Beste meiden

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Beste meiden

from Supermodelkaty on 11/10/2015 05:06 PM

Volgens mij is hier ook maar serieus echt een iemand die zo'n forums aanmaakt.
Achja.. snap het wel.
Er zijn er meerdere, ik heb het zelf ook gedaan. Maar meerdere maken forums aan.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Definitie

26, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Beste meiden

from Definitie on 11/10/2015 05:13 PM

Ik denk dat die topics vooral steun bieden aan die mensen, dan dat het een trigger is voor anderen eigenlijk. Ik snap je ergens wel hoor, maar internet is voor veel mensen de enige plek waar ze met hun problemen terechtkunnen.

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Beste meiden

from Supermodelkaty on 11/10/2015 08:23 PM

Ik denk dat die topics vooral steun bieden aan die mensen, dan dat het een trigger is voor anderen eigenlijk. Ik snap je ergens wel hoor, maar internet is voor veel mensen de enige plek waar ze met hun problemen terechtkunnen.

Dat ja, ze vragen om steun, een schouder eigenlijk om uit te huilen. Ze willen (ik ook) gedwoon dat iemand naar hun luistert.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/10/2015 08:28 PM

Meiden ik snap dat het een steun voor jullie is, maar sommige hebben er last van. 
En we willen graag dat Hello Model een wat vrolijkere sfeer krijgt, en dat je niet als je je net registreert dat je gelijk topic's ziet met als titel ''zelfmoord'' ''snijden'' ''kut leven dat ik heb''

Als je graag wat kwijt wilt, kan je op het forum plaatsen of je iemand mag mailen.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Beste meiden

from rosa13k on 11/10/2015 08:34 PM

Meiden ik snap dat het een steun voor jullie is, maar sommige hebben er last van. En we willen graag dat Hello Model een wat vrolijkere sfeer krijgt, en dat je niet als je je net registreert dat je gelijk topic's ziet met als titel ''zelfmoord'' ''snijden'' ''kut leven dat ik heb'' Als je graag wat kwijt wilt, kan je op het forum plaatsen of je iemand mag mailen.

dat kan... maar eigenlijk kunnen we niet gewoon deze topics wel maken maar dan soort van eerst een andere naam inplaats van ‘snijden´ of ‘zelfmoord en ook wat minder boos ofzo schrijven... oke, mischien is dat geen oplossing en natuurlijk verdwijnen niet de topics maar zo wordt mischien de sweer wat beter? en als niet kunnen we dan niet soort van heel Hello Model een oplossing vinden (dat dun we nu eigenlijk een beetje) of kunnen de Admins proberen een goed oplossing te vinden?

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/10/2015 08:37 PM

dat kan... maar eigenlijk kunnen we niet gewoon deze topics wel maken maar dan soort van eerst een andere naam inplaats van ‘snijden´ of ‘zelfmoord en ook wat minder boos ofzo schrijven... oke, mischien is dat geen oplossing en natuurlijk verdwijnen niet de topics maar zo wordt mischien de sweer wat beter? en als niet kunnen we dan niet soort van heel Hello Model een oplossing vinden (dat dun we nu eigenlijk een beetje) of kunnen de Admins proberen een goed oplossing te vinden?

Ik wil graag een oplossing met jullie zoeken, maar ik weet niet of dat lukt met alle admins bij elkaar aangezien ik de enige admin ben die het meest online is en vaak op het forum ben. Want Ies die is al een week ofzo niet online geweest en wat Eslem doet weet ik niet ;-/

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Beste meiden

from Supermodelkaty on 11/10/2015 08:37 PM

Meiden ik snap dat het een steun voor jullie is, maar sommige hebben er last van.
En we willen graag dat Hello Model een wat vrolijkere sfeer krijgt, en dat je niet als je je net registreert dat je gelijk topic's ziet met als titel ''zelfmoord'' ''snijden'' ''kut leven dat ik heb''
Als je graag wat kwijt wilt, kan je op het forum plaatsen of je iemand mag mailen.
Maar als je er iets over kwijt wilt op een forum, hoe zou je het dan moeten noemen?

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Beste meiden

from rosa13k on 11/10/2015 08:40 PM

Ik wil graag een oplossing met jullie zoeken, maar ik weet niet of dat lukt met alle admins bij elkaar aangezien ik de enige admin ben die het meest online is en vaak op het forum ben. Want Ies die is al een week ofzo niet online geweest en wat Eslem doet weet ik niet ;-/

dan maar met Hello Model oplossen en 1 Admin... denk ik...

Maar als je er iets over kwijt wilt op een forum, hoe zou je het dan moeten noemen?

 goede vraag...

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Beste meiden

from Supermodelkaty on 11/10/2015 08:47 PM

Ik wil graag een oplossing met jullie zoeken, maar ik weet niet of dat lukt met alle admins bij elkaar aangezien ik de enige admin ben die het meest online is en vaak op het forum ben. Want Ies die is al een week ofzo niet online geweest en wat Eslem doet weet ik niet ;-/


Maar kunnen we dan niet één of meerdere personen hebben die naar je willen luisteren en als ze je kunnen helpen je proberen te helpen. Mij lijkt het zeer handig en het lijkt me ook leuk om te doen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 11/10/2015 08:47 PM.

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Beste meiden

from rosa13k on 11/10/2015 08:48 PM

mij lijkt het ook leuk om te helpen 

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum