ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/19/2019 02:56 PM

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'I'm nothing like my father.' siste ik naar Sem en wendde me vervolgens naar de vader van Cara. 'Wij Lincolns doen niemand kwaad. Sem deed mensen kwaad. Vader deed mensen kwaad. Ik heb ook mijn periodes gehad. Nu is dat voorbij. Er hoeft niemand dood. Cara niet en de Lincolns niet. We doen gewoon wat we eerder hebben gedaan. We daggeren vader en dan zijn we beide van hem af en dan kan Cara haar geheugen terug krijgen. Een andere deal is vanaf nu ongeldig.'zei ik tegen de twee partijen en keek ze streng aan. 'We zullen Cara niet mee sleuren. Ze kan dan zelf besluiten welke kant ze op wilt.' Ik zuchtte en keek naar ze. 'Ik ben niet van plan om mijn leven op te geven om een mens te zijn.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/19/2019 03:11 PM

Sem
"Hmmm ik weet niet of ik je kan geloven.. Indeed you have the face of your father." Zei Paul terwijl ik Jonesy aankeek "maar ik maak geen deals meer met de Lincolns... They can't be trusted." Ik zag vanuit mijn ooghoek bodyguards op ons aflopen.

Melinda
"Jones.. Als ze haar herinneringen terug krijgt zal ze alleen maar herinneren hoe veel ze Sem haat.. Ik wil het niet altijd opnemen voor Sem.. Maar hij is ook onze sibling.." Zei ik tegen hem "ik wil Cara ook terug maar hij heeft gelijk she don't belong with us." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/19/2019 03:29 PM

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Suit yourself. Maar weet dat als ik niet krijg wat ik wil en Cara de dupe wordt dat jij de prijs betaald.'zei ik tegen de vader van Cara. 'Dan ben ik pas niet te vertrouwen.' zei ik en keek vervolgens pissig naar Melinda en Sem. 'Als je dat vind kun je bij hem blijven.' zei ik tegen Melinda en liep vervolgens weer naar buiten en stapte in mijn Porsche onderweg naar huis.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/19/2019 03:43 PM

Sem
Ik beet op mijn onderlip en keek naar Cara. Ze betekende de wereld voor me Jonesy had in alle opzichte gelijk.. Maar waren we niet zelfzuchtig als we voor onze eigen verlangens kozen? Ik wilde het liefst voor altijd met Cara zijn maar ik kon niet de kans oplopen dat Joshua of vader haar te pakken kreeg ik en Jonesy wisten beide dat we niet tegen die 2 opkonden. 

Melinda
Als Jonesy me duidelijk maakt dat ik nu moest gaan kiezen tussen die 2. Snuif ik en voel ik mijn duivel inkicken "goed Cara krijgt haar geheugen niet terug op 1 voorwaard." Zei ik tegen Paul "ze trouwd niet met Kenzo.. Zowel dan ben ik de gene die de bruiloft omste kop zal zetten." Ik keek haar vader aan "en je sluit een contract af met Sem dat wij goeie familie vrienden zullen zijn en we haar regulier mogen zien.. Tenslotte zijn wij de gene met Ron's lichaam.. " Aangezien Sem hier geen deals wist te maken en volledig uit Cara's leven wilde blijven en zichzelf er alleen mee deed." Mel.." Ik keek hem duivels aan "don't Sem you piss me off." "Fine maar die echte Lincoln blijft uit de buurt." Ik knikte "ik kan je niks beloven maar Cara gaat en zal Sem regulier zien punt uit." Het sloeg helemaal nergens op wat Sem nu deed hij was zichzelf aan het verwijderen van Cara.. Maar kon niet zonder haar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/19/2019 05:30 PM

Jonesy
Eenmaal thuis haalde ik alles overhoop. Ik gooide kasten om en trapte dingen stuk. Hoe kon ze nu partij kiezen voor die klootzak? Hij heeft me mijn kleine zusje ontnomen en maakte het hele leven voor meerdere mensen zuur. Ik zou die familie zelf wel uitroeien als ze Cara niet gelukkig konden maken. Alsof zij zou instemmen met een huwelijk dat niet is gekozen door haarzelf. 

Cara
Ik had genoeg gedronken en genoeg gesnoven. Mijn wereld was niet meer helemaal realistisch. 'Ik moet even frisse lucht hebben.' zei ik tegen mijn zus en liep naar het balkon dat er was. Ik sloot mijn ogen terwijl ik tegen de rand hing en genoot van alle frisse lucht.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/19/2019 08:21 PM

Sem

Als Melinda tegen me uitvalt hou ik mijn mond.. Zij was wel de laatste waar ik ruzie mee wilde. Als ze met die maatregelen komt kijk ik Paul aan hij sloot zijn ogen en snoof diep "goed maar probeer maar niet haar geheugen terug te krijgen." Melinda knikte en trok me vervolgens mee de menigte uit waarna ze me een klap in me gezicht verkocht." Ben je gek geworden ofzo... Zulke deals maken terwijl je weet dat je niet zonder haar kan.. Sem je zou niet hier zijn geweest als je niet van haar hield." Als ze dat zegt voel ik tranen in mijn ogen "ik heb alles verpest Mel." 

Melinda
Als hij begint te huilen neem ik hem vast "nu is je kans.. Ze mag je misschien vergeten zijn.. Maar nu kan je een betere kant van jezelf laten zien." Zei ik aanmoedigend "wij zijn misschien ons zusje kwijt maar jij niet je lover." Ik wilde dat Sem geen domme keuzes meer maakte voor Cara's sake hij moest nu of nooit zijn verliefdheid voor haar uiten.. Anders zou hij zijn leven met schuld gevoel zitten. Ik hees hem omhoog deed zijn stropdas goed "go talk to her." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/19/2019 08:30 PM

Cara
'Alles oké?'vroeg een meid die naast me kwam staan. Ik opende mijn ogen. 'Ja, ik heb misschien iets teveel gebruikt.' zei ik tegen haar. 'Wil je dat er iemand bij je blijft?' vroeg ze. Ik glimlachte. 'Nee, ik red me wel.  Bedankt.' zei ik en keek haar na terwijl ze naar binnen liep. Ik keek voor me uit en haalde een hand door mijn haar.

Jonesy
Ik schonk me een glas Bourbon in uit het favoriete jaar van Cara en ging op de bank zitten. Misschien was alles wel beter zonder humanity. Dan zou ik Cara niet zo missen. Sem zou me niet zo dwarszitten en Melinda kon dan samen met Sem optrekken. Ze was het vaker met hem eens dan met mij dus wat zou het.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/19/2019 08:36 PM

Sem
Als ik Cara alleen zie op de balkon neem ik diep adem en loop ik op haar af "alles oke?" Vroeg ik met een glimlach. Melinda had gelijk het was een nieuw begin voor mij en Cara alleen was ze nu met haar echte familie. Ik moest niet denken aan wat Jonesy of de wereld er van vond. Ik wilde met Cara zijn. 

Melinda
Ik keek Sem na en nam diep adem dit betekende dat Sem vast zou settelen in Arkansa. En ik nu met een chagrijn thuis zat die zijn zusje het liefst terug had. Cara was gebroken toen ze bij ons woonde nu is opnieuw begonnen een beter leven in gegaan.. Niet denkend aan het feit dat ze Sem haten en een eeuwige liefde voor hem had.. Het was beter zo.. Geen lincoln naam die de 2 vervloekte. Jonesy was feitelijk de enige Lincoln.. Maar het betekende niet dat ik hem zou achter laten omdat zijn familie me alleen heeft opgezadeld met ongeluk.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/20/2019 01:50 PM

Cara
Ik hoorde nog een stem die kwam vragen of ik oké was. Ik zuchtte even. 'Ja, ik heb volgens mij een lijntje teveel gesnoven.'zei ik en keek vervolgens op. 'Jij weer.'zei ik met een grijnsje. 'Je geeft niet makkelijk op heb ik het idee.'zei ik en beet op mijn lip. 'Blijkbaar moet je een grote zijn, want anders kom je hier niet binnen.' zei ik en leunde tegen het balkon aan.

Jonesy
Ik had inmiddels de halve fles leeg gedronken en Melinda was nog altijd niet thuis. Dar betekende misschien wel dat ze met Sem mee was gegaan en mij letterlijk had genomen. Ik heb altijd beweerd dat ik niet jaloers was en dat ben ik eigenlijk ook nooit echt geweest behalve met Ben, maar als ze er nu vandoor zou gaan met Sem dan vermoord ik die jongen in zijn slaap. No joke.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/20/2019 01:57 PM

Sem
Ik grinnikte en keek haar aan "een soort van grote ben geadopteerd." Zei ik tegen haar terwijl ik in haar ogen keek "hoe is het om de machtigste witch van je cofin te zijn?" Vroeg ik toen wijzend naar het feit dat haar familie machtig is. 

Melinda
Ik kwam thuis en niet in de mood. Ik zocht naar een joint om mezelf te kalmeren wat dacht hij wel niet dat ik hem ben.. Rennen naar een andere sibling als we het even oneens zijn. Ik stak de joint aan en zuchte zacht.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  68  |  69  |  70  |  71  |  72  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum