
Als ik in een grepel beland kijk ik naar Cara haar diepe rode ogen fel in de mijne." Do it" zei ik toen tegen haar ik ging in het gras liggen geen zin om nog langer op haar in te gaan. Mijn humanity stond de hele tijd al aan. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/15/2019 12:18 AM

Cara
Ik keek in zijn ogen als hij zegt dat ik het moet doen. Ik ramde mijn hand door zijn borstkas en nam zijn hart vast. Mijn ogen bleven in de zijne gehaakt. Ik kon het niet. 'Fuck!' riep ik en voelde tranen in mijn ogen komen. Ik rukte mijn arm terug eruit zonder zijn hart en draaide me om. 'Ik haat je.' zei ik met betraande ogen en beet op mijn lip om mijn tranen tegen te houden. Ik stapte terug in de auto en sloeg hard tegen het stuur aan.

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Je liegt. Je zou je kinderen zoiets nooit aan doen.' zei ik tegen hem. Hij strafte ons op de meest heftige manieren, maar hij had het niet in zich om zijn kinderen te vermoorden. 'You're a manipulative liar. You've always been.' Melinda kon niet dood zijn. Het kon gewoon niet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/15/2019 08:59 AM

Sem
Als ze het niet doet glimlach ik zwak. Ik kwam overeind en liep af op haar auto ik rukte de deur open." Now is my turn" ik dauwde mijn hand in haar borstkast en trok haar hart er uit " i will see you on the otherside my love." Ik voelde de pijn door mijn hart gaan zo wist ik dat ik een beta verloor. Ik tilde Cara's lichaam uit de auto en moest haar zo snel mogelijk in Arkansa krijgen.. De plek where she was born. 

Ron
Ik grinnikte "natuurlijk dood ik mijn eigen kinderen niet.." Ik liep grijnzend naar de kamer waar ze me gedaggered hadden "your sister is born again." Ik had er geturned in een duivel "kijken of ze nu nog van je houd." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/15/2019 02:12 PM

Jonesy
Ik fronste en liep achter hem aan. Als ik daar Melinda zie liggen knielde ik naast haar neer en legde haar hoofd op mijn schoot. 'Waarom doe je dit? Je hebt ze binnen gehaald voor mij en nu neem je ze weer een voor een van me af? Wat voor een zieke geest ben jij!' riep ik woedend en streelde door Melinda haar haar tot ze wakker werd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/16/2019 08:50 AM

Ron

"Ik heb ze binnen gehaald om ze voor zichzelf te beschermen Jonesy." Ik dacht aan Scott en Emilia die ik was verloren." Mensen zoals je broer en zussen zijn geboren om vervolgens dood te gaan Jonesy.. Bijvoorbeeld je zus Cara she is capable of killing a entire cofin en Sem als hij zijn humanity uit heeft.. Word het een tiran die een heel leger aan wolven kan maken.. En Melinda had vroeger kanker stage 10 achter gelaten door haar ouders om dood te gaan." Ik keek naar haar en vervolgens naar Jonesy "ze is de enige die ik heb geadopteerd omdat ik een zwak hart momentje had." Ik dacht aan de tijd dat ik een doktor was toen ik Jonesy een betere versie van ons ras wilde laten zien.. Ik wilde beter zijn dan mijn voorgangers.. Dan mijn vader die een kind met mijn moeder had gebaard en vervolgens trouwde met een ander." People like us zijn meestal de gene die niemand wilt.. We worden sneller hard en koud van binnen en liefdadigheid word een vijand voor ons." 

Melinda
Ik werd langzaam wakker en keek in Jonesy zijn ogen. Ik voelde me niet raar maar gewoon duizelig ik horde wat vader zei." Dat is niet waar" zei ik toen ik krabbelde langzaam overeind "Cara, Sem en Jonesy zijn anders.. Ookal kunnen ze hun humanity verliezen.. Er zal altijd een switch zijn.. Bijvoorbeeld Jonesy is mijn switch als ik me treurig of boos voel is het enige wat me kan genezen is de liefde van andere." Zei ik "you told us that we are everything for you." Zei ik "then why are you punishing us?" 

Sem
" You found her." Zei Alexi Roswell "ofcourse i did.. Hoe kunnen julkie haar terug halen?" Ik keek Cara's halfzus aan en had haar familie na jaren gevonden.. Ik wilde dat Cara gelukkig werd en een nieuwe start kan maken." En zal ze me vergeten als ze herboren is?" Vroeg ik Alexi knikte" we have a strong cofin we zijn specialized in het terug brengen van mensen.. Cara hord hier thuis je vader had haar nooit mogen afnemen." Ik keek naar Cara en legde mijn hand op haar wang .. Het is beter zo. Dit was haar echte familie maybe when we meet again we can start over.. Fall in love again but not knowing we used to grow up together. 

Reply Edited on 04/16/2019 08:54 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  63  |  64  |  65  |  66  |  67  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum