Idee: maandmodel

1  |  2  |  3  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Idee: maandmodel

from Sophie on 08/09/2015 10:18 PM

Het is opzich wel een leuk idee :)
Ik denk niet dat we op deze site moeten vrezen voor vriendjespolitiek. (Zodra het wel zou gebeuren, kan het alsnog afgeschaft worden toch?)

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: Idee: maandmodel

from Ellytjevdb on 08/09/2015 10:15 PM

Het is opzich wel een leuk idee :)
Ik denk niet dat we op deze site moeten vrezen voor vriendjespolitiek. (Zodra het wel zou gebeuren, kan het alsnog afgeschaft worden toch?)

cooltext1643255418.png

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Idee: maandmodel

from Violet. on 08/09/2015 09:36 PM

DAT IS EEN LEUK IDEE 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Idee: maandmodel

from Supermodelkaty on 08/09/2015 09:35 PM

Misschien kunnen we ook gewoon stemmen, en de admins maken de final decison. Dan is het nog steeds eerlijk toch?
Dan heb je nog steeds het gevaar van vriendjespolitiek. En dat is lastiger voor de admins denk ik. En sowiso. Hoe ze het nu doen, vind ik perfect. Hun kijken gewoon naar een persoon en dat vind ik prima. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Idee: maandmodel

from Anelore33 on 08/09/2015 08:48 PM

Misschien kunnen we ook gewoon stemmen, en de admins maken de final decison. Dan is het nog steeds eerlijk toch?

Stemmen verloopt niet altijd eerlijk.

Reply

frouke
Deleted user

Re: Idee: maandmodel

from frouke on 08/09/2015 08:38 PM

Misschien kunnen we ook gewoon stemmen, en de admins maken de final decison. Dan is het nog steeds eerlijk toch? 

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Idee: maandmodel

from Sophie on 08/09/2015 08:28 PM

Maar de site wordt nu al actiever en binnenkort moet je voor gSm een nieuwe superpass kopen waardoor de kans redelijk groot is dat die allesdenkers van gSm naar hier zouden komen en toch vriendjespolitiek starten :/

Hmm ik denk niet dat de hele sfeer hier zal veranderen door het aantal dat zich hier zal aanmelden, maar misschien moeten we gewoon afwachten. Wanneer moeten ze een nieuwe superpas kopen?

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Idee: maandmodel

from Supermodelkaty on 08/09/2015 08:26 PM

Ik vind het wel mooi idee. Maar netzoals EternaLove en Anelore33 ben ik bang voor vriendjespolitiek. Maar dat komt ook geeoon door mijn gevoelens en gedachtes. Maar ik vind het wel mooi, hoe de mods/admins het doen. Heel erg eerlijk en da vind ik belangrijk.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 08/09/2015 08:27 PM.

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Idee: maandmodel

from Anelore33 on 08/09/2015 08:25 PM

Ik blijf bij mijn idee. Sommige meiden hebben hier meer vrienden die waarschijnlijk dan ook meer stemmen gaan krijgen. Ik vind ook nog altijd dat de admins nog iets alleen mogen beslissen.

Reply

EvanescentD...

23, female

  Level 14

Posts: 566

Re: Idee: maandmodel

from EvanescentDevill on 08/09/2015 08:21 PM

Ik zat daar ook al aan te denken

Yeah

Reply
1  |  2  |  3  |  »  |  Last

« Back to forum