Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:36 PM

Fayena
De week ging snel voorbij en het was al weer vrijdag avond. Ik heb het rustig gehad met werk afgelopen dagen dus kon ik goed in de boeken kruipen met de hulp van Jason. We hebben nog veel gepraat over z’n werk maar de dagen gingen meer op studeren. Vandaag was Jason er ook niet want hij had ook een drukke dag. Ik stap rustig uit de douche vandaan en kijk even in de kast. Ik haal er een mooie body uit vandaan met passende kousen en hakken. Als ik het aan doe doe ik erna m’n haar en make-up en loop naar beneden toe waar ik m’n lange jas weer aantrek en in de auto stap. Bij het huis stap ik uit en herhaal weer alles met m’n vader en loop dan naar de deur. Ik knoop m’n jas los en bel dan aan. Als er iemand open doet hoor ik wat muziek “ So someone made a phonecall “ glimlach ik breed “ Who is the Lucky one “. Ik stap binnen en laat m’n jas afglijden en geef die aan degene die open deed.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:23 PM

Fayena
Ik grinnik eben “ ja je weet nooit wat je tegen komt “ knik ik glimlachend. “ ik vind het hier wel lekker rustig maar wat wil jij? “ vraag ik aan hem. Als hij nog niet alles besteld heeft wacht ik rustig en luister naar wat hij te zeggen beeft. Ik frons even als hij zegt dat zijn partner Zack is uit knze klas en denk even na aangezien ik niet de hele klas ken. “ Oh echt hij? “ zeg ik nog meer verbaasd “ ook echt niet verwacht “ knik ik.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:15 PM

Fayena
Ik knik maar, deze discussie kon ik waarschijnlijk niet winnen “ ik waarschuw even, het leven zit vol verassingen “ knik ik en glimlach even als hij zegt dat hij het beloofd en ik knik. Ik kijk even op m’n mobiel voor de tijd “ we hebben nog 20 min “ glimlach ik. “ wil je nog gezellig in de kast blijven of in de kantine niksen? “ vraag ik aan hem en kijk even omhoog naar hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:08 PM

Fayena
“ zie je, ik heb altijd gelijk “ plaag ik hem nog even en haal een hand door m’n haren heen. “ hm wat als ik nou huiswerk maak, jij intussen sport “ grinnik ik. Ik knik “ jawel met z’n tweeen is niet altijd genoeg, wat als hun nou ook met een hele groep zijn? Dan heb je echt wel een harnas nodig “ knik ik. “ maar beloof me als er wat is dat je het gelijk zegt oké “ knik ik

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 09:00 PM

Fayena
Ik moet zacht lachen “ een stuk meer dus “ knik ik “ ja je moet wel sterk zijn dus meer sporten jij “ plaag ik hem. Ik knik “ Naja was te proberen “ glimlach ik klein. “ Ja je was niet voorzichtig ze schieten op je gek “ knik ik “ heb je wel z’n FBI vest aan? Anders haal ik er eentje voor je hoor “ knik ik en lach zacht “ ik moet wel lachen maar ik meen het “ knik ik “ ik haal een heer harnas als het moet “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 08:49 PM

Fayena
“ wat geweld? “ zeg ik “ of iets meer? “ vraag ik hem en knijp eventjes in z’n boven armen “ hm je mag wel vaker gaan trainen hoor “ plaag ik hem even. Ik haal mijn schouders op “ woe doet dit meisje toch pijn? “ grijns ik even “ ik hebbgeschokte outfits hoor “ grap ik. Ik frons even als hij zegt dat er op hem geschoten is “ Waarom? “ zeg ik “ je moet wel voorzichtig doen hoor “ zeg ik tegen hem “ zonder jou ga ik mijn jaar niet halen hoor, ik heb je nog wel wat langer nodig “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 08:40 PM

Fayena
Ik knik en haal m’n schouders op “ mocht het veranderen, gewoon zeggen “ knik ik naar hem. “ hoe bedoel je? Niet bepaald vreedzaam? “ vraag ik even aan hem en laat hem los “ maar ik zei toch dat je mij niet kon helpen “ lach ik zacht en trek m’n kleding recht. “ Als je ooit hulp nodig heb bij je werk kun je me gerust een berichtje sturen, je weet nooit wat ik voor je kan betekenen “ glimlach ik naar hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 08:29 PM

Fayena
Ik haal even opgelucht adem als hij nog bijles wilde geven. Ik moet zacht lachen “ geef toe dat je er eentje bent “ grijns ik en haal een hand door m’n haren heen. Ik knik “ zeker weten? “ mompel ik. Ik luister naar z’n verhaal en knik eventjes “ maar daarvoor hoefde je je niet te schamen “ knik ik “ ik vind het wel wat hebben eigenlijk “ knik ik grijnzend en sta op en geef hem een knuffel “ fijn dat we elkaar kunnen vertrouwen “ glimlach ik “ en aangezien we allebei aparte banen hebben kunnen we er gewoon over praten “ knik ik en lach zacht.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 08:16 PM

Fayena
“ Geef toe je zal me vast nu naakt zien met allemaal andere mensen “ grinnik ik zacht en ga op een doos zitten en schud lachend mijn hoofd “ nog steeds de slijmbal “ grijns ik. “ je gaat me toch wel nog bijles geven? “ vraag ik aan hem. “ En nu je het toch weet, ik kan mijn diensten verruilen om het goed te maken met je? MAar het is dan wel wat om vast te houden “ knik ik. “ maar vertel, ik ben wel nieuwsgierig hoe het in z’n werking gaat “ glimlach ik naar hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/03/2018 08:07 PM

Fayena
Ik kijk naar hem en zie dat z’n gezicht veranderd en trek me uit z’n armen “ ik zei het toch “ zucht ik “ je beeld veranderd nu “ knik ik. “ dus wat zie je nu? “ mompel ik. Als hij het zegt frons ik even van verbaasdheid. “ jij? “ zeg ik verbaasd en blijf hem even aanstaren. Als ik moet lachen sla ik snel mijn hand voor m’n mond. “ sorry “ zeg ik en kijk nog een keertje naar hem “ I knew you where the devil “ grijns ik eventjes terwijl het nog niet echt doordrong. Op eens voel ik wat enthousiasme komen “ wil je me erover vertellen? “ vraag ik nieuwsgierig “

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page