Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:50 PM

Anya
'' Oh nee niet kietelen, ik zei niks verkeerd '' zeg ik en vouw mn armen om me zij heen '' Nee echt niet doen hoor dan ga ik gillen ''. '' Nou dan toch niet '' zeg ik tegen hem '' Maar dan trek ik een hele a sexy pjama aan dat je het bed gewoon uitrent en niet durf terug te komen '' lach ik en denk even na '' Of juist wel eentje die sexy is en dat je zo graag me warm wil houden maar niet mag van mij en dat je gek wordt '' zeg ik en kijk bedenkelijk '' Genoeg keuzes ''

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:44 PM

Anya
Ik lach zacht '' Oke meneer '' grinnik ik en leg mn pen neer. '' Het komt wel goed '' knik ik en blader wat door het boek heen. '' Oh ja wel hoor alleen veel te kort '' knik ik '' Ik had langer willen blijven liggen maar helaas heeft iemand dat weer verpest natuurlijk '' zeg ik om hem te plagen.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:38 PM

Anya
'' Die fouten kunnen ook een andere keer opgelost worden hoor '' knik ik en luister naar hem terwijl ik door ga. '' Ja het is wel fijn natuurlijk maar om dan ook nog voor je broertjes en zusje te moeten zoeken is wel lastig en hartstikke duur '' glimlach ik klein en verbeter de fout en zucht even diep '' Ik heb hier geen fut voor '' grinnik ik.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:27 PM

Anya
Ik glimlach ''  Dat betekent niet dat je niet moe kan zijn '' grinnik ik en volg zijn hand naar mn schrift die zegt wat niet klopt en uitlegt hoe het wel moet. Ik knik en verbeter het en ga dan verder met de volgende opdrachten.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:19 PM

Anya
Ik kijk op en naast me als de docent Sam roept en ga dan ook verder. Als hij vraagt of ik het snap knik ik maar en frummel wat in mn schrift. '' He waarom ga je anders niet naar huis en nog even slapen? '' zeg ik zacht '' Als je moe bent neem je ook niks meer op en zit je hier voor niks '' glimlach ik klein.  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:14 PM

Anya
Ik knik '' Het komt wel goed '' glimlach ik klein '' We verzinnen wel iets''. Ik sla mn boek open op de juiste pagina en schrijf zelf ook verder en begin dan aan de opdrachten in het boek en laat Sam eventjes met rust zodat hij ook gewoon zn werk kan doen en misschien kan nadenken. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 05:05 PM

Anya
'' Nou die kus op je wang kan je echt wel vergeten hoor '' grijns ik en maak alvast een opdracht. Ik denk even na en knik '' Ja, kan er je niet met iemand over praten? Misschien dat die ideeen heeft wat te doen? Misschien jeugdzorg? '' zeg ik en denk even na '' Maar straks worden jullie uit huis geplaatst, dat is ook niet de bedoeling '' zeg ik '' Nee ik durf het ook niet te zeggen ''  

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 04:47 PM

ANYA
We zullen zien “ grinnik ik. “ en wat betreft die 7, die ga ik echt wel halen “ “ een beetje vertrouwen hoor “ plaag uk hem en loop mee naar de volgende les. “ al idee voor een aanpak met je moeder? “ vraag ik aan hem. Als we bij de volgende klas aangekomen zijn neem ik plaats en pak m’n boeken erbij.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/09/2017 07:48 AM

Anya
Ik glimlach “ oké dan gaan we morgen, maar stel je vind het wel lusk ben je er alsnog niet van af “ grap ik en stop m’n spullen in m’n tas. “ hm dan zou ik toch m’n eigen opdrachten maken “ knik ik en sta op “ klaar voor de volgende les? “

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Aimee

from Justfororpgs. on 10/08/2017 09:43 PM

Anya
Ik lach '' Noem je me nou een liegbeest? '' grinnik ik en haal mijn schouders op '' Anders kan het ook een andere keer, jij moet er ook voorledig achter staan '' knik ik '' MAar het wordt wel echt heel leuk, dat beloof ik je '' glimlach ik en heb ondertussen mijn boeken al weer gesloten. '' Ja ze is echt lief hoor '' glimlach ik en kijk hoe hij zn opdrachten maakt. '' Hm wat nou he als ik je schrift steel vannacht? '' grap ik.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page