ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/17/2019 12:14 AM

Jonesy
Ik grijnsde en legde haar met haar rug over de keukentafel. Ik deed mijn hemd uit en stond alleen nog met een overal waarvan de armen waren vastgeknoopt om mijn middel. Ik liet met mijn lippen vanaf haar enkel naar haar dij een spoor van kusjes achter en begon haar vervolgens te teasen bij haar vriendin. Net langs de plekjes waar ik wist dat ze mijn tong en lippen wou hebben.

Cara
Ik bekeek hem grondig. 'Met alleen goede looks kom je er niet. Je hebt een betere pitch nodig.' zei ik tegen hem en knipoogde waarna ik in mijn Bentley stapte en wegreed richting huis. Ik zat nu al 4 maanden in deze wereld en kon zeggen dat ik het gemaakt had. Ik wist meteen wanneer iemand over zoiets loog. Die jongen had geen Agency. Al had ik hem graag onder andere omstandigheden mijn nummer gegeven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/17/2019 12:22 AM

Sem
"What.. Wait" maar voor ik het wist ree ze weg in haar dure bentley. Ik nam diep adem en keek naar Sally "temminste heb ik jou." Ik stapte op mijn motor en ging maar terug naar huis. Hoppelijk trof ik Melinda en Jonesy niet aan.. Die 2 hadden volledig schijt aan waar ze seks hebben in het huis. Sinds dat Melinda een duivel was geworden.. Was ze precies als Jonesy carefree en allday bezig met seks. Ik kwam aan op de parking lot van de mansion 

Melinda

Als hij me teast bijt ik op mijn onderlip "babe stop teasing me." Zei ik me met een pruillipje. Terwijl ik door zijn haar ging en in zijn mooie ogen keek. Ik horde Sem thuis komen en hoopte niwt dat hij de keuken in zou lopen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/17/2019 12:51 AM

Jonesy
Ik grijnsde als ze het plagen niet meer aan kon. 'Beg me to stop.' zei ik met een grijns en drukte een zuigzoentje in haar dij. Ik hoorde Sem thuis komen maar liet dat absoluut de pret niet bederven. Die jongen kon me door de grond zakken. Voor wat hij Cara had aangedaan en waar hij deze familie door had gesleept zou ik hem nooit vergeven.

Cara
De jongen bleef door mijn hoofd spoken. Als ik thuis kwam gooide ik de sleutels op het dressior in de entrance hall en keek op als mijn broer vanuit de woonkamer kwam. 'Weer terug?' vroeg hij. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn wang als begroeting. 'Het was maar een portfolio shoot.'zei ik tegen hem. 'Nog iets gemist? Hoe is het met Olivia?' vroeg ik. Olivia was onze nicht die een vloek had die door haar lichaam reisde als een ziekte. 'Het is weer verspreid. We hebben je echt even nodig.'zei ik. Ik knikte en liep alvast naar boven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/17/2019 01:00 AM

Sem
Als ik hoor wat Jonesy tegen Melinda zegt vanuit de keuken cringe ik. Ik liep naar boven richting mijn kamer en liep langs die van Cara. Niemand kwam daar binnen totdat ze terug was.. Maar ze zou niet meer terug komen ze had een happy familie om al haar aandacht aan te geven. Ik keek op mijn instagram en scrolde wat door haar instagram "i wish you where here." 

Melinda
"I beg youu to eat me" zei ik overgeil tegen hem ik nam zijn kin vast en lijden hem naar mijn vriendin. Als ik nat genoeg was zou hij me alle kanten laten zien van de keuken. Uit elkaar trekken was hij namelijk goed in.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/17/2019 01:11 AM

Jonesy
Ik grijnsde en liet mijn tong doen waar die het beste in was. Ik streelde ondertussen over haar borsten en kneep er wat in. Ze smaakte heerlijk zoals altijd. Ik wou haar alleen maar meer en meer. Er zou echt nooit een tijd komen dat ik genoeg van haar had.

Cara
Ik kwam in de kamer van Olivia waar ik haar op bed zag liggen. Tot nu toe heb ik de vloek kunnen beperken tot alleen haar hand. Ik streelde door haar haar. 'Het gaat weer even veel energie vergen van ons beiden oké? Maar je gaat je beter voelen zoals altijd.' zei ik geruststellend en nam haar hand vast. Ik sprak de spell uit en sloot mijn ogen. Ik merkte dat de energie levels wat minder werden. Als ik klaar was merkte ik dat ze zich iets beter voelde. 'Thanks Car.' zei ze. Ik grijnsde. 'Altijd toch.' Ik haalde diep adem en dacht weer aan die jongen. Ik kon mijn vinger niet plaatsen erop dat hij me bekend voor kwam.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/17/2019 01:16 AM

Sem
Als ik hoor dat het oorlogsgebied veilig was gesteld kom ik eindelijk naar beneden. Waar ik Melinda aantref in haar pyjama en Jonesy in de keuken." Heb je al dat ene geregeld wat ik je vroeg?" Vroeg ik Melinda.

Melinda
Als ik Sem hoor kijk ik op "ook leuk om jou weer te zien Sem." Ik kwam overeind en pakte het ene wat hij vroeg.. Het was een dagger gemaakt om iemand dood te maken.. Zelfs een inmortal one "beloof me dat je het alleen gebruikt.. Voor hem " zei ik met een knik. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/17/2019 01:21 AM

Jonesy
Ik was bezig met het maken van iets kleins te eten als ik in de woonkamer Sem en Melinda hoorde. Ik liep ernaartoe en zag de dagger. 'Help je hem nou serieus? Heb je Cara al niet genoeg aangedaan?' vroeg ik hem pissig en keek hem met rode ogen aan van woede. 'Ze heeft zichzelf afgemaakt door jou? Dat jij nog met jezelf kan leven.' siste ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/17/2019 01:26 AM

Sem
"Shut up Jonesy like you know shit about me and her." Ik bedankt e Melinda met een knik "Bedankt" en liep vervolgens naar mijn kamer. 

Melinda
"Guys.." Maar vpor ik het wist was Sem er ookal snel klaar mee. Ik nam diep adem en zuchtte.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/17/2019 11:36 AM

Jonesy
Ik wou eigenlijk achter hem aan gaan en hem een klap verkopen maar ik hield me in. Ik haalde even diep adem en wendde mij vervolgens tot Melinda. 'Waarom help je hem?' vroeg ik haar en beet mijn kaken op elkaar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/17/2019 02:06 PM

Melinda
Ik nam diep adem "zijn humanity staat niet meer uit.. Ik weet niet waar hij mee bezig is maar het zal wel goed zitten" ik nam een ben en jerry uit de vries kist. En keek Jonesy aan "je hebt me beloofd dat je er niet al te veel mee zal bemoeien." Zei ik tegen hem volgens Sem was Cara in orde maar al wist ik dat hij niet de gene is om keuzes voor Cara te maken.


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  65  |  66  |  67  |  68  |  69  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum