Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:47 AM

Anya
Ik pak een fles water uit de koelkast en uw Sam zacht lachend naar boven toe en probeer zo stil mogelijk te doen voor de kids wat niet helemaal werkt. Eenmaal boven neem ik een slok water en zet de fles bij het bed neer en trek mn jurk uit '' eindelijk ademen '' grinnik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:41 AM

Anya
Ik gooi ze jas naar hem toe '' Kom op opa '' grinnik ik en trek mn jas aan en begin naar huis te lopen. '' dit moeten we vaker doen '' knik ik en gaap eventjes. Als we thuis zijn zit mn buurvrouw nog op de bank film te kijken. '' Bedankt '' glimlach ik en gef haar een lange knuffel '' echt bedankt '' knik ik en zwaai der uit. Ik laat mn jas op de grond liggen '' naar bed toe? ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/21/2017 08:33 AM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Die andere drankjes dekken deze smaak gewoon '' knik ik en kijk hem ontschuldig aan. Als hij ook zegt dat we zo maar moeten gaan knik ik en help met het opdrinken van de laatste drankjes die op tafel staan. '' Ik haal onze jassen wel '' grinnik ik en ga naar de garderobe voor onze jassen. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 09:08 PM

Anya
Ik kijk even bedenkelijk '' Hm deze smaakt beter als de vorige '' knik ik en neem er nog eentje '' Volgens mij zijn het de vorige? '' zeg ik en ruik er even aan. '' Hm ja laat maar '' grinnik ik en drink van mn drinken en beweeg met mn heupen heen en weer op de muziek. Intussen kijk ik even snel op mn mobiel. '' De tijd gaat snel '' verzucht ik en stop mn mobiel weer weg.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 09:00 PM

Anya
'' Nou dan blijf ik nog even goed? '' grinnik ik en stap onder te tafel vandaan en stoot mn hoofd ondertussen en schiet in de lach '' Ik wen er niet aan '' knik ik lachend '' Oke blijf, niet bewegen '' knik ik en haal ons nog meer shots en twee glazen drinken. Als ik weer terug loop is het met een omweg en zet de drankjes op tafel '' Nou ga je gang '' grijns ik en neem er alvast een.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:54 PM

Anya
Ik grinnik '' Dat zou ik nog wel willen zien hoor dat je veel meer op kunt, je begint al raar te babbelen jij '' knik ik. Ik kijk hoe hij ook onder tafel gaat zitten en schiet in de lach '' Sst niet verder vertellen, dit zijn mijn geheime plekjes '' fluister ik zacht terwijl ik mn sigaret oprook. '' Je bent moeilijk omdat je zo kieskeurig bent, ik doe zo mn best voor je en je wilt er geen een '' knik ik pruilend.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:46 PM

Anya
Ik schud lachend mijn hoofd '' Echt niet '' knik ik ''Jij hebt te veel bier op, je stinkt ook nog daardoor '' grinnik ik. '' En je bent een moeilijk persoon '' lach ik en buk even. '' Jij mag stinken dus dan mag ik het ook '' knik ik en kniel stiekem onder de tafel een steek een sigaret op.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:39 PM

Anya
Ik rol lachend met mn ogen '' Zie je je bent wel kieskeurig, heb ik je dat nooit ooit eerder gezegd? '' zeg ik even bedenkelijk en drink mijn glas leeg. '' Wat is je type dan wel, zo kom ik nooit van je af '' plaag ik hem grijnzend.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:33 PM

Anya
Ik schud mn hoofd '' Nee helemaal niet '' grinnik ik en lach zacht. '' Oh nee nee zo gaat het niet '' knik ik '' mijn billen zijn off limits '' knik ik lachend en kijk even naar de meiden waarmee hij net dansten '' Maar die van hun denk ik niet '' zeg ik en kijk hem even grijnzend aan. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/20/2017 08:26 PM

Anya
'' Zag ik je daarnet nou dansen? '' grijns ik en dink van het rietje '' Ik hou je niet tegen hoor '' knik ik en geef een tik op zn kont '' Los gaan met die billen van je ''  lach ik zacht. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page