Search for posts by Justfororpgs.

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  84  |  »  |  Last Search found 839 matches:


Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:30 PM

Fayenna
Ik schud m’n hoofd “ nee joh? Ja joh “ grijns ik eventjes en knik “ ja maar je blijft me verassen “ knik ik glimlachend. Als hij mij dichter tegen zich aantrekt glimlach ik. Ik kruip uit z’n armen en trek m’n badjas aan “ geen idee maakt me ook niks uit “ knik ik en knoop hem dicht. Snel haal beneden twee glazen drinken en boven zet ik ze op het nachtkastje en laat m’n badjas weer van me afglijden naast bed en kruip weer tegen Jason aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:16 PM

Fayena
Ik glimlach en druk nog een kus op z’n lippen. “ je bent altijd zo stil “ knik ik “ op school een echte nerd “ grijns ik even “ maar je weet precies wat je doet, verdacht “ knik ik grijnzend. “ Had ik toch gelijk, diepe wateren stille gronden “ plaag ik hem en blijf lekker tegen hem aanliggen. “ ik ga wat drinken pakken zo, wil je ook? “ vraag ik aan hem.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 08:07 PM

Fayena
Ik ga gewoon door en kijk af en toe naar hem en glimlach als ik hem zacht hoor kreunen. Ik ga nog even stevig door en als we allebei klaar zijn laat ik mezelf nog even zitten en druk een lange kus op zijn lippen “‘dit had ik echt niet verwacht bij jou “ zeg ik zacht en blijf op hem liggen en streel door zijn haren heen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:57 PM

Fayena
Ik kan het niet laten om een zacht lachje los te laten om hem en als jij zegt dat hij het zeker is knik ik. Ik haal een hand door m’n haar en kreun al meer en bijt op m’n lip. Ik klem me dicht tegen Jason en rol ons om weer over het bed heen zodat hij nu rustig kan liggen genieten terwijl ik het werk voor hem doe en doe m’n uiterste best.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:50 PM

Fayena
Ik geniet van zijn lippen op de mijne, ik heb nog nooit zoveel genoten van iemand, hij liet me gewoon verlangen naar hem. “ Jas “ mompel ik en kijk hem even aan “ You are the devil “ mompel ik. Als ik z’n lippen weer voel zoen ik gewillig met hem mee en kreun even als hij zover is en haal diep adem. Ik trek hem met m’n benen nog meer in me en bijt hard oo mijn lip.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:41 PM

Fayena
Ik knik “ gelukkig maar “ zeg ik grijnzend “ laat je gaan “. Ik blijf met hem mee zoenen en als iknzijn lippen voel krullen tot een grijns open ik m’n ogen en glimlach door hem ook, hij was nog zoveel knapper dichtbij. Ik sluit genietend m’n ogen weer als hij in mijn nek beland met z’n lippen “ oh Jason “ kreun ik zacht en wiebel ongeduldig tegen hem aan.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:28 PM

Fayena
Ik glimlach breed “ je bent nog niet eens met me klaar, ik zal je verslaving veel erger maken “ knik ik grijnzend. Even later kom ik glimlachend omhoog en kijk grijnzend naar Jason. Ik voel hoe hij ons weer omdraait en leg m’n handen in z’n nek en zoen even met hem mee. Ik sla m’n benen om z’n middel en trek hem dichter naar me toe en streek Weel met m’n handen over z’n buik heen.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:18 PM

Fayena
Ik grijns even als hij. Er mee eens is dat ik heb verslaafd vannme raak “ dan zal ik het gelijk doen” knik ik. Ik sluit weer genietend mijn ogen als ik de kusjes vorl die Jason op m’n lichaam plaats. Ik kreun even zacht en als ik zijn lippen voel zoen ik met hem mee. Ik draai ons weer 180’gradem en doe eigenlijk het zelfde als Kason alleen ik neem een stapje meer en neem het in mijn mond en verwen hem zo goed mogelijk.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 07:04 PM

Fayena
“ ik hypnotiseer je gewoon “ knik ik “ zo Kan je nooit meer van me af komen “ grijns ik en til m’n kont wat omhoog als hij m’n korte Broeke uit trekt en trap alles naast bed. Ik schuif iets meer naar onderweg zodat ik met m’n handen bij z’n broek komt. Ik streel er eerst eventjes overheen en knoop dan langzaam zijnn broek los en. Trek hem uit.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Noah

from Justfororpgs. on 01/04/2018 06:17 PM

Fayena
Ik beantwoord z’n kus eventjes en glimlach als hij het lekker vind “Gelukkig maar “ glimlach ik. Als ik z’n lippen weer op de mijne voel zoen ik met hem mee tot hij stopt en open ik langzaam m’n ogen “ en anders zorg ik dat je er geen genoeg van krijgt “ grijns ik en kom licht omhoog en trek m’n hemdje uit en druk een lange kus op z’n lippen terwijl ik z’n blouse van zich af laat glijden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  84  |  »  |  Last

« Back to previous page