ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  66  |  67  |  68  |  69  |  70  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/17/2019 05:16 PM

Jonesy
'Na alles wat hij gedaan heeft en jij vertrouwd hem. Het is toevallig wel mijn zusje wat weg is. Wie weet wat hij met haar gedaan heeft.' zei ik en zuchtte. 'Ik ga naar bed. Ik heb morgen nog genoeg te doen.' zei ik maar om me er verder niet meer mee bezig te houden. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/17/2019 07:39 PM

Melinda
Als hij dat zegt zucht ik zacht.. Bedankt Sem en Cara. Ik liep even naar mijn eigen kamer waar ik al 2 maanden niet in was geweest. Al die tijd had ik bij Jonesy geslapen en geneukt om expleciet te zijn. Onze familie was niet meer zoals vroeger.. Vroeger gingen we met de familie op vakantie vlogen Cara en Sem elkaar in de haren.. Vroeger was alles beter. 

Sem
De volgende dag zat ik in de keuken Jonesy kwam binnenvallen. Maar zoals altijd negeerde we elkaar. De relatie met mijn broer was erg slecht vanwege Cara.. Melinda zat er niet mee en dat kon ik zien vooral hoe ze een duivel nu is.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/17/2019 08:41 PM

Cara
Ik had me aangekleed en trok mijn hakken aan voor ik de deur uit ging. Ik zou gaan lunchen met een goede vriend van me. Vanavond was er een groot feest in de stad waar alleen de belangrijke mensen binnen kwamen. Er zou een zwembad zijn, alcohol, drugs. Ik hield wel van een feestje. Bij die dingen waren er binnen ook geen paparazzi's dus ik kon doen wat ik wou.

Jonesy
Ik werd wakker en merkte dat ik alleen in bed lag. Ik had ook erg onrustig geslapen viel me op. Ik liep naar beneden naar de keuken om wat te gaan eten en rolde mijn ogen als Sem in de keuken stond. Ik negeerde hem en smeerde wat brood om te eten en om mee te nemen naar de garage. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/17/2019 10:56 PM

Sem
Ik keek hoe Jonesy een broodje smeerde. En kwam toen overeind "hoe is het werken in een garage?" Vrieg ik terwijl Mel al naar werk was gegaan. En het tijd werd dat ik met mijn broer moest praten kver Cara.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/17/2019 11:10 PM

Jonesy
Ik haalde diep adem als hij begon met praten. 'Prima.' zei ik en smeerde gewoon mijn brood verder. 'Op zoek naar een nieuwe bezigheid?' vroeg ik. Hij had er zeker genoeg van om Cara te kwellen. Ik kon hem in mijn buurt gewoon niet hendelen. Ook het feit dat Melinda meer wist dan ik kon ik niet verdragen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/18/2019 08:33 AM

Sem
Ik stak een sigaret op en schudde mijn hoofd "she is in Arkansa." Ik verliet de keuken en hoopte dat hij hiermee genoeg wist. Al leek het me sterk dat Cara uberhaupt intresse in hen ging tonen als hij haar eenmaal vond. She don't know none of us. Ik keek op mijn telefoon en zag dat ze op 1 of andere randebielen feest was.. Eentje voor rijke mensen. Ik had mijn diploma gehaald maar het enige wat ik deed is mijn vaders fortuin opmaken aan drank en drugs. 

Melinda
"You doing a great job Jacky." Zei ik tegen 1 van mijn leerlingen die net pas heeft leren schrijven.  Ik keek even naar buiten en had misschien iets meer begrip voor Jonesy's pijn moeten tonen. Het was ons zusje ja.. Ik miste haar arrogante aanwezigheid wel is." Juf Mel wanneer komt u man weer laten zien hoe hij auto's maakt?" Ik keek op bij het horen van dat en vond het nog steeds grappig dat ze Jonesy mijn man noemde." Snel genoeg hij is jullie niet vergeten hoor" zei ik met een glimlachje.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/18/2019 10:37 PM

Jonesy
Als hij dat zomaar even dropt sneed ik in mijn vinger. Het genas gelukkig meteen. 'Ho ho, wacht even.' zei ik tegen hem als hij weg loopt. 'Wat doet ze in Arkansas? Waarom is ze niet terug gekomen als jij haar niet vast houdt?' vroeg ik hem en keek hem doordringend aan.

Cara
Ik had me helemaal goed opgemaakt en klaar gemaakt voor het feestje en liep het gebouw naar binnen. De lift bracht ons naar de bovenste verdieping van het grote gebouw. Eenmaal binnen bruisde het al van de mensen. Ik zag mijn zus verderop staan en liep naar haar toe. Ze was niet bekend, maar onze familie bestonden uit belangrijke witches. Dit feest was ook voor belangrijke supernaturals.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/18/2019 11:17 PM

Sem
"Omdat ze niet meer de Cara is die je kent." Ik keek hem aan "vanavond is een feest voor bekende supernaturels.. Vader is uitgenodigd maar aangezien wij de kinderen zijn hebben we free pass." Ik keek hem kort aan en zou sowieso gaan "als je daar bent zal je zien waarom Cara hier nooit gelukkig zal zijn." Ik verliet de mansion en stapte in mijn auto.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/18/2019 11:26 PM

Jonesy
Nadat hij dat zei belde ik werk af. Dit was even een beetje belangrijker dan de garage. Ik zuchtte en at snel wat voor ik een briefje schreef voor Melinda als ze thuis kwam. Ik zou waarschijnlijk niet lang blijven. Ik had Cara zo overtuigd dat ze bij ons hoorde. Ik kleedde me om in een goede outfit zodat ik zou blenden. Ik stapte vervolgens in de auto en reed naar Arkansas. 

Cara
Ik danste mee op de muziek en had een lijntje gesnoven. Ik voelde me op dit moment het gelukkigst. Ik hoefde me even niet druk te maken om paparazzi of mijn nicht. Gewoon mijn leven leiden. Lekker los gaan met drugs, drank en mannen zonder dat het overal in de roddelbladen staat.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/18/2019 11:39 PM

Melinda
Ik kwam thuis en zag in de keuken een briefje -ik ben naar Arkansa Cara is daar X Joney- Ik nam diep adem.. Dat betekende dat ik me in een jurk moest hijzen en toch maar naar dat achterlijke feest moest gaan.

Sem
Ik had een smoking aangetrokken en liep het gebouw binnen "naam?" Zei de bodyguard "Sem Lincoln" hij hoefde niet eens op de lijst te kijken en gaf me een knik." Welkom" als ik een druk feest binnen kom en al die nep elite zag grijns ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  66  |  67  |  68  |  69  |  70  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum