Search for posts by Dreamgirl

Search found 9 matches:


Dreamgirl

26, female

  Level 8

Posts: 77

Re: O// These nightmares wrap their evil hands around my soul at night,

from Dreamgirl on 04/09/2016 03:29 PM

Stefan
Ik blijf maar knikken op haar vragen, Ik wil geen ruzie met dat meisje. Ze heeft misschien mijn leven gered maar mijn vertrouwen daalt alleen maar minder. Ze heeft meer wapens,meer spullen om te overleven. " Oke" ik vang het blik mais op.
Ik moest voor haar lopen omdat ze anders bang was dat ik iets fout ging doen" Meen je dit, Ik heb alleen maar een bot zakmes en jij wat heb jj? een geweer. een mes dus haal dat ding uit mij nek",zeg ik ja het kwam bot over en dat was mischien niet best maar ik spreek de waarheid Ze moet me niet bedreigen met een mes in mijn nek omdat ze me niet vertrouwt. Ze stelt weer vragen" Ik heb geen familie meer. Ze zijn gedood voor mijn ogen. Ik heb geen groep, Ik weet niet eens waar je mensen kan vinden hier. Ik ben alleen omdat ik niemand meer heb, ik heb niets meer. Ik kan me niet beschermen, ik heb geen onderdak en geen eten. " onderweg hebben we niet zo veel meer gepraat eigenlijk en dat is best want ze maakt me kwaad.  Ze doet stoer omdat ze veel wapens heeft een getraint is om dit allemaal te doorstaan.
15.jpg 

paard.jpgLet your smile change the world. Don't let the world change your smile

Reply

Dreamgirl

26, female

  Level 8

Posts: 77

Re: O// These nightmares wrap their evil hands around my soul at night,

from Dreamgirl on 04/09/2016 02:27 PM

Stefan
ik ren achter het meisje aan, Ze heeft mijn leven gered en ik weet dat ze me niet vertrouwt maar toch heeft ze me geregd.
Ik weet waarom, Omdat ik angst uitstraalde. Ik ben bang, Ik zag de dood naar me toe komen en gaf het op maar toen kwam zij terug om me te helpen. ik heb nooit vertrouwen in mensen gehad maar deze keer is het anders, Omdat ze mijn leven heeft gered zal ik bij haar blijven en haar te hulp slaan wanneer ze het nodig heeft. Als we stoppen leun ik even voor over om op een rustige manier op adem te komen." Dankje", zeg ik happend naar adem. Ik was klein misschien een jaar of 6.  Ik stond aan het schoolpoortje te wachten op mijn vader die weeral te laat is om me te komen halen van school. Er kwam een man naar me toe gestapt en zegt dar hij me moest komen halen want mijn papa was nog druk bezig met zijn werk. Natuurlijk geloofde ik het, Ik was nog maar 6 en ik moest naar huis. De man wou me in de auto zetten tot mijn vader er aan kwam. Hij trok me uit de auto en nam me terug mee naar huis. Sins dien vertrouw ik niemand meer. Alleen op deze dag moest ik wel het vertrouwen naar boven halen om het meisje te geloven dat ze niets ging doen. 

paard.jpgLet your smile change the world. Don't let the world change your smile

Reply

Dreamgirl

26, female

  Level 8

Posts: 77

Re: O// These nightmares wrap their evil hands around my soul at night,

from Dreamgirl on 04/09/2016 01:53 PM

Stefan
Ik bots tegen een meisje aan. Ze richt een pistool op me en wenst me dan geluk" Neen alstublief laat me niet alleen", zeg ik en begin achter haar aan te rennen. " Ik kan dit niet alleen. Ik ben waardeloos tegen deze zombie's", zeg ik nog na maar ik zie haar niet meer. Yep dit is mijn dood, ik blijf rennen door de stad want ik vind de uitgang zelfs nier meer.
Ik pak mijn zakmes steviger vast en draai me om" Dit is het einde dan maar", zeg ik luid . De zombie's komen alleen maar dichter en dichter.  Ik zet me neer op de grond en maak van mij een bolletje. Dus dit is het einde van mijn leven, Sommige zullen nu zeggen: Waarom vecht je niet? Ja , ik kan niet tegen deze 20 zombie's op. Ik heb alleen maar een zakmes en die kan niet eens 1 zombie aan dus waarom zou ik dan nog vechten?  Ik hoor de zombie's dichter bij komen dus knijp ik mijn ogen nog fijner dicht dan toen ze waren. Maar dan hoor ik dat 1 ge luid, het geluid van een geweer. Ik open mijn ogen en zie dat achter me het meisje staat. Ik ren naar haar en sta achter haar" Dankje", zeg ik. Een zucht verlaat mijn mond, ze heeft me geregd. Ik heb mijn leven aan haar te danken.

-------------------
Sorry had geen inspiratie. 

paard.jpgLet your smile change the world. Don't let the world change your smile

Reply

Dreamgirl

26, female

  Level 8

Posts: 77

Re: O// These nightmares wrap their evil hands around my soul at night,

from Dreamgirl on 04/09/2016 01:02 PM

Stefan
 Ik hoorde een luide knap ergens uit een gebouw komen, Het klon alsof er nog een mens hier in de stad is. Maar kan ik hem haar wel vertrouwen? Welke wapens heeft hij? Ik weet het allemaal niet maar ik vergeet dat want een groot groep zombie's gingen naar het geluid af dus ik kon de straat oversteken.Ik kwam terug in een oude tankstation en ik zie overal voedjes liggen.
Ik kon wel een gat in de lucht springen maar dat is neit zo slim om te doen want anders krijg ik een hele hoop zombie's naar me toe gelokt. Ik pak mijn zak en begin er voedjes in te steken, ik ga heel  de tankstation af tot ik plots een lichaam voor me zie liggen. Het persoon heeft hellaas geen hoofd meer en geen ingewanden. Ik kon het niet meer aan en liet het toe dat er een geluid uit mijn mond kwam. Shit, ik moet hier nu zo snel mogelijk wegraken. Ik wil het tankstation uit rennen maar dan zie ik een hele hoop zombie's naar me toe komen. Ik kan dit, denk ik in me zelf. Ik pak mijn klein zakmesje en sta paraat om aan te vallen of dat denk ik toch. Toen voor dit heb ik nooit dit moeten doen, Ik ben nooit met mijn familie een dagje gaan kamperen. Ik heb nooit voor me moeten opkomen en me beschermen. Mijn vader wou me trainen voor de oorlog die hier zou plaats vinden want sommige mensen hadden het al voorspeld dat de wereld overgenomen zou worden door zombie's, grote demonen en mutanten. Toen mijn vader me net wou trainen waren net de eerste monsters de stad binnengedrongen, Mijn vader was een militair en wist dus wel hoe hij zoiets moest aanpakken. Teon de monsters ons huis binnendrongen heeft mijn pa iedereen willen beschermen maar met het gevolg dat ze zijn overleden voor mijn ogen. Die beelden zal ik nooit meer uit mijn geheugen kunnen wissen. Focus Stefan je moet ze afleiden. Ik pak een stok en smijt het weg naar de andere kant van het tankstation. Een deel gaat naar het geluid toe maar de rest blijft naar me toe rennen. Als de eerste zombie in mijn zone komt bgin ik te rennen over de straten. Ik kan nergens naar toe want de zombie's hebben de aandacht getrokken van nog andere monsters die in deze stad zijn. Ik blijf rennen en rennen tot ik tegen ieamnd of iets aanbots. 

paard.jpgLet your smile change the world. Don't let the world change your smile

Reply

Dreamgirl

26, female

  Level 8

Posts: 77

Re: O// These nightmares wrap their evil hands around my soul at night,

from Dreamgirl on 04/09/2016 12:07 PM

Stefan
 Ik kom bij de muren van New York, yes ik ben er geraakt zonder gedood te worden. Maar als er onderweg geen monsters zijn geweest zullen ze zeker en vast in de stad zitten. Ik sta voor de opening van New York, Wil ik er wel ingaan? Wil ik wel de dood tegemoet komen? Deze vragen die spoken de hele tijd door mijn hoofd, Ik weet er nooit een antwoord op te geven.
 Ik raap mijn moet bij elkaar en stap door de opening, Nu kan ik niet meer terug.  Ik kijk om me heen en zie overal monsters.
Ik verstop me achter een klein auto en hopelijk hebben ze me niet gezien. Ik moet hier toch iets kunnen vinden behalve monsters natuurlijk. Ik loop langs de randen van de stad om de meeste monsters te ontwijken, Ik kan me nog niet voldoende beschermen tegen de monsters dus ik zal ze maar gewoon moeten negeren en er rond lopen. Ik moet naar het midden denk ik in me zelf want daar waren veel winkels met voedsel en overlevingsspullen, Ik hoop stiekem dat het niet allemaal weg is door de verwoestingen die hier allemaal zijn gebeurd. Vroeger voor dit alles was New York het populairste stad hier , overal mensen. Alle winkels die overvol waren met mensen die spullen aan het kopen waren maar nu zijn er bijna geen winkels meer te bespeuren.
Ik loop naar het midden en vind daar paar oude tankstation's. " Hier moet toch alstublief wat spullen liggen die ik kan gebruiken", zeg ik wat luid. 

paard.jpgLet your smile change the world. Don't let the world change your smile

Reply

Dreamgirl

26, female

  Level 8

Posts: 77

Re: O// These nightmares wrap their evil hands around my soul at night,

from Dreamgirl on 04/09/2016 11:14 AM

Stefan
Na lang denken heb ik toch beslit het pad op te gaan. Ik moet dit kunnen overleven, maar het gaat niet makkelijk zijn. Ik heb niks, geen wapens,geen voedsel en geen plaats om telkens weer terug naar te keren. Sommige zullen nu denken waarom blijf je dan nog vechten? Waarom blijf je de dood tegemoet gaan? Ik wil me bewijzen, Ik ben slim en kan makkelijk een plan verzinnen om te overleven. Maar ik kan niet vechten maar plannen verzinnen dat helpt het aller beste, je blijft zo veel mogelijk uit het zicht van de wezens en zo kunnen ze je niet vangen.  Op het pad waar ik nu beland staan er amper huisjes, ik kan me soms nergens verstoppen voor de wezens en dat is lastig. Ik moet in New York zien te raken, Ik heb gehoord dat dit de goudmijn is om te overleven. Dat is dus mijn engiste kans voor nu. Ik kijk om me heen, Ik zoek naar bruikbare dingen die me kunnen helpen om me een klein beetje te verdedigen. Ik zie in de verte een huisje, daar moet ik zijn. Ik begin zachtjes te lopen want er zijn wezens hier dat weet ik zeker. Ik kom bij het huisje maar ik blijf staan, zijn er wezens in het huis? Toch besluit ik om er binnen te gaan. Misschien sterf ik maar dan heb ik er tenminste voor gevochten om nog te overleven. Ik zet de eerste stap in de living en kijk om me heen. Niemand te zien, dit betekend geen monsters. Ik maak een klik in mijn hoofd en begin heftig te zoeken naar spullen. Ik kom een zak tegen waar ik alles kan in doen maar ik vind niks, helemaal niks. De hoop zakt nu helemaal weg, wat als dit niets opleverd? Dan heb ik mijn energie en tijd voor niks verspild. Als ik het wil opgeven vind ik een klein zakmesje, Hier kan ik me tenminste een klein beetje mee verdedigen. Ik loop het huisje terug uit en kijk om me heen, geen monsters tot nu toe. Ik besef me nu wel dat ik hier weg moet want al snel zie ik in de verte monsters aankomen. Ik begin te lopen en ik weet niet naar waar. Waar moet ik nu naar toe? Je kan hier niemand vertrouwen want ze kunnen je zo maar vermoorden.
10.jpg 

paard.jpgLet your smile change the world. Don't let the world change your smile

Reply

Dreamgirl

26, female

  Level 8

Posts: 77

Re: O// These nightmares wrap their evil hands around my soul at night,

from Dreamgirl on 04/09/2016 10:10 AM

Jakson Stefan Salvatore - 17

Ik open mijn ogen, het felle licht schijnt weeral eens in mijn ogen. Ik wil op staan maar het lukt niet. Ik ben helemaal verstijf door de harde grond waar ik telkens op moet slapen. Ik heb niks meer, Ik heb mijn familie voor mijn ogen zien sterven. Voor mijn ogen alles zien verdwijnen wat ik lief had en nu? Nu sta ik er alleen voor. Na een lange tocht ben ik eindelijk recht geraakt. Ik heb ergens in een bosje een klein holletje gevonden waar ik kon slapen. " Jakson, je kan dit. Vecht voor wat je lief hebt", zeg moedigent tegen me zelf. Ik kruip uit het holletje en kijk om me heen" Dit gaat weer een lange dag worden" Vroeger kon ik genieten van deze stad. De mooie tulpen die in alle huisjes stonden. De vogeltjes die elke morgend fluite. Maar nu is er hier niks meer, Alles is kapot en achter gelaten. Het enigste dat je kan zien zijn de monsters die door de straten wandelen, Zoekend naar vlees. Mensen vlees. Paar maanden geleden is dit allemaal begonnen, Het begon eerst allemaal met 1 wezen. Hij at mensen op en maakte alles kapot,Maar toen kwamen er telkens meer en meer er bij. Elke dag zag je mensen vluchten voor hun leven, Elke dag zag je mensen die worden gedood. Je zult je al afvragen waarom zijn die monsters hier? Niemand weet het alleen weten ze als je ziek bent en je hebt koorst dan krijg je nachtmerrie's en dat trekt ook nog is monsters aan. Eigenlijk zijn de monsters je grooste nachtmerrie's. Mijn grooste nachtmerrie is om te sterven, Maar daar heeft nu iedereen bang voor. 
Ik wandel door de straten en eigenlijk weet ik niet naar waar ik moet, Ik heb nooit geleerd om te overleven. Nooit geleerd om te vechten met deze monsters. Ik weet niet wat ik moet doen, Het enigste wat ik nu kan doen is me verstoppen en zien dat ik het overleef. Ik sta voor een kruispunt, in elke straat kan je in de verte zien dat er monsters zijn maar het kan niet anders. Je moet er mee geconfronteerd worden. Ik kijk naar de borden die aan de rand van het kruispunt staan. New York,londen,Parijs.
Het enigste wat heel dicht bij is is New york. Ik hoop dat het de juiste keuzen is want anders is dit pad mijn dood.
8.jpg 

paard.jpgLet your smile change the world. Don't let the world change your smile

Reply

Dreamgirl

26, female

  Level 8

Posts: 77

Gezocht orpg maatje :-)

from Dreamgirl on 04/06/2016 05:00 PM

Heey ,
zoals jullie al aan de titel hebben gezien zoek ik naar een orpg maatje.
 Wie wilt mag me altijd een mailtje sturen.

veel liefs Dreamgirl xx 

paard.jpgLet your smile change the world. Don't let the world change your smile

Reply

Dreamgirl

26, female

  Level 8

Posts: 77

Re: Fantasy-Orpg gezocht!

from Dreamgirl on 04/05/2016 11:44 AM

Ik heb ook wel intresse

paard.jpgLet your smile change the world. Don't let the world change your smile

Reply

« Back to previous page