Mijn vrienden weten dat (...)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:49 PM

Misschien niet, maar ze moeten wat meer moeite doen. Vriendschap is niet zo makkelijk en als iemand hulp nodig heeft, geeft die het wel aan. Jij hebt alles aangegeven, maar ze doen er niks aan. Jij hebt je best gedaan en dan verpesten ze dat. Zij hebben er zelf voor gezorgd.

Ze zeggen dat ik maar hulp moet zoeken. Dat ze niet meer kunnen dan dat... Maar ze zien niet dat ik gewoon een schouder nodig heb om op te huilen, dat dat meer nodig is dan die kuthulp die altijd verkeerd afloopt

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:51 PM

Nja, ze zeggen van dat als ik 't echt meende het al lang zou hebben gedaan en als ik echt hulp wou, ik al direct mijn ouders zou hebben ingelicht. Maar ze snappen niet dat ik 't niet kan

Goede vrienden *Kuch, kuch* Dat horen vrienden niet te zeggen, ze moeten je proberen te steunen ookal is dat misschien moeilijk voor hun, ze moeten het gewoon proberen. Sommige ouders willen/kunnen je niet begrijpen en daar heb je dan niks aan. Je voelt je dan alleen, je voelt dat je alles maar alleen moet uitzoeken en daardoor word je alleen maar depresiever

Ze zeggen dat ik maar hulp moet zoeken. Dat ze niet meer kunnen dan dat... Maar ze zien niet dat ik gewoon een schouder nodig heb om op te huilen, dat dat meer nodig is dan die kuthulp die altijd verkeerd afloopt

Je zoekt al hulp bij hun, zoals je zelf aangeeft wil je iemand die je troost. Misschien kan je dat duidelijk aan ze maken? Ik weet niet hoe ze erop reageren maar je kunt het altijd proberen, ik snap voor je dat het moeilijk is. Het is ook moeilijk om zo iets te zeggen

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 11/09/2015 08:53 PM.

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from rosa13k on 11/09/2015 08:51 PM

Nja, ze zeggen van dat als ik 't echt meende het al lang zou hebben gedaan en als ik echt hulp wou, ik al direct mijn ouders zou hebben ingelicht. Maar ze snappen niet dat ik 't niet kan

in welke stad woon je, ik ga je vrienden een lesje leren denk ik 


Ik kan m'n 'onderzoek' niet eens meer alleen aan...
ik help je wel :)

Misschien niet, maar ze moeten wat meer moeite doen. Vriendschap is niet zo makkelijk en als iemand hulp nodig heeft, geeft die het wel aan. Jij hebt alles aangegeven, maar ze doen er niks aan. Jij hebt je best gedaan en dan verpesten ze dat. Zij hebben er zelf voor gezorgd.

nu heb jij echt helemaal en echt helemaal bedoel ik gelijk! 
 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 08:54 PM

Goede vrienden *Kuch, kuch* Dat horen vrienden niet te zeggen, ze moeten je proberen te steunen ookal is dat misschien moeilijk voor hun, ze moeten het gewoon proberen. Sommige ouders willen/kunnen je niet begrijpen en daar heb je dan niks aan. Je voelt je dan alleen, je voelt dat je alles maar alleen moet uitzoeken en daardoor word je alleen maar depresiever

Daarmee juist en dat kunnen ze gewoon niet begrijpen. Ik voel me constant alleen en dat maakt het gewoon nog erger.. Mijn zus zegt dan wel dat mijn ouders echt lieve mensen zijn - en dat zijn ze ook - alleen heb ik nog altijd het gevoel dat ze mij als die 'slechte' zijn en door te zegge dat 't niet goed gaat, maakt dat het alleen maar erger...


in welke stad woon je, ik ga je vrienden een lesje leren denk ik

Ergens in België, hahaha  

ik help je wel :)

♥ 

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 08:59 PM

Daarmee juist en dat kunnen ze gewoon niet begrijpen. Ik voel me constant alleen en dat maakt het gewoon nog erger.. Mijn zus zegt dan wel dat mijn ouders echt lieve mensen zijn - en dat zijn ze ook - alleen heb ik nog altijd het gevoel dat ze mij als die 'slechte' zijn en door te zegge dat 't niet goed gaat, maakt dat het alleen maar erger...

Ik begrijp wat je bedoelt, ik voel het ook zo. Je ouders kunnen heel lief zijn. Maar sommigen kunnen dit nooit begrijpen. Het maakt niks uit hoe lief ze zijn. Maar het lucht misschien op als je het vertelt, misschien gaan ze je dan meer begrijpen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 09:04 PM

Ik begrijp wat je bedoelt, ik voel het ook zo. Je ouders kunnen heel lief zijn. Maar sommigen kunnen dit nooit begrijpen. Het maakt niks uit hoe lief ze zijn. Maar het lucht misschien op als je het vertelt, misschien gaan ze je dan meer begrijpen.

Ik durf het gewoon niet meer en daar moeten mijn vrienden respect voor brengen... In plaats daarvan zitten ze me gewoon uit te lachen.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 09:11 PM

Ik durf het gewoon niet meer en daar moeten mijn vrienden respect voor brengen... In plaats daarvan zitten ze me gewoon uit te lachen.

Dat is logisch, ik druf het zelf ook niet meer. Maar tja, het beste is het om het toch te proberen. Maar ik ozu het zelf ook niet doen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from EternalLove on 11/09/2015 09:26 PM

Dat is logisch, ik druf het zelf ook niet meer. Maar tja, het beste is het om het toch te proberen. Maar ik ozu het zelf ook niet doen.

Maar jij dringt ook niet aan, zij dringen gewoon constant aan...

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Supermodelkaty on 11/09/2015 09:36 PM

Maar jij dringt ook niet aan, zij dringen gewoon constant aan...

Ja, klopt

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta

from Violet. on 11/09/2015 09:39 PM

Ze zeggen dat ik maar hulp moet zoeken. Dat ze niet meer kunnen dan dat... Maar ze zien niet dat ik gewoon een schouder nodig heb om op te huilen, dat dat meer nodig is dan die kuthulp die altijd verkeerd afloopt

Wat ze zeggen is waar. Ze kunnen jouw niet helpen. Het enige wat ze kunnen doen is zeggen dat je hulp moet gaan zoeken bij een profesioneel iemand. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum