ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  85  |  86  |  87  |  88  |  89  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 06:28 PM

Cara
Als er allemaal fans op me af komen glimlachte ik. 'Miss?' zei de bewaking. 'It's fine. De limo staat daar.'zei ik terwijl ik hem verderop al zag staan. Ik gaf de dames een handtekening en ging met ze op de foto waarna ik instapte. Ik fronste als er al een man in mijn limo zat. 'Uhm... volgens mij heb je de verkeerde limo.'

Jonesy
Ik keek uit het raam en zag dat het plan in werking was. Ik had een vriend van me geregeld als driver en zat zelf in de limo. Als ze instapte en niet meteen wegrende glimlachte ik. Ik kwam overeind en gaf haar een harde klap tegen haar hoofd waardoor ze bewusteloos raakte. Ik legde haar hoofd op mijn schoot. 'Je kunt.' riep ik en de limo reed weg.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 06:51 PM

Sem
Als Jonesy er vandoor racete grijns ik breed. Maar als ik ineens knock oit word geslagen zie ik zwart. Niet veel later word ik wakker in een kerker en kijk ik recht in de ogen van een meisje die bijna precies op Cara leek maar met bruin haar." Wat onplezierig dat je wakker bent" zei ze arogant terwijl ik die rare broer van Cara binnen zag lopen "waar is ze?" Vroeg hij kil.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 07:10 PM

Jonesy
Eenmaal thuis in de mansion had ik Cara in een kamer in de cellar gelegd. Ze was weer bij aan het komen en kwam overeind. 'Haal me hier uit!' riep ze en keek me woedend aan terwijl ze magie wou gebruiken. 'Mooie armband.'zei ik. Ik had Jack een armband laten maken die haar magie beperkte. Ze probeerde hem af te doen maar brandde haar vingers. 'Wat wil je van me?'

Malik
'Tong verloren?' vroeg ik sarcastisch. 'Speak up!' riep ik woest en nam wat wolfsbane en wreef dit over zijn borstkas. Ik zag het branden en keek hem in zijn ogen aan die goud kleurde. 'Jij bent degene die altijd om haar heen hangt. Waar is ze?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 09:28 PM

Sem

Ik grijnsde vals en keek de 3 aan “als jullie je zusje willen vinden zou ik maar niet hier zoeken... spells werken namelijk niet op mij.” Ik trok me los van de kettingen en keek ze met gele ogen aan.” Ik ben de 2e prins lid van de Lincoln familie.. denk je echt dat jullie rampe cofin mij kan stoppen” zei ik duivels. Terwijl de jongen zijn zussen aankeek voor hulp maar als ik algauw een hoofdpijn voel inkicken en ik zie dat het zieken nichtje de kamer inloopt. Kijk ik vurig op “keep it down little dog.”


Melinda

Ik was net klaar met de kinderen uitzwaaien en voelde dat er iets met mijn Lincoln embleem gebeurde die op mijn rug zat. Als ik visionair zie van Sem die tegen gehouden word door Cara’s Cofin negeer ik het.” Gosh zij moet echt iets gaan doen aan het zien van die verschrikkelijke gebeurtenissen,” zei ik mompelend.. Ze hebben mij niet nodig dus was het ook niet mijn probleem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 09:38 PM

Olivia
Ik had al mijn kracht verzameld. Cara haar behandelingen hadden zeker geholpen. Mijn blik gleed naar mijn nichten en neef. 'Waarom is hij hier?' vroeg ik ze. Na Cara was ik de sterkste van de coven. 'He took Cara.'zeiden ze. Ik keek naar de wolf en streelde met mijn vingertop over zijn ontblootte borstkas. 'Is this true?' vroeg ik hem en keek hem vervolgens in zijn ogen aan. Ik zette mijn middelvingers tegen zijn slapen en bezorgde hem de ergste hoofdpijn die hij waarschijnlijk ooit gevoeld heeft. 

Jonesy
Cara was na een tijdje wat gekalmeerd. 'Het spijt me dat ik dit moet doen, maar ik wil mijn zusje graag terug.'zei ik. Ik zakte langs de deur naar beneden. 'Wie is je zusje?' vroeg ze. Ik haalde diep adem. 'You'll figure it out.'zei ik en beet op mijn lip. 'Heb je iets van vervain gehad? Of heb je iets om van vervain?' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 09:57 PM

Sem

Als ik de pijn voel schreeuw ik het uit.” Al was... het waar.. ze zal nooit jullie leider worden she loves me and her familie to much.. her real familie.” Zei ik grijnzend “als ze hier is... maakt ze jullie af.. dus dood me maar torture me hoeveel j wilt.. het leverd niks op.” Agatha keek me met priemende ogen aan “je weet toch dat alleen een volbloed duivel haar herinneringen terug kan geven.” Zei ze met een lachje “wat gaat dat mensen zusje en die neppe kroonprins er aan doen.. je kan Cara niet terug krijgen Sem.. you Made a deal with us.” Zei ze “en nu gaat je broer er aan.” Zei ze lachend “Cara Will kill HIM instantly.” Zei ze lachend.


Melinda

Ik kwam het feestje binnen en horde wat die trut zei ik zette mijn arme om Malik’s nek en hield hem in een houd greep.” Ik denk dat jij nooit mij zal zijn Agatha Rosewell” ik keek haar met rode ogen aan.” Ik ben namelijk de enige echte zus die Cara intens haat” ik draaide Malik’s nek om. Terwijl Olivia me al probeerde te overmeesteren maar haar magie geen werking had.” Ik ben de volbloed duivel van deze familie” zei ik grijnzend en vals “Melinda Lincoln kroonprinses van Moskou.. dat menselijke wicht waar jullie het over hebben bestaat niet meer.. dus dien mij of geef je leven,” ze waren zowat verlamd van schrik “dacht ik al.” Ik draaide iedereens nek om en hielp vervolgens Sem overeind ik duwde mijn bloed in zijn handen “geef het aan Cara.. Maar zeg dat het afkomstig is van Olivia.” Ik draaide me toen in een ruk om en wilde geen emoties tonen.

Sem

Als Melinda me red kan ik niet blijer zijn dan blij maar als ze het snel afhandelde en geen woord meer zei tegen me.” Melinda... Je blijft me zus maakt niet uit wat er gebeurt” riep ik haar nog na z bleef nog even stil staan maar liep toen door. Ik zuchten zacht en moest zo snel mogelijk bij Jonesy zijn voordat Cara uitbarstte.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 10:09 PM

Cara
Ik schudde mijn hoofd maar realiseerde me dat hij me niet kon zien. 'Nee, normaal gesproken laat ik vampiers niet in de buurt komen.'zei ik rustig. Ik was ook gaan zitten en zuchtte. Ik probeerde niets. Ik merkte wel dat deze armband van een zwakkere magiebron was dan mijn eigen magie. Als ik alles zou geven zou die band binnen no time breken, maar om een of andere reden deed ik het niet. De deur ging open en de jongen kwam naar binnen. 'Jij bent er zo een toch? Een Lincoln waar mijn familie mij voor waarschuwt.'zei ik. 'Ze zijn je familie niet.'zei hij. Ik fronste. 'Hoe bedoel je?' Hij liet een zuchtje slaken en ik kwam overeind. 'Het is je biologische familie, maar niet de familie waar je bent opgegroeit. Je hoort bij ons. Je hebt geen ongeluk gehad 5 maanden geleden. Of jawel. Je was een vampier en Sem heeft je vermoord en een pact gesloten met je familie om je weer terug een witch te laten zijn. Daarbij werd dus al je geheugen gewist.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Je praat onzin.' 

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd en zag achterdocht in haar ogen. Ik legde mijn handen op haar armen en keek haar aan. 'Herinner je het je niet?' vroeg ik compellend. 'Ik wil dat je het je herinnert.'zei ik terwijl ik diep in haar ogen keek. Als ze vervolgens de armband afrukte en mij een aneurysme bezorgt grijp ik pijnlijk naar mijn hoofd. 'Cara, het is waar. Denk aan Sem. Je houdt al sinds je bij onze familie bent gekomen van hem. Kun je je echt niets herinneren?' vroeg ik, maar het werkte averechts. De koppijn werd erger en ik probeerde me te verzetten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 10:19 PM

Sem

Ik kwam binnen en zag wat er gebeurde ik goot het bloed vliegens vlug in haar mond en draaide toen haar nek om. Als het goed was zou ze weer wakker worden als de oude ik bracht haar naar de bank en hielp Jonesy overeind. Ik hoopte dat het zou werken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 10:34 PM

Jonesy
De pijn stopte en ik zag dat ze met nog restjes bloed aan haar lippen en met gebroken nek op de grond lag. Ik liet Sem mij overeind helpen en gaf hem een duw. 'WTF heb je gedaan?! Denk je serieus dat haar weer een vampier maken een oplossing is?' vroeg ik niet wetende wat hij zojuist had gedaan. 


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 10:46 PM

Sem
“Het is volbloed bloed.” Zei ik uit reflex “dat geeft haar herinneringen terug de spell die ze op haar hebben gezet.. kan alleen verbroken worden door een volbloed duivel.” Ik keek hem toen aan “die you knew that Melinda is your cousin?” Vroeg ik toen aangezien ik het niet wist. Maar sinds vandaag nu weet dat zij de dode foetus was van Emilia.. en dat vader haar zag als Emilia hij was een controlefreak over ons maar het meeste over Melinda.. waarschijnlijk omdat ze ook op zijn zusje leek.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  85  |  86  |  87  |  88  |  89  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum