Search for posts by Writer4ever
First Page | « | 1 ... 15 | 16 | 17 | 18 | 19 ... 25 | » | Last
Search found 248 matches:
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Writer4ever on 04/04/2016 08:00 PMLoïc
Wanneer ze vraagt of ik niet bij Kaat moet zijn, voel ik me een beetje ongemakkelijk. Wat moet ik nou zeggen? Hoe kan ik het mooi verwoorden? "Ze is te druk met andere mensen," zeg ik uiteindelijk met een zucht. Als ze vraagt of we iets te drinken gan halen knik ik. In de keuken staat, vermoed ik de moeder van Kaat. Ik vind haar opmerking best wel grappig, en zeker wanneer Leila er wat onhandig op reageert. "Mocht ik willen, daar is ze veel te mooi voor," zeg ik lachend om de situatie wat luchter te maken. "Voor mij een biertje." Ik kijk naar hoe ze het tapt. Ik neem het bekertje aan en bedank haar met een glimlach. Daarna neem ik Leila bij de arm en trek haar terug mee naar de woonkamer. Ik vind het nog steeds een beetje grappig van daarnet. Al is het best wel stom dat het voorvalt want normaal hoort ze te weten dat ik bij Kaat hoor. Ik zoek Kaat met mijn ogen. Ze staat bij een groepje jongens. Ik draai met mijn ogen en richt mijn aandacht opnieuw op Leila. Ik bekijk haar een keer goed. Ze ziet er nog beter uit dan Kaat. Het zwarte jurkje staat haar ontzettend goed. "Je ziet een prachtig uit," zeg ik eerlijk. Zij mag het ook van iemand te horen krijgen. Eigenlijk heb ik nu wel schrik dat als ik wat te veel op heb, dat ik wat verkeerd ga doen. Het is best goede muziek, dus beweeg ik een beetje mee op het ritme.
O || Forbidden Love (18+)
from Writer4ever on 04/04/2016 07:50 PMSamen met Leena6
Ik: Allison Parker | 17 | Verlegen | Kleine kring goede vrienden
Jij: jongen + prachtig begin ;)
from Writer4ever on 04/04/2016 07:00 PMLoïc
Wanneer ik aankom is er al best veel volk, wat ik niet verwacht had. Ik wist wel dat Kaat veel mensen had uitgenodigd. Ze heeft mensen van mijn klas uitgenodigd, die ze volgens mij niet eens kent. Ik zucht en ga opzoek naar Kaat. Ik heb een bos rode rozen bij me en twee filmtickets. Uiteindelijk vind ik haar in een groepje mensen die ik nog nooit eerder gezien heb. "Gelukkige verjaardag prinses," zeg ik en geef haar een kus op de mond. Ik was op voorhand al gebrieft dat ik haar niet uitgebreid mocht gaan zoenen ofzo. Ze ziet er blij uit, dat maakt mij ook blij. Leila is nergens te bespeuren. Ik ga op een klein afstandje staan zodat ik Kaat goed in me op kan nemen. Die rode jurk staat haar echt goed. "Je ziet er prachtig uit!" zeg ik luid in haar oor. Ze glimlacht breed. "Waar is Leila?" vraag ik een beetje verward. Normaal zijn ze altijd samen. Dit is een van de eerste keren dat ik hun apart zie. Kaat heft haar schouders op. Volgens mij is het gebeurd. Kaat begint haarzelf te belangrijk te vinden. Ze is altijd al een beetje egoïstisch geweest en ik had al zo een naar voorgevoel dat zo een gebeurtenis haar te veel van het goede zou brengen. "Ik ga haar even zoeken," zeg ik en geef Kaat een kus op haar wang. Het duurt niet heel erg lang voordat ik Leila heb gevonden. Ze staat bij een paar meisjes van haar klas. Ik geef haar een por in haar zij. "Hoi," zeg ik met een brede glimlach. Volgens mij is het veiliger om vanavond meer bij Leila te zijn, voordat ik me te hard ga ergeren aan Kaats gedrag.
from Writer4ever on 04/04/2016 06:25 PMLoïc
Het is nu ongeveer 7 uur 's avonds. Vrijdagavond. Ik ben zo blij dat het eindelijk tijd is voor Kaats feestje, zodat ik hierna van al dat gezaag af ben. Gisteren was het echt het toppunt. Ze besteedde zo goed als geen aandacht meer aan mij en het ging de hele tijd over haar feestje. Over de taart die nog steeds bestelt moest worden, de ballonnen die geleverd zouden worden, etc.. Ik werd er zot van! Over een uur begint het feestje dus heb ik nog even de tijd om een goede outfit uit te kiezen. Ik mag er natuurlijk niet te slordig uitzien, want het is tenslotte het feestje van mijn vriendin. Het is ook de eerste keer dat ik haar ouders zie, maar Kaat heeft nog steeds niet aan haar ouders vertelt dat ze een vriendje heeft, dus kan ik niets tegen hen zeggen. Dat vind ik best wel vervelend, want al die tijd al heb ik het gevoel dat ik niet goed genoeg ben voor haar familie ofzo. Als ik een melding krijg van een bericht hoop ik dat het Kaat is. Kom je dit weekend werken? Anders mis ik je te hard ;) Het is van Katherine. Met een glimlach antwoord ik. Kan niet, vanavond feestje van m'n vriendin, daarna waarschijnlijk te moe. Ik kan het best goed vinden met haar. Als ik eindelijk een outfit heb, ga ik naar de badkamer toe. Ik trek mijn kleren aan, leg mijn haar een beetje goed en doe wat parfum op. Wanneer ik op de klok kijk, zie ik dat het kwart voor 8 is. Weer te vroeg klaar dus. Ik ga op mijn bed zitten en staar een beetje voor me uit. Tot ik weer een berichtje binnen krijg. Hopelijk tot volgend weekend dan! Geniet van het feest xx Ik leg m'n mobiel langs me neer en wacht af tot het eindelijk tijd is om te gaan. Ik ben van plan om niet meteen in het begin te gaan, aangezien dat wat raar is tegenover haar ouders. De tijd kruipt heel traag vooruit.
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=195198594 (zonder bril en blazer)
from Writer4ever on 04/04/2016 05:25 PMLoïc (Foto van Katherine hieronder)
Ik schrijf maar niet op wat ze zegt, omdat ik dat nog wel kan onthouden. Ik knik en glimlach vriendelijk. Kaat heeft niets gezegd ze zat maar gewoon wat op haar mobiel. Ze is toch wel wat te veel bezig met haar verjaardag hoor, het een beetje vervelend te worden. Dat het maar snel vrijdagavond is. Ik loop door naar de keuken en geef hun bestelling door, vervolgens typ ik nog snel in wat ze besteld hebben in de kassa. Dan zie ik dat het tijd voor me is om te gaan eten. Hier kijk ik al een tijdje naar uit, even weg van het drukke volk. Alleen is het wel jammer dat het net is wanneer Kaat en Leila hier zijn. Nou ja, tijdens mijn pauze krijg ik cijfer dus ik kan hen best even gedag gaan zeggen. Niet dat ik lang pauze eb, dus ik moet me wel even haasten. "Ik heb pauze," zeg ik terwijl ik me in de stoel langs Kaat laat zakken. Opnieuw is ze druk met haar telefoon bezig. Ik kijk met een frons naar Leila wanneer Kaat niet antwoord. "Nou oké dan. Ik kwam gewoon eventjes zeggen dat ik pauze heb en smakelijk als jullie je eten hebben. Misschien zie ik jullie zodadelijk nog en anders een fijne dag nog." Ik druk een snelle kus op Kaats wang en loop dan door naar de personeelsruimte. Je moet 's ochtends al doorgeven wat je wil gaan eten zodat je niet te lang hoeft te wachten. Ik zit nog maar net neer als de kok binnen komt met mijn bord Spaghetti Carbonara. Ik ga met mijn tong over mijn lippen heen. Het ziet er verrukkelijk uit. Niet veel later komt Katherine binnen. We hebben samen pauze. "Hoi," zegt ze vrolijk. Katherine is altijd vrolijk en heel erg vriendelijk en ze is ook niet bepaald lelijk. "Hoi," zeg ik met een brede glimlach. "Hmm dat ziet er lekker uit! Gelukkig heb ik hetzelfde bestelt." Ze gaat op de stoel tegenover me zitten. Haar eten komt niet veel later naar binnengebracht. "Kan het dat je vriendin hier is?" Ik kijk haar glimlachend aan. Ik heb haar gisteren een foto van Kaat laten zien. "Klopt," zeg ik. Katherine werkt hier ook als stage, maar eigenlijk werkt ze hier al langer in het weekend. Ze heeft me proberen te overtuigen om dat ook te komen doen, en eigenlijk lijkt het me best leuk. Maar ik ga er toch nog een keer goed over nadenken. "Ze lijkt me leuk." Haar stem doorbreken mijn gedachten. "Is ze ook." "Haar vriendin is ook echt een mooi meisje, en ze ziet er zeker even lief uit. Ik wou dat ik er zo uitzach als hun twee." Ik begin spontaan te lachen. "Je weet best dat je even knap bent," zeg ik en knipoog naar haar.
from Writer4ever on 04/04/2016 03:49 PMLoïc
Ik neem mijn notitieblokje uit mijn achterzak en een pen uit de andere achterzak. Snel schrijf ik een cola op. Ik kijk met een glimlach naar Kaat. "Voor mij een ice tea," zeg ze bijne even formeel als mij. Ook dat schrijf ik op. Wanneer Leila vraagt wat ik hen aan raadt, kijk ik haar een beetje vreemd aan. Ze is de eerste die me dit vraagt. "U kan even kijken op de extra kaart. Daar staan de gerechten van de dag op," zeg ik en neem de extra kaart tussen Kaats boek uit. Ik leg het aan hen voor. "Ik kom zodadelijk terug voor het eten." Met grote passen loop ik naar de bar toe en wacht tot er iemand klaar is om mijn bestelling op te nemen. "Een cola en een ice tea," zeg ik een beetje gehaast, aangezien er al andere mensen naar me zitten te roepen. Gelukkig moeten die alleen maar de rekening hebben. Ik typ hun tafelnummer in in de kassa en de rekening komt eruit gerolt. Terwijl geef ik ook de twee drankjes van Kaat en Leila bij hun tafelnummer in. Het heeft even geduurd voordat ik alles van de kassa door had, maar nu lukt het allemaal vrij vlot. Met hun drankjes ga ik terug naar hun tafel toe en op de weg lever ik ook eventjes de rekening af aan tafel 8. Het geld komt Katherine ophalen. Zo heeft iedereen zijn taak. Ik zet de cola en de ice tea voor hun en vraag: "Hebben jullie ondertussen een keuze kunnen maken?" Opnieuw neem ik mijn notitieboekje erbij en wacht totdat ze zeggen wat ze willen eten.
from Writer4ever on 04/03/2016 08:07 PMLoïc
Als ik op mijn horloge kijk, zie ik dat het half 12 is. Dat wil zeggen dat het niet meer zo heel lang gaat duren voordat Kaat en Leila hier zijn. Gisteren was best wel een leuke stage dag. Er was net genoeg volk, niet te weinig zodat je bijna nooit wat te doen hebt, maar ook niet te veel zodat je je echt moet haasten. Alleen is het wel niet altijd even handig om in zo'n pak te werken, maar het gaat wel. Vandaag is een heel ander verhaal. Tot 10 minuten geleden was er nog niemand geweest en nu zit het plots helemaal vol. Ik moet de bestellingen opnemen, doorgeven en het drinken brengen. Dat is volgens mij een van de vermoeiendste jobs die je hebt in een restaurant. Ik ren heen en weer tussen tafels, naar mensen die 'meneer' naar me roepen. Ik moet zo snel schrijven dat ik soms aan de bar er 5 minuten over doe voordat ik mijn geschrift ontcijferd heb. Maar over een uurtje heb ik pauze, dus nog even volhouden. Wanneer ik me omdraai zie ik Leila plots zitten. Ik was zo druk bezig dat ik ze niet eens had zien binnenkomen. Ik ga naar hen toe. "En dames, al iets gewenst om te drinken?" vraag ik met een brede glimlach. Natuurlijk moet ik wel gewoon professioneel blijven en kan dus geen kus aan Kaat geven. Ik word namelijk overal waar ik ga in het oog gehouden, zodat ik zeker het juiste cijfer krijg. Ik wrijf met de rug van mijn hand over mijn voorhoofd.
Re: O || Her boyfriend
from Writer4ever on 03/29/2016 07:31 PMLoïc
Tegen mijn zin laat ik Sem maar doen. Het enige wat ze echt mag vergeten is dat ik haar ga zoenen. Ik neem mijn mobiel uit mijn zak als hij een bericht meldt. Het is van Kaat. -Heb je het gezellig daar?- Hoe weet ze dat we niet alleen zijn? Snel stuur ik wat terug. -Niet echt, maar moet Sem maar haar zin geven om Jordan blij te houden.. Dat ze maar mooi niet denkt dat ik haar ga zoenen ofzo. Ik hou alleen van jou ♥- Daarna stop ik mijn mobiel weer weg. Ik kijk op Jordans horloge en zie dat het gelukkig bijna tijd is om verder te gaan. Nog 5 minuten. Tot dat ik hier eindelijk weg kan, kan ik mezelf beter een beetje amuseren. Ik krijg weer een berichtje binnen. -Laat haar dat dan maar even merken! ♥- Ik draai met mijn ogen, soms maakt Kaat haar iets te druk.
Eindelijk ben ik thuis. Het was zo walgelijk om Jordan en Kylie samen te zien en dan nog Sem die zich veel te hard opdrong. Ik zucht en laat me op mijn bed vallen. Ik heb best wel zin in mijn stage. -Kom je morgen wel wat eten in het restaurant?- Stuur ik naar Kaat. Al heeft ze het waarschijnlijk toch te druk met vanalles te doen voor haar verjaardagsfeestje.
from Writer4ever on 03/29/2016 06:59 PMLoïc
Ik ben blij dat de schooldag eindelijk voorbij is. Nu zit ik buiten, net buiten school, op het hek. Jordan is aan het wachten op Kylie. "Sorry maar we moeten nu echt naar huis," zegt Kaat. Ik trek een pruillip, daarna trek ik haar tussen mijn benen. "Maar nu zie ik je twee dagen niet." Ze heft haar schouders bedroeft op en vlak daarna trek ik haar nog net iets dichter tegen me aan. Vervolgens druk ik mijn lippen op die van haar en begin haar te zoenen. Met mijn handen glijdt ik over haar rug heen en ik trek me er even niets van aan dat er twee mensen op ons staan te kijken. Uiteindelijk laat Kaat toch los. "Zal je missen, prinses, tot donderdag," zeg ik en druk nog een laatste korte kus op haar lippen. Ik glimlach naar Leila, waarna ze vertrekken. "Je bent zo een klef doener hé," zegt Jordan lachent. Ik lach terug en zie dan dat Kylie en Sem naar ons toe komen. Je kan er niet echt naast kijken met hun grote borsten en billen. Wanneer ze bij ons staan, nestelt Kylie haar meteen tussen Jordans benen. Ik zie dat Sem hetzelfde van plan is, dus doe ik snel mijn benen een beetje verder dicht. Dat mag dan misschien minder makkelijk zitten, maar ik heb een vriendin. Als ik langs me kijk zie ik dat Jordan volop aan het zoenen is met Kylie. Je ziet soms zelfs hun tongen. Ik walg er een beetje van, dus kijk ik maar snel een andere kant uit. Sem staat glimlachent naar me te kijken. Ik weet dat ze hetzelfde met mij wil doen. "Ik heb een vriendin," zeg ik en glimlach klein. Ze heft haar schouders op en komt korter bij me staan. "Nee Sem, echt niet." Ik duw haar terug een beetje verder van me af. "Kom Kylie, dan zijn we door," zegt ze. Ik zie Jordan een boze blik naar me werpen. "Nee, niet weggaan," zeg ik en kijk hen nep droevig aan.
from Writer4ever on 03/29/2016 06:23 PMLoïc
Kaat blijft maar doorgaan over alles wat er nog geregeld moet worden en ze zit er blijkbaar niet veel met in dat ik twee dagen niet op school ga zijn. Ik draai even kort met mijn ogen. Ik eet de laatste hap van mijn boterham op. Wanneer ze uitnodigend zegt dat we in het weekend maar een stukje taart moeten gaan eten, knik ik even kort. Al het gedoe over haar verjaardag, ik begin het een beetje beu te worden. Ik kijk naar de stapel enveloppen die Leila naar me toe schuift. "Ja oké, zal ik doen," zeg ik met een klein glimlachje. Terwijl ik de stapel een beetje verder naar me toe trek, raak ik Leila's hand kort aan. Opnieuw glimlach ik klein naar haar. Kaat zit terwijl op haar mobiel te zoeken naar inspiratie. Ik stop de enveloppen in mijn tas, in de hoop dat ik er straks aan denk om ze uit te delen. "Ik denk dat ik even ga kijken wat Jordan aan het doen is," zeg ik. Het wordt hier een beetje saai. Ik buig voorover, druk mijn lippen op die van Kaat en zoen haar kort. "Tot straks," zeg ik en glimlach naar hun beide, waarna ik op sta. Gelukkig is Jordan niet ver weg, hij staat om de hoek. Samen met Kylie en haar vriendin Sem. Ik loop naar hen toe en ga lang Jordan staan. "Hoi," zeg ik en geef Sem en Kylie beide een zoen op de wang. Ze beginnen spontaan te glimlachen. "Hij valt jullie toch niet lastig?" vraag ik en knipoog naar Kylie. Jordan kijkt me met een nep boze blik aan. "Denk niet dat ze mijn aandacht erg vinden," zegt hij met een gemene glimlach. Jordan flirt erop los met Kylie en ik zie dat het werkt. Sem is zowat een kopie van Kylie, maar dan met bruine haren en bruine ogen, inplaats blonde haren en blauwe ogen. Ik zie dat ze vaak naar me kijkt.