ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  86  |  87  |  88  |  89  |  90  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 10:51 PM

Jonesy
Ik merkte dat mijn hoofd zich herstelde en keek op naar Sem als hij verteld dat Melinda mijn nichtje was. Ik schudde mijn hoofd. 'That's impossible.' zei ik tegen hem. 'My aunt died without having any children.' Ik dacht na. Zelfs oom Joshua behandelde haar niet als kind. Hoe kon dit dan waar zijn?

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 10:57 PM

Sem

Ik viel stil en keek hem aan “lijkt er op dat we echt geen interesse in haar toonde.” Zei ik tegen hem terwijl ik wel veel belang had voor Cara over waar ze vandaan kwam en zo. Bij Melinda was het oo ze bestaat. Als ik Cara hoor kreunen en ik merk dat ze wakker word bijt ik op mijn onderlip bang voor haar reactie.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 11:07 PM

Jonesy
'Je bedoeld dat ze te egoïstisch was om dit te delen.' zei ik tegen hem en keek op als ik Cara wat hoor kreunen. Ze kwam langzaam overeind en voelde wat aan haar nek die voorheen natuurlijk gebroken was. Ik haalde gespannen adem in de hoop dat het geholpen heeft.

Cara
Mijn nek deed pijn en ik voelde mij wat afwezig, maar als ik eenmaal helemaal bij ben en overeind kom zie ik Jonesy en Sem staan. Ik liep op Sem af en gaf hem een klap tegen zijn wang waarna ik mijn lippen tegen de zijne plaatste. Ik was zo blij dat ik hem eindelijk weer zag als heks. 'Die klap was voor mijn moord, de zoen was omdat je mij daardoor mijn leven terug hebt gegeven. 2 keer.' zei ik met een grijnsje. 'En omdat ik van je houd.' zei ik en drukte nog een kusje tegen zijn lippen waarna ik naar Jonesy liep en hem een knuffel gaf.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 11:13 PM

Sem

Als ze dat allemaal tegelijk doet bloos ik.” Nou dan weet je voor de volgende keer zoek geen ruzie met me en blijf de mijne” zei ik mompelend terwijl Jonesy’s woorden bleven hangen.” Waarom vinden wij haar toch altijd zo egoïstisch?” Zei ik toen tegen de 2 “zij is de gene die Cara haar bloed heeft gegeven.” Ik wilde niet meer liegen tegen mijn siblings “ is het omdat onze vader meer van haar houd dan van ons?” Ik beet op mijn onderlip “het ligt me zo dwars sorry.. ik ben misschien de laatste van ons die haar ooit terug heeft gezien.” Ik sloeg mijn arm om Cara en keek Jonesy aan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 11:19 PM

Jonesy
'I could care a rats ass about dad. Zij heeft alles voor mij verzwegen. Ze heeft verzwegen dat ze mijn nichtje is, ze heeft alles verzwegen wat de locatie en jullie plan voor Cara was. Zij wou weg zonder te hebben gepraat. Zij laat ons hier achter om de rotzooi op te ruimen en omdat ze nu toevallig haar bloed aan Cara heeft gegeven doet ze alleen om het er in te wrijven dat ik een halfbloedje ben.' zei ik en keek de twee aan. 'Ik ben er altijd voor haar geweest dus sorry als ik nu denk dat ze egoïstisch is.'zei ik en liep de cellar uit naar boven waar ik een glas bourbon inschonk.

Cara
Als ik hoor dat het door Melinda komt dat ik hier nu weer sta beet ik op mijn lip. Normaal had ze me laten rotten in mijn onwetendheid. Ik glimlachte lichtjes door de arm om me heen van Sem, maar het deed me pijn om Jonesy ongelukkig te zien. Wat dat was gewoon wat hij was. Zonder Melinda was hij ongelukkig. Altijd al geweest wanneer ze er niet was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/02/2019 11:27 PM

Sem

Als hij dat zo zegt klinkt het niet als Jonesy “ik voel me schuldig.” Zei ik toen ineens “ik bedoel oké ze heeft die shit geflikt.. maar ze was een mens en nu dat ze een duivel is en sterker dan Jonesy.. is het net alsof de wereld voor Jonesy in duigen valt.. toen kon hij nog spelen met haar emoties en nu geeft ze ineen keer niets om hem.” Al betwijfelde ik mijn woorden “ik denk dat ze gesnapt is en iets heeft gezegd tegen hem.” Ik schudde mijn hoofd maar en liep met haar naar mijn kamer “sorry ik ben blij dat je terug bent babe.. maar alweer is onze familie niet compleet.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/02/2019 11:42 PM

Cara
Ik liep met hem mee en trok hem mee op bed. Gewoon om even te zitten. 'Geef hem wat tijd. Het is niet makkelijk voor hem en hij mist haar gewoon. Jij hebt hem de waarheid verteld en dat hij er nu mee moet dealen is, misschien gemeen om zo te zeggen  maar, niet meer jou probleem. Over een week bedenkt hij zich wat hij mist en wordt hij weer de oude. En wat Mel betreft. Zodra we haar gevonden hebben kijken we of ze gelukkig is. Zo niet halen we haar terug. Het komt goed.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/03/2019 11:14 AM

Sem
Ik nam diep adem "je hebt gelijk." Zei ik toen terwijl ik in haat ogen keek "ik weet niet hoe het nu zit met je cofin maar ik hoop niet dat ze je achterna gaan." Zei ik terwijl ik lang geen seks had gehad maar ik er niet wilde pushen om nu gelijk met me naar bed te gaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/03/2019 03:47 PM

Cara
'Ik kan ze prima aan.' zei ik tegen hem. 'Ik zal heus wel naar ze terug gaan. Ik wil gewoon liever bij jou blijven dan bij hen.' zei ik tegen hem. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Sorry voor mijn pogingen je te vermoorden.' zei ik met een lachje. Ik heb het nooit kunnen doorzetten ondanks de humanity switch.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/03/2019 04:49 PM

Sem
Ik grinnikte "vond het wel geil eigenlijk om je boos te zien al die tijd." Zei ik terwijl ik haar naar achter duwde en zo boven haar hing. Ik plaatste mijn lippen weer teder op de haren en kon gewoon niet zonder haar.. Geen enkel meisje topte haar geen enkel ex had net zo een lichaam als de haren. Zij was de gene waar ik mee wilde trouwen. 


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  86  |  87  |  88  |  89  |  90  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum